View Single Post
Old 09-03-2016, 21:43   #26
Cecilie
ScanFlyer Crusty

Cecilie's Avatar

Default Re: Cecilie på solotur til Hongkong med SAS i Business og Bakibussen

Quote:
Originally Posted by Glean EBG View Post
Takker for flott rapport tar selv turen til HKG lørdag 2.4
Du hadde sikkert sovet bedre om du hadde drukket alkohol.
Takk!

Hey, the world may never know Eller kanskje jeg testa ut en annen strategi på hjemreisen? STAY TUNED

Quote:
Originally Posted by Herlov View Post
Takk for flott rapport! Hong Kong er en herlig by. :-)
Tusen takk! Det er det så absolutt!

Quote:
Originally Posted by RobertH View Post
Quote:
Originally Posted by Cecilie View Post

Som selverklært A-menneske så gjorde det faktisk litt vondt i sjela å sove bort hele dagen, men det var ikke så mye å få gjort med det.
Enig - selv hopper jeg gjerne i loppekassa rundt 21 - 21:30 når jeg er hjemme (som jeg er mesteparten av tiden), men det betyr jo samtidig at jeg får sjansen til å være nattens konge i østen Er ofte våken til 23 eller et par timer senere - kult å være en av de uber-tøffe-partyrulerne (eller hva-det-nå-heter) en gang i blant

Takk for supert reisebrev! Du trigger reiselysten helt fenomenalt :-)
Her er vi på linje vettu. Ja, man er nattekonge i Asia, men det er ikke så gøy når man helst har lyst til å oppleve ting på dagtid

Tusen takk for det!

Quote:
Originally Posted by Fnate View Post
Åj åj åj, så flinkt menneske (kvinnestillingsdagen i dag, må vite), som tok Star Ferry istedenfor tbanen.

Star Ferry er omtrent enmillionfiretusentrehundreogførtifire ganger kulere enn tbanen. Sånn grov estimert

Gleder oss til mer.
Måtte sette litt sjøbein og ble litt sjøsyk, men det gikk fint. Finere utsikt fra båt enn tbanen vil jeg tro

Quote:
Originally Posted by storg View Post
Bare til info. Star Ferry tar octopus kort, hvis man har investert i dette. Eller så gikk jeg også på den 600HK smellen på Torsdag. Forskjellen var at det kosta meg 3X600 da de solgte meg opp i rom-kategori. Men herregud å deilig å ligge litt ned før men gikk løs på byen :-)
Ja, fysøren, ikke sant? Også den dusjen da. Vel verdt det!

Quote:
Originally Posted by rkvalvaa View Post
Tusen takk for nok en flott rapport. Hadde samme turen, men hele 3 netter, første helgen i januar. Fikk da 8D tilbake, synes det setet var helt topp, ganske privat, kun vindusplasser på partall som er bedre i business :-)

Hong Kong er fantastisk og skal absolutt tilbake, men er enig i at det er noe drit å lande så tidlig om morgenen mens kroppen egentlig er klar for å legge seg.
Tusen takk for det! Ja 8D var et veldig kjekt sete, men det dumme er jo selvfølgelig at man blir servert sist. Kjipt å måtte velge blant restmaten hver eneste servering.

Jeg skal definitivt tilbake! En virkelig herlig by!

Quote:
Originally Posted by Bolle View Post
Hvis noen ønsker å legge seg ned etter flyturen kan jeg anbefale hotellet jeg bodde på i Hong Kong: Eaton Hotel. Der var det ingen problem å få rommet når jeg ankom (tror det var ca. 09.30)
Godt tips! Det må jeg ha i bakhodet til neste gang