Quote:
Originally Posted by dc-8-63
Det jeg lurer på spesiellt etter å ha lest Fnate sitt innlegg og det faktum at det vel har vært 2 klager ? I Norsk media I følge våre Danske og Svenske forummedlemmer ingen klager på informasjon I deres media, der var det interjuv med flere som opplevde selve hendelsen I luften som skremmende men som så oppholdet på bakken I sammenheng med det.
Ble det gitt forskjellig informasjon til de Norske passasjerene ?
Jeg mener at episoder som dette alltid kan løses bedre, men det begynner å bli et forhold mellom hva burde SAS ha gjort anderledes (uten at vi virkelig vet) som drar ut av proposjoner (5 innlegg om hva som skjedde 45 innlegg om hva SAS kunne gjøre anderledes - derfor ville andre trader ha blitt splittet på dette stadiet).
|
Jeg vet sikkert like lite om hva som er orientert om til hvem som du. Vi vet også av erfaring at det som fremstår i media om hva folk har fått informasjon om ikke alltid deles av andre som har vært tilstede på samme sted (jeg har hatt venner som har sittet fast i utlandet som følge av problemer et visst annet selskap her i nord har hatt på long-haul, og disse kjente seg ikke igjen i det som kom frem i media).
Selv sitter jeg vel med et inntrykk av at
SAS har løst dette relativt godt totalt sett (basert på inntrykket fra media - uten selv å ha vært tilstede), og fikk transportert passasjerene hjem raskt.
Quote:
Jeg skjønner ikke helt hvorfor du ikke har tatt deg tid til å lese SAS-Stewards innlegg hvor han nettopp tar allt det som legges frem og vil bruke det som ideer og oppfølgning, hva mer kan man gjøre ?
|
Jeg har lest innlegget til
SAS-Steward, men mitt innlegg var altså et svar på ditt innlegg og jeg kommenterte derfor ikke
SAS-Stewards innlegg i svaret til deg. Mitt poeng var enkelt: Det er sikkert rom for forbedringer, og en rekke av postene her inne er rettet mot det.
SAS-Stewards innlegg er meget konstruktive.