Recent content by planespotter1234

  1. P

    SAS kutter på BGO-LGW?

    Re: SAS kutter på BGO-LGW? fair nok, hver sine prioriteter
  2. P

    SAS kutter på BGO-LGW?

    Re: SAS kutter på BGO-LGW? Så længe man ikke kan lave gennemgående billetter til disse destinationer, enten på grund af at man kommer ind med LCC uden interline eller fordi den videre forbindelse er med en LCC/charter operatør uden interline. er det ganske ligegyldigt. Jeg ville ikke turde...
  3. P

    Fusjoner & Oppkjøp

    Re: Fusjoner & Oppkjøp SK+QI med QI der overtager al CRJ drift på QI aftaler, og derefter SK+LH
  4. P

    SAS overvejer dansk inderigstrafik fra CPH T3

    Der skulle vel ikke være noget praktisk til hinder for det. I BLL går alle pax jo gennem "udenrigs" så lovgivningsmæssigt er det ikke noget problem - og defacto er "udenrigs" og indenrigs " på CPH jo connected alligevel. Jeg har da også flere gange gået gennem security i Terminal 3 med...
  5. P

    Tuifly nordic

    Nu har Tuifly Nordic vel strengt taget ikke Hubs, men crewbaser.
  6. P

    Ryanair i asken.

    Dette er lovgivning - det må selskaberne rette sig efter. Præcis som de må rette sig efter lovgivning i andre sammenhænge. De må jo så kalkulere deres priser således at der er "plads til" at overholde loven. "Heia'er" du også de selskaber der ikke betaler/overholder sikkerhedsreglerne?
  7. P

    Usikkerhed om likviditeten i Cimber Sterling

    En del af svaret kunne være mere ensartede regler på området - OG HÅNDHÆVELSE af disse regler. Herunder: Behandling ved irr. Faste krav til hvad en "billetpris" skal indeholde. (Forslag: Rejsen (inkl alle omkostninger i forbindelse med køb, betaling, indtjeck) salgsafgift, pladsvalg af...
  8. P

    Ryanair i asken.

    Det ville være rart hvis de selskaber der helt offentligt siger de ikke overholder reglerne, blev i frataget deres AOC midlertidig. Det ville efter hvad vi har set i pressen i så fald gælde mindst: RyanAir, Easyjet, Air Berlin og SAS. I øvrigt mener jeg reglerne er ganske fine som de er, dog...
Back
Top