Recent content by LN-HFH

  1. LN-HFH

    DY SE-NAD - status

    Den «n»-bokstaven man så vidt kan se på innsiden av wingleten ser da litt ut til å være den i den nye logoen? Får inderlig håpe det i hvertfall, for nå er det på tide at de kommer med den nye logoen.
  2. LN-HFH

    flygBRA - Status

    Var det ikke så lukrativt å fly for sunclass og andre allikavel? Eller planlegger kanskje sunclass å fly mindre fly selv? Evt sende flere med vanlige rutefly?
  3. LN-HFH

    DY Norwegian passasjertall 2025

    Men tar du med WF så er antakeligvis norwegian-konsernet størst. DY/WF hadde i 2024 flere passasjerer enn SK. Så i det stille har det blitt foretatt et tronebytte.
  4. LN-HFH

    Norwegian - spørsmål om innsjekk/bagasje/seter og setereservasjon

    Re: Norwegian - spørsmål om innsjekk/bagasje/seter og setereservasjon I følge en pressemelding de kom med tidligere i sommer, kan du gjøre ting selv på NCE :) https://media.no.norwegian.com/news/rekord-hoeyt-antall-selvbetjente-kiosker-og-bag-drop-skranker-paa-europeiske-flyplasser-499451
  5. LN-HFH

    Norwegians 737-flåte

    Re: Norwegians 737-flåte Det var vel en periode når LN-NGx -serien ble levert at de ble levert to av gangen, det samme gjaldt når de første MAX-maskinene kom. Om de har fått tre av gangen eller på en uke vet jeg derimot ikke. Hvis ikke mange -800 skal ut nå til høsten så har de vel og stor...
  6. LN-HFH

    Rutediskusjoner - Tromsø

    Re: Rutediskusjoner - Tromsø Aer Lingus åpner rute til TOS skal vi tro iTromsø: https://www.itromso.no/nyheter/i/0QGkoB/smaanytt?pinnedEntry=563231
  7. LN-HFH

    PLAY - Nytt islandsk flyselskap

    Mtp at de flyr 320/321, og hvor 321 er noe Icelandair stadig får flere av, hadde en tanke vært å «bite i det sure eplet» og fridd til dem om en mulig overtakelse? Icelandair kunne vel kanskje brukt Play for å betjene ferieruter for islendingene, og dermed blitt et typ «Icelandair leisure»…?
  8. LN-HFH

    SAS bestiller 45 (+10) E195-E2

    Husk at EVE-BOO og flere andre ruter mellom store flyplasser også er anbudsruter, så det er begrenset hva en kan operere på disse. DY ble jo «kasta» ut av KKN-TOS-OSL når KKN-TOS ble FOT.
  9. LN-HFH

    DY SE-NAC - status

    Er maskinene som kommer i SE-NAx -serien de som er egeneide? Historisk har de jo hatt leasede og eide maskiner i forskjellige serier, i hvert fall de på norsk registrering.
  10. LN-HFH

    Nesten alle skal til Nord-Finland (vinter 23)

    Interessant at de er såpass konservative og ikke isteden satser på noen direkteruter fra RVN og ut i Europa. Ja, mye av direktetrafikken er vel charter, men 2x ukentlige til LHR burde de vel kunne starte som en liten test?
  11. LN-HFH

    N0 LN-LNR/G-CKNA - status

    Er det da egentlig hensiktsmessig å lappe maskina sammen igjen? Eller kan man få mer hvis man plukker den fra hverandre og selger delene?
  12. LN-HFH

    DY SE-NAA - status

    Kan det stemme? «Må» ikke alle svenskregistrerte jetfly ha registrering SE-Rxx?
  13. LN-HFH

    Norwegian sommerprogram 2025

    Ser de nå fly 5 ganger daglig OSL-EVE, mandag-torsdag. Den femte avgangen er vel ny? Dette gjør og at EVE er DY sin nest største destinasjon i Nord-Norge. Frekvensen på de største rutene er i uke 21 slik i følge Avinor sin app: OSL-TOS: 34 avganger OSL-EVE: 29 avganger OSL-BOO: 27 avganger
  14. LN-HFH

    Nye Norwegian - etter rekonstruksjonen

    Legger man på folketrygdfondet sin del er vel den totale delen staten eier ca 12%…? I disse litt urolige tider vil det ikke overraske meg om staten ser det som hensiktsmessig å ha litt kontroll på samfunnskritiske funksjoner, som jo norwegian-konsernet i aller høyeste er med på å tilby.
  15. LN-HFH

    Norwegians 737-flåte

    Re: Norwegians 737-flåte Jeg synes i utgangspunktet at de er flinke på å holde kabinen i god stand. De maler over skrammer på plasten på setene, skifter slitne setelommer, skifter deler på slitne armlener osv. Av og til kan man kanskje oppleve at setet er litt klumpete i seteputen, men ser...
Back
Top