• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Recent content by LSSP

  1. L

    SK Embraere til "SAS Link"?

    Någon som vet om Embraer kommer till ARN?
  2. L

    SK CityJet skal fly CRJ900 for SAS og overtar Blue1

    Re: Cityjet skal fly CRJ900 for SAS og overtar Blue1 Vede du behöver inte köpa något av det jag säger men det är sanningen, sen kanske det var olyckligt att du drabbades av en försening. Du kan skylla på crewet men som sagt oftast är andra saker som bidrar. Sen boarding via buss tex som ofta...
  3. L

    SK CityJet skal fly CRJ900 for SAS og overtar Blue1

    Re: Cityjet skal fly CRJ900 for SAS og overtar Blue1 "Hvordan kan turnaround på en CRJ ta lenger tid enn en A320/737? Da tenker jeg på klargjøring av kabin før boarding. Skal vedde på det er mye crewdelayer på Shittyjet." En 320/737 har dörrar både bak och fram dessutom kan de ansluta till...
  4. L

    SK CityJet skal fly CRJ900 for SAS og overtar Blue1

    Re: Cityjet skal fly CRJ900 for SAS og overtar Blue1 Vad jag vet så ligger OFTAST problemen hos SAS själva och inte Cityjets operation, flygplanet tar längre tid att lasta än vad dom beräknat och dessutom boarding och turnarounds tar längre tid vilket bidrar till förseningar. Ej crews fel...
Back
Top