View Single Post
Old 12-04-2016, 17:52   #12
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

Default Re: Cpt Andy & pellefantadoren "does economy"

Finally...

Jeg fikk et kink i ryggen når jeg sorterte bags på OSL. Et veldig lite, men jeg husker at sist jeg fikk et rimelig likt et klart jeg ikke gå i 2 dager etterpå, og at det ble sakte værre.

Det samme nå...

Hver gang jeg reiser meg svikter bena litt mer. Det lover ikke sånn glitrende. Men vi får se.

Security på LHR T5 var som vanlig latterlig. Fast Track var en farse, med lenger kø enn noe. Jeg spurte høflig om det var mindre kø i economy (alle så det var det... der var det ingen kø). Vaktene ristet overbærende på hodet. Jeg slo meg til ro med det for å unngå slåsskamp.

Andre pax gjorde ikke det... Men det var ikke passasjerene som tok det "videre", det var BAA personellet som fotfulgte passasjerer igjennom security og skjelte dem ut. Jeg mistet munn og mele.

Vedkommende det gikk værst utover prøvde hardt å si; "relax... I wan't trying to be rude... I just saw that there was a shorter line up ahead... There is no need for you to be rude either".

Vedkommende var rolig som skjæra på tunet. Security personellet var ikke like rolige:

"So how much did that take of you super important life, heh???? 10 minutes??? 10 minutes??? I think you can do that? Cant you? CANT YOU?" (og fulgte etter passasjerer igjennom køen)

"relax... buddy... relax... no harm meant"

------------------------------

T5 security er et kapittel for seg selv. Men dette er vel noe av det kleineste jeg har sett. Her har noe gått helt galt

------------------------------

Anyway... jeg er fremdeles i et strålende humør.

BA har tydeligvis kjøpt all champisen til SAS. Evt byttet i et parti ansjos:

De har bare gugge i buffeten

Men det gjør ikke så mye når de har en sinnsykt god Sri Lankan Chicken Curry via menyen og kelner service.

Nå har jeg spist og skal forsøke å få sortere ryggen før neste flight. Dette lover ikke bra.

Skrives imorgen

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote