View Single Post
Old 14-03-2016, 20:23   #28
737-405
ScanFlyer Gold
 
737-405's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Location: Bergen.
Posts: 1,288
Default Re: Brisbane (British Airways/Cathay Pacific/Qantas), Hong Kong (SAS) og Tokyo (SAS)

Quote:
Originally Posted by Concorde98 View Post
Tusen takk for en fin rapport! Har vært en del i Japan og prøvd SAS både i Plus og Business så kjente igjen en del. ☺
Tusen takk for at du leser rapporten min og kommenterer, Concorde98 Jeg synes SAS leverer et godt produkt østover, og særlig nå som de fleste maskiner har fått ny kabin.

Quote:
Originally Posted by LN-FHU View Post
Takk for at du deler-fantastisk skrevet og glimrende bilder
Hjertelig takk for hyggelig kommentar LN-FHU Kjenner at reiseabstinensene kommer frem igjen ved å se på bildene!

Quote:
Originally Posted by krølle View Post
Flott rapport og flotte bilder. Takk for reisen
Tusen takk for hyggelig kommentar, krølle

Quote:
Originally Posted by LN-AFG View Post
Flotte rapporter og bilder takk for at du deler. Noen spesiell grunn til at du flyr via OSL når det går fly direkte fra BGO til CPH?

Ser forresten ut som det blir nødvendig fremover med OSL eller SVG da BA's avganger til LHR går for sent til at jeg rekker mye av flightene vestover fra LHR.
Først; tusen takk for at du tar deg tid til å lese og kommentere rapporten.

Tenker du på turen til NRT, så var dette fordi man kommer raskere hjemover via OSL på returen. For utreisen sitt vedkommende gir SK 2875 kun 45minutters connection til SK 983, og da var det mer behagelig å komme med SK 1469 fra OSL med 20 minutter ekstra (vinterstid også).

Quote:
Originally Posted by Fnate View Post
Du, dette var knallbra. Takk skal du ha.

Jeg har sittet i 53A på BA en del ganger, og faktisk er lyset og bråk fra galley noe av det som irriterer meg mest. Det er stadig mas, og det er skikkelig, skikkelig lyst. Men så er jeg selverklært A380-hater

Ser frem til fremtidige rapporter fra deg.
Tusen takk for at du leser og legger inn kommentar, Fnate
Nå skal ikke jeg generalisere vedrørende 53 A basert på denne ene erfaringen, men for meg fungerte det fint (dog med shades foran øynene).

Det kan godt dukke opp en rapport eller to til sommeren!

Quote:
Originally Posted by OttoL View Post
Fantastisk rapport. Jeg synes at BA sin a380 er helt fantastisk i 2. etasje. Stille og rolig, og langt bedre enn 772-maskinene med F. CX ser veldig bra ut, håper jeg får muligheten til å prøve de en gang i fremtiden
Hjertelig takk for kommentar på rapporten, OttoL Nå har ikke jeg testet 772-maskinene med F, men er helt enig i at 380-en til BA er gode greier på Upper Deck. Støymessig er det ingen tvil om at 380 gruser 77W.

Quote:
Originally Posted by Discus View Post
Takk for utfyllende rapporter.

Vedr. BA A380 foretrekker jeg selv vindussete på rad 51 eller 52, da er man midt mellom toalett og galley. Lurer litt på om rad 57 og 58 kunne funket like bra. Og jeg har stort sett ikke problemer med å jumpe over beina til naboen de få gangene jeg må ut i midtgangen.
Tusen takk for at du leser og kommenterer, Discus
Gode innspill vedrørende setetips her. Rad 50 er iallfall noe man bør unngå, da nærmeste nabo er gardinen frem til toalettene i nesen. Jeg kan godt tenke meg at rad 51 eller rad 52 er gode valg, særlig med tanke på at serveringen starter forfra.

Quote:
Originally Posted by kosvines View Post
Jeg er fan av å ta kveldsflighten og så ta første fly fra LHR på morgenen.
Tusen takk for kommentar, kosvines Det høres ut som en god løsning, særlig dersom man skal vestover. Vi trenger en morgenavgang fra BGO med BA!
__________________
Smil til livet, så vil livet også smile til deg
737-405 is offline   Reply With Quote