Quote:
Originally Posted by Glean EBG
Takker for flott rapport tar selv turen til HKG lørdag 2.4
Du hadde sikkert sovet bedre om du hadde drukket alkohol.
|
Takk!
Hey, the world may never know

Eller kanskje jeg testa ut en annen strategi på hjemreisen? STAY TUNED
Quote:
Originally Posted by Herlov
Takk for flott rapport! Hong Kong er en herlig by. :-)
|
Tusen takk! Det er det så absolutt!
Quote:
Originally Posted by RobertH
Quote:
Originally Posted by Cecilie
Som selverklært A-menneske så gjorde det faktisk litt vondt i sjela å sove bort hele dagen, men det var ikke så mye å få gjort med det.
|
Enig - selv hopper jeg gjerne i loppekassa rundt 21 - 21:30 når jeg er hjemme (som jeg er mesteparten av tiden), men det betyr jo samtidig at jeg får sjansen til å være nattens konge i østen  Er ofte våken til 23 eller et par timer senere - kult å være en av de uber-tøffe-partyrulerne (eller hva-det-nå-heter) en gang i blant
Takk for supert reisebrev! Du trigger reiselysten helt fenomenalt :-)
|
Her er vi på linje vettu. Ja, man er nattekonge i Asia, men det er ikke så gøy når man helst har lyst til å oppleve ting på dagtid
Tusen takk for det!
Quote:
Originally Posted by Fnate
Åj åj åj, så flinkt menneske (kvinnestillingsdagen i dag, må vite), som tok Star Ferry istedenfor tbanen.
Star Ferry er omtrent enmillionfiretusentrehundreogførtifire ganger kulere enn tbanen. Sånn grov estimert
Gleder oss til mer.
|
Måtte sette litt sjøbein og ble litt sjøsyk, men det gikk fint. Finere utsikt fra båt enn tbanen vil jeg tro
Quote:
Originally Posted by storg
Bare til info. Star Ferry tar octopus kort, hvis man har investert i dette. Eller så gikk jeg også på den 600HK smellen på Torsdag. Forskjellen var at det kosta meg 3X600 da de solgte meg opp i rom-kategori. Men herregud å deilig å ligge litt ned før men gikk løs på byen :-)
|
Ja, fysøren, ikke sant? Også den dusjen da. Vel verdt det!
Quote:
Originally Posted by rkvalvaa
Tusen takk for nok en flott rapport. Hadde samme turen, men hele 3 netter, første helgen i januar. Fikk da 8D tilbake, synes det setet var helt topp, ganske privat, kun vindusplasser på partall som er bedre i business :-)
Hong Kong er fantastisk og skal absolutt tilbake, men er enig i at det er noe drit å lande så tidlig om morgenen mens kroppen egentlig er klar for å legge seg.
|
Tusen takk for det! Ja 8D var et veldig kjekt sete, men det dumme er jo selvfølgelig at man blir servert sist. Kjipt å måtte velge blant restmaten hver eneste servering.
Jeg skal definitivt tilbake! En virkelig herlig by!
Quote:
Originally Posted by Bolle
Hvis noen ønsker å legge seg ned etter flyturen kan jeg anbefale hotellet jeg bodde på i Hong Kong: Eaton Hotel. Der var det ingen problem å få rommet når jeg ankom (tror det var ca. 09.30)
|
Godt tips! Det må jeg ha i bakhodet til neste gang