Recent content by Merrilfield

  1. M

    Low Cost versus safety

    Denne lille epistelen ble postet på FB av en venn. Med 40 år i Luftfarten kan jeg ikke annet enn si meg helt enig i Problemstillingen som beskrives av Jan. Synspunkter? Det som inte skall kunna hända….. Utan att föregripa en utredning om ett flyghaveri – en annars betingad reflex hos de flesta...
  2. M

    SAS longhaul-ruter Des. 1976/Jan 1977

    Det var tider det. :D:old
  3. M

    Nytt Skolefly i Kilen

    Nytt skolefly er da anskaffet i Kilen LN-RAM en C172. den vil bli satt på et par EDO 2000 flottører. Klar rundt 1. mai 2012.
  4. M

    Vildanden

    Da var Vildanden historie.:headbang
  5. M

    Crew mangel i SAS N?

    En SMS ble sendt ut i dag fra SAS N, som tibød alle i permisjon å komme tilbake i arbeid asap. Det er kun noen uker siden NKF og SAS ble enige om tiltak for å unngå oppsigelser. Pakker for 55+, tilbud om permisjoner, resurspoolen ble parkert etc etc. Enten er det umulig å se noen uker inn...
  6. M

    Sas Ic

    SKI Financial Results 2007 SAS International recorded an EBT (net result) of 48MSEK for 2007 compared to 169MSEK in 2006. SAS Cargo's contribution to SAS International in 2007 was approximately 90MSEK lower than budgeted, while an increase in the price of fuel, maintenance and flightdeck...
  7. M

    SK925 / 290307

    ??
  8. M

    Bråk på gang i SASBraathens

    Bråk på gang i SASBraathens På medlemsmøtet i Norsk Kabinforening torsdag 23.11.06 forfattet medlemmene følgende felles uttalelse som NKFs sekretariat er blitt bedt om å oversende Terje Moe Gustavsen og Åsne Havnelid. UTTALELSE FRA MEDLEMSMØTET I NKF 23. november 2006 Medlemmene i NKF har i...
Back
Top