![]() |
Continental til Fornebu
http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10019252
Continental sier at de må møte opp konkurransen fra SAS :rolleyes: Jaja, velkommen skal de være! |
Re: Continental til Fornebu
Om de faktisk begynner å fly til Fornebu vinner de konkurransen med SAS - garantert!
Men det blir vel noen praktiske problemer, ja. |
agurk agurk agurk agurk.
Vent, glemte jeg å si agurk? |
He, he.. Dette oppdaget jeg for flere år siden, men gadd ikke ringe vG for å servere dem agurken...:lol:
|
Ha ha. Kul agurk det der da...
|
Quote:
|
Ikke mer enn et år siden jeg satt i en SAS-maskin hvor cockpit annonserte at de 'begynte innflyvning til Fornebu Airport' ... tror ikke så mange la merke til det, men den ene flyvertinna gliste ihvertfall svært bredt.
|
Dette reagerte jeg på for en tid tilbake når jeg skulle sjekke noen flypriser, men jeg sjekket det ikke nærmere.
Jeg trodde ærlig talt ikke en avis med respekt for seg selv ville ha dette som en nyhet heller. Men billettene har vel aldri vært bookbare, hvis de hadde vært det, så hadde dette kanskje vært hakket mer interessant. |
Morsom "selskapslek" i hverdagen dette da - si at man skal reise fra/til FBU og se hvor mange som reagerer....
|
Dette har da ingenting med agurk å gjøre, men er en morsom sak og vinklet deretter. Synes absolutt dette er noe avisene kan fortsette med.
|
Ikke så veldig morsomt synes jeg, og man skulle tro det fantes mer interessante saker å bruke spalteplass på.
|
Morsom sak - reagerte også på dette for flere år siden ... FBU roter rundt i diverse systemer ennå - og jeg flyr mer enn gjerne derfra igjen.
|
De eneste agurkene i denne saken er de sure som er kritiske til at VG kunne finne på å trykke artikkelen. Dette var jo bare artig - finnes det ingen humor i dere da? :spin
|
Hehe, morsom denne! :D Mange av hangarene, terminalbyget, tårnet og til og med en ny jumbohangar (som i telenor arena :P) befinner seg jo der ute, mangler bare en rullebane ;)
|
Quote:
Men joa det er morsomt, men ikke noe mer en det. Det er foresten ikke mange år siden jeg har sett bagasje tagget til FBU! Slå den :D |
Tror de fleste har 'luket ut' FBU naa. Men det er ikke mer enn et par aar siden jeg kom over FBU baade her og der. Saa vi faar nyte det mens vi kan. ;)
|
Men hvor er TV2 og TV2 hjelper deg?
De burde jo ha laget en sak ut av dette...: "Sint og skuffet reisende trodde hun landet på flyplass om ikke fantes. Jeg føler meg lurt av flyselskapet, sier bevegelseshemmede Margareth til TV2"..:lol::lol::lol: Jadda, snart helg... |
Så lenge de ikke vil lande på ENFB så... :p
|
Og en god venn som er medlem av forumet her har fortalt at han traff en lettere forvirra og stresset dansk turist i sommer som stoppet ham på Fornebu og spurte "men hvor er da flyplassen hen? !! "
"jo", svarte han, "den ligger på Gardermoen... " "og hvor lang tid bruker jeg på å køre derhen?" Da hadde han i følge han som fortalte historien ca 20 minutter til flyet med hans familie skulle lande på OSL Ikke alltid så lett å få med seg hva som skjer i løpet av de siste 12 årene i et nabolan, må vite :) |
Quote:
http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=58252 |
All times are GMT +2. The time now is 12:04. |
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.