Flyprat

Flyprat (https://forum.flyprat.no/index.php)
-   Flyhistorisk forum (https://forum.flyprat.no/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Continental til Fornebu (https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=76738)

OSL-MRU 23-11-2010 13:41

Continental til Fornebu

http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10019252

Continental sier at de må møte opp konkurransen fra SAS :rolleyes:
Jaja, velkommen skal de være!

Wig-wag 23-11-2010 13:45

Re: Continental til Fornebu

Om de faktisk begynner å fly til Fornebu vinner de konkurransen med SAS - garantert!

Men det blir vel noen praktiske problemer, ja.

Mchansern 23-11-2010 13:54

agurk agurk agurk agurk.

Vent, glemte jeg å si agurk?

SQ 777 23-11-2010 14:21

He, he.. Dette oppdaget jeg for flere år siden, men gadd ikke ringe vG for å servere dem agurken...:lol:

Fnate 23-11-2010 15:08

Ha ha. Kul agurk det der da...

Northrider 23-11-2010 15:11

Quote:

Originally Posted by Mchansern (Post 578735)
agurk agurk agurk agurk.

Vent, glemte jeg å si agurk?

Joda, men i forhold til andre agurk-nyheter den sladreblekka klarer å få trøkka frem, så var dette i det minste litt morsomt. ;)

LN-MOW 23-11-2010 15:14

Ikke mer enn et år siden jeg satt i en SAS-maskin hvor cockpit annonserte at de 'begynte innflyvning til Fornebu Airport' ... tror ikke så mange la merke til det, men den ene flyvertinna gliste ihvertfall svært bredt.

Boeing_fan 23-11-2010 15:14

Dette reagerte jeg på for en tid tilbake når jeg skulle sjekke noen flypriser, men jeg sjekket det ikke nærmere.

Jeg trodde ærlig talt ikke en avis med respekt for seg selv ville ha dette som en nyhet heller.

Men billettene har vel aldri vært bookbare, hvis de hadde vært det, så hadde dette kanskje vært hakket mer interessant.

AirbusTrond 23-11-2010 15:35

Morsom "selskapslek" i hverdagen dette da - si at man skal reise fra/til FBU og se hvor mange som reagerer....

Hickok 23-11-2010 17:10

Dette har da ingenting med agurk å gjøre, men er en morsom sak og vinklet deretter. Synes absolutt dette er noe avisene kan fortsette med.

Stian 23-11-2010 17:13

Ikke så veldig morsomt synes jeg, og man skulle tro det fantes mer interessante saker å bruke spalteplass på.

FlightDeck 23-11-2010 20:56

Morsom sak - reagerte også på dette for flere år siden ... FBU roter rundt i diverse systemer ennå - og jeg flyr mer enn gjerne derfra igjen.

Fly high 23-11-2010 21:53

De eneste agurkene i denne saken er de sure som er kritiske til at VG kunne finne på å trykke artikkelen. Dette var jo bare artig - finnes det ingen humor i dere da? :spin

LarspetterENFB 23-11-2010 22:22

Hehe, morsom denne! :D Mange av hangarene, terminalbyget, tårnet og til og med en ny jumbohangar (som i telenor arena :P) befinner seg jo der ute, mangler bare en rullebane ;)

laurenz 25-11-2010 13:54

Quote:

Originally Posted by Fly high (Post 578926)
Dette var jo bare artig - finnes det ingen humor i dere da? :spin

Joda, men det skyldes kanskje at det er recycling av gammalt nytt. Som flere er inne på, det har vært sånn i flere år. Akkurat det som den ellers morsome spøken til Google som forteller deg at du må krysse havet å svømme, bruke kano, robåt... Det presenteres som nyhet i hvert fall en gang i året.
Men joa det er morsomt, men ikke noe mer en det. Det er foresten ikke mange år siden jeg har sett bagasje tagget til FBU! Slå den :D

LN-MOW 25-11-2010 14:01

Tror de fleste har 'luket ut' FBU naa. Men det er ikke mer enn et par aar siden jeg kom over FBU baade her og der. Saa vi faar nyte det mens vi kan. ;)

SQ321 25-11-2010 15:51

Men hvor er TV2 og TV2 hjelper deg?

De burde jo ha laget en sak ut av dette...: "Sint og skuffet reisende trodde hun landet på flyplass om ikke fantes. Jeg føler meg lurt av flyselskapet, sier bevegelseshemmede Margareth til TV2"..:lol::lol::lol:

Jadda, snart helg...

BSSW 25-11-2010 21:39

Så lenge de ikke vil lande på ENFB så... :p

Fellowship 25-11-2010 21:46

Og en god venn som er medlem av forumet her har fortalt at han traff en lettere forvirra og stresset dansk turist i sommer som stoppet ham på Fornebu og spurte "men hvor er da flyplassen hen? !! "

"jo", svarte han, "den ligger på Gardermoen... "

"og hvor lang tid bruker jeg på å køre derhen?"

Da hadde han i følge han som fortalte historien ca 20 minutter til flyet med hans familie skulle lande på OSL

Ikke alltid så lett å få med seg hva som skjer i løpet av de siste 12 årene i et nabolan, må vite :)

Discus 25-11-2010 22:05

Quote:

Originally Posted by Fellowship (Post 579627)
Og en god venn som er medlem av forumet her har fortalt at han traff en lettere forvirra og stresset dansk turist i sommer som stoppet ham på Fornebu og spurte "men hvor er da flyplassen hen? !!...

Den er arkivert i Fornebuhistorisk forum:
http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=58252

All times are GMT +2. The time now is 12:04.

Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.