Konklusjon
Puuuuuuh, hvor skal jeg begynne?
British Airways er veldig bra, og et selskap jeg definitivt kommer til å reise med igjen. De har et solid produkt i Europa, særlig skikkelig mat og blokkert midtsete synes jeg er en vinner. Både når man skal på helgetur til London, men også som start eller slutt på de lengre interkontinentale reiser. Selv om setet mitt ikke fungerte helt som planlagt mellom London og Hong Kong, er det noe som kunne skjedd hos alle selskaper. Jeg har for øvrig fått 15.000 Avios i kompensasjon for disse problemene etter å ha sendt inn klage til dem.
Cathay Pacific vil jeg mer enn gjerne fly igjen, da både det "harde" og "myke" produktet er helt i toppen. Noe irriterende med denne mellomlandingen i Cairns, men det var eneste alternativ der jeg fikk Business til den aktuelle prisen. Qantas var et hyggelig bekjentskap selv om jeg gikk glipp av den nye kabinen deres. Servicen står til gull, mens maten bør få seg en oppgradering etter hvert.
Til slutt har vi gode, gamle
SAS. Servicemessig skuffet de på turen til og fra Hong Kong. Noen av flyvertinnene hadde stått opp med feil fot, mens andre igjen var glimrende. De nye 330E maskinene er virkelig fine. Når det kommer til Tokyo-turen leverte
SAS helt glimrende service begge veier, med blide, oppmerksomme og pratsomme flyverter/vertinner.
Tusen takk for at du har lest rapporten min