Flyprat

Flyprat (https://forum.flyprat.no/index.php)
-   Flyforum (https://forum.flyprat.no/forumdisplay.php?f=12)
-   -   God søndag fra Lech (https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=155038)

Someone 27-02-2022 06:49

God søndag fra Lech

God morgen her fra Lech. Dessverre tid for hjemreise, så etter frokost må det pakkes. SK842 hjem i dag. Men først må jeg finne ut av hva eggekokken her skal lage til meg. Ha en fin dag

SK384 27-02-2022 07:59

Re: God søndag fra Lech

God morgen fra Kongsberg.

Solen har akkurat gløttet frem her og det tegner til å bli en riktig fin dag. Dagen i dag går nok med til å se på sport på TV samt litt trim. Jeg har også en plan å lage kanelboller i dag, så vi får se om jeg gidder å gjøre det eller ikke.

EB 27-02-2022 08:17

God fastelavensøndag fra Ris. Fortsatt fine skispor på testene her i huset - så dritten er fortsatt i kroppen. Nyheter, kaffe og påskemarsipan foran peisen - i løpet av dagen blir nok tilbehøret endret men ikke tilholdsstedet. Nyt søndagen.

Chriscross 27-02-2022 08:44

God morgen. Fikk lest D2 fea perm til perm før resten av huset startet spetakkelet. Håper å få til en skitur. Så blir det vel endel krangel om rydding med pubertale arvinger.

SudCaravelle 27-02-2022 08:48

"God" morgen fra skogkanten. Kjenner godt på kroppen at det ble 2.6 mil i kupert terreng i går etterfulgt av bar-runde nede i byen, Klønete da planen var å være fin og uthvilt når familien returnerer i kveld.

Nå er det å besøke senior etterfulgt av lunsj i byen med besøk fra Dubai.

Hypern 27-02-2022 08:51

Quote:

Originally Posted by EB (Post 1246815)
God fastelavensøndag fra Ris. Fortsatt fine skispor på testene her i huset - så dritten er fortsatt i kroppen. Nyheter, kaffe og påskemarsipan foran peisen - i løpet av dagen blir nok tilbehøret endret men ikke tilholdsstedet. Nyt søndagen.

Hei EB og andre som sliter med mange positive tester. Så lenge du er symtomfri og har hatt en selvpålagt isolasjon i 4 dager så er du good. Man tester seg ikke frisk i Norge av den grunn at positive tester kan vare lenge etter påvist covid. PCR tester kan være positive i flere måneder.

God dag fra Oslo! Jobbsøndag så får vel komme meg ut døra straks. Flaks at jeg har 3 minutter å gå dit da. :rolleyes:

EB 27-02-2022 09:38

Quote:

Originally Posted by Hypern (Post 1246819)
Hei EB og andre som sliter med mange positive tester. Så lenge du er symtomfri og har hatt en selvpålagt isolasjon i 4 dager så er du good. Man tester seg ikke frisk i Norge av den grunn at positive tester kan vare lenge etter påvist covid. PCR tester kan være positive i flere måneder.

God dag fra Oslo! Jobbsøndag så får vel komme meg ut døra straks. Flaks at jeg har 3 minutter å gå dit da. :rolleyes:

…her teste jeg bare for egen del for å sjekke hvor lenge dritten er i kroppen. Har vært ute blant folk siden torsdag ettermiddag:-)

Fnate 27-02-2022 11:29

God morgen fra København. Tilbake på Radisson Royal for første gang på mange år. Hadde flaks med rom igjen. Det vil si, først uflaks. Da vi kom vegg i vegg med ungdomsgjeng som skulle feste. Var nede og klaget, men de hadde ikke andre rom. Tilbød meg å betale selv for et bedre rom, men det hadde de heller ikke. Litt senere på kvelden var jeg greit lei og gikk ned og spurte igjen. Svaret var at vi kunne få et dårligere rom lenger ned. Men da jeg fortalte at det var uaktuelt og jeg kom til å booke oss inn på Marriott istedenfor gikk det ikke mer enn 5 minutter før de hadde en suite ledig. Pluss drikkebonger og kr 0,- i mellomlegg.

Viktig å løpe litt rundt i ring og veive med armene i blant. :)

Nå mer mat og sjømattårn på Victor i kveld. Ha en fjong en

Ruby 27-02-2022 11:57

God søndag fra hula i Bergen. Her ble en utkalt på to tolv-timere med overtid nå i helgen, blir kronasje i reisekassa av slikt da alt er 100%
Så her sitter en å titter på skjermer, trykker på tastaturer og prater i telefonen. Blir ingen boller med krem her, da ingen av oss kan/(vil) lage slikt :D
Ha en fin fin Søndag :)

OJB 27-02-2022 11:58

God søndag fra Tananger,
Flott vær omsider , det blir strandtur idag i steden for skitur til fjells.
kanskje litt hagearbeid på ettermiddagen!
Ha en fortsatt fin søndag.

LN-MOW 27-02-2022 13:35

Trallala …. Her siler det ned og tempen er av det surere slaget. Så blir nok mest inneaktiviteter i dag. Fikk endelig liv i traktoren i går, men den kranglet fælt.

Svigerbeistet knurrer vel snart fra hulen sin, men inntil da sitter vi stille i båten.

roger 27-02-2022 16:29

God ettermiddag frå Trondheim. Fastelavnsbolle ferdig. Noko krøll på jobb i dag, så morgondagen blir interessant. Har vore utan kids i helga, no er dei tilbake. Kanskje ein tur ut på ski?

Synst ikkje noko om å gå frå pandemi til krig, må innrømme at eg synst mogelegheitsrommet for kva som kan skje utover våren er større enn det bør.

FQTV 27-02-2022 18:45

God dag fra LA.

Kjenner på hodet at det var lørdag i går.
Kan være denne dagen blir lang og en prøvelse i seg selv.
Amen.

FQTV

B747-8 27-02-2022 19:14

Quote:

Originally Posted by Fnate (Post 1246839)
Viktig å løpe litt rundt i ring og veive med armene i blant. :)

Ja, og det er Elefanten veldig flink til, så du har hatt en flink lærer :)

Fnate 27-02-2022 19:19

Quote:

Originally Posted by B747-8 (Post 1246900)
Ja, og det er Elefanten veldig flink til, så du har hatt en flink lærer :)

Ja, han er på mange måter life-coachen min.

All times are GMT +2. The time now is 12:10.

Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.