Re: ZeroAvia jobber med Dornier 228 på hydrogen
Kvifor går dei "omveien" om brenselceller og el-motor, kan ein ikkje brenna hydrogen direkte, i ein tilpassa turbojet, på tilsvarande måte som ein brenn jet1A?
Re: Mulig storstreik på OSL ifra 10.juni
Korleis blir det med transfer på OSL ved ein streik?
Blir ikkje klok på det som står, at ein streik ikkje vil ramme trafikk inn til flyplassen... Det vil vel fort bli begrensa interesse for å sende mange fly til osl, som blir stående der, eller må gå...
Re: Ethiopian 787 tatt fyr på LHR?
Ser at det nå er fokus på ein nødpeilesender.
http://uk.reuters.com/article/2013/07/15/uk-boeing-dreamliner-honeywell-idUKBRE96E0QF20130715
Er der fleire typer i bruk, eller kan det bli snakk om at denne må byttes på alle 787?
Re: Norwegians erstatningsfly på longhaul (A340)
I går ettermiddag var det mulig å bestille 4 seter i økonomi og 3 i premium, så sansynligvis er det nokre ombord der òg
Norwegians hjemmeside fra 2002:
http://web.archive.org/web/20011202192618/http://www.norwegian.no/
-"Vi vil ikke være størst, bare best i vår nisje"....
Ein får fortsatt 20% på fullpris og 5% på lavpris dersom ein betaler med Norwegian Rewards visa kort.
For 10% og 2% må ein registrera seg hjå Norwegian, men treng ikkje kort.
Re: Tjener SAS penger rutene intern på Vestlandet
Ser på siste tilbod til Norwegian at dei har avganger der ALLE billettane kostar 299. Uansett kabinfaktor og ekstragebyr blir det ikkje veldig mykje for å flyga til Paris...
Kanskje returen blir betre betalt