Quote:
Originally Posted by KristianSk
Så den forsvant bak gardinen i Club Europe her forleden, høres mye bedre ut enn afternoon tea (selvom scones er digg)... Og ikke minst langt bedre enn de rødbetgreiene de drev med i en periode. Gleder meg til fortsettelsen (og til å se om det blir 6 år til neste gang)!
|
Innholdet varierer litt. I forrige uke var det en muffin ved siden av bacon-roll. Det var skikkelig digg. Jeg trodde dette var sjokolademuffin og ble nokså overrasket da jeg tok en bit og det smakte pappkartong (ja jeg har faktisk smakt) med glasur (kombinasjonen har jeg ikke smakt før).
Quote:
Originally Posted by ENGML4
Hmmm... Jeg har 70 minutters connection på T5 i morgen, videre til JFK. Jeg har kanskje god grunn til å være bekymret for om jeg rekker connection?
Takk for strålende skriverier nok en gang! Jeg koser meg fælt med rapportene dine, men er altfor dårlig til å gi tilbakemelding.
|
Takk takk.
Ingen fare med 70 minutter connection. Føler de du trenger det så får du en express connection lapp. Hovedproblemet der er at mye av personalet i sikkerhetskontrollen (alle andre steder er de bare hyggelige) er direkte ufine folk.
Quote:
Originally Posted by Cecilie
God tur Fnate. Ser skummelt ut baki der, men du får holde for øynene (og nesa), så kommer du nok frem helskinnet skarr'u se!  
|
Jo, takk...
Quote:
Originally Posted by TommyL
Uff da, er ikke alltid lett å være elefant heller...synes synd på ham nå jeg 
|
Han er svært mottakelig for sympati!!!
Quote:
Originally Posted by Mads93
Setter alltid stor pris på trip rapportene dine, Fnate! Gleder meg til fortsettelsen 
|
Tusen takk skal du ha