DAT MD-87 Lørdag 5.nov
I forbindelse med at cupgullet ska hem så kommer dat på et lite charterbesøk, litt usikker på ankomst men avgangstiden ser slik ut: 11:00 Oslo DX6481 Danish Air Transport
Kommer også tilbake i 20 tiden søndag.
Re: LH-tilbud hovedtråd (2011)
Stemmer, bestilte BGO-SIN til 4000kr, pluss på en tusenlapp for SIN-BKK med AirAsia så er det en grei pris kontra de 12500,- sas skulle ha for samme datoene :)
Vil det da si at du har førstehåndserfaring fra DY's 733 maskiner med og uten sliding carpet? Er jo vesentlig for diskusjonen.
Nå deler jeg og RampSnake akkurat samme erfaring fra akkurat samme fly, så er det da vi som er uvitende og inkompetente?
Flott at du avfeier personlige erfaringer som bullshit. Hvilke erfaringer har du med fly med vs uten sliding carpet?
Men med de gjeldene laste-instrukser for de flyene jeg har mest med å gjøre i hverdagen så er vel tidene med 130kolli i nr.3 desverre forbi, litt synd igrunn, svekker...
Av erfaring fra før 300'ene med slide ble introdusert så utgjør den fort en 30-40 kolli i forskjell, ca 100 m/slide vs 130/140 i nr.3. Men slide er uansett å foretrekke, spesielt på offloading.
Re: LN-KHB
Er vel strengt tatt like klamt om flyet er en 800 eller en eldre 300:P , men sliding c. er flott så lenge det virker og med dy's laste-policy så pleier det jo ikke bli problemer med plassen der bak.
Som stuer, klager eg ikkje akkuratt over dette ;) Ellers så har jo Noport på Flesland ihvertfall veldig mye handling på små charterfly og vip-handlinger i tillegg til mye fraktechartere.