Recent content by knutfin

  1. K

    EY, stikk innom MEL ved leilighet!

    Flott rapport! Gøy å se en sammenligning på apartments og "vanlig" first. Men skulle du ikke ha tjent over 50k EB-poeng? Ser at EY F gir minimum 250%.
  2. K

    Høstens beste trip report

    Re: Høstens beste trip report Oi ja, var litt kjapp:) Bare hyggelig!
  3. K

    Høstens beste trip report

    Re: Høstens beste trip report Nominert: https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=139899
  4. K

    Medlemspresentation

    Alder: 28 Bor: Trondheim Yrke: Student Nærmeste flyplass: TRD Favorittreisemål: USA. Er i tillegg blitt mer og mer fascinert av Midt-Østen Favoritfly: B747 Favorittselskap: SAS Flyinteresse siden: 2008, da jeg gikk inn for å legge inn flest mulig mellomlandinger på vei til Mexico City. Leser...
  5. K

    Til Muscat og Mumbai i div narrowbodies, hjem igjen i EY A380 F

    Ja, en vei ja. Så kan man få et billigere ved å utnytte div rabatter og promoer osv. Eler fly masse Oneworld:)
  6. K

    Til Muscat og Mumbai i div narrowbodies, hjem igjen i EY A380 F

    Takk for det! Award-billetter for AA-miles er vel fremdeles den mest økonomiske måten å fly EY F på. Nå skal de ha 65000 miles for samme tur som jeg tok. Mtp devalueringer i hist og pist er det vanskeligere, men det er noen gode tilbud på poengkjøp og milespromoer etc som gjør det mulig uten å...
  7. K

    Til Muscat og Mumbai i div narrowbodies, hjem igjen i EY A380 F

    Hoveddelen av turen er jo egentlig ferdig, men jeg tar med kort om siste bit. Den var det BA som sto for, og deres Club Europe-produkt. Det er vel ikke noe nytt for dere her inne, og er jo blitt diskutert frem og tilbake. Jeg synes det er et godt produkt, og har alltid trivdes på CE/CW-flights...
  8. K

    Til Muscat og Mumbai i div narrowbodies, hjem igjen i EY A380 F

    Det var 100% levelig ja. The Residence hadde vært gøy, men det spørs om jeg kan punge ut 100k+++ eller 2mill Etihad-miles med det første.
  9. K

    Til Muscat og Mumbai i div narrowbodies, hjem igjen i EY A380 F

    Ah, det er gøy da! Hun var veldig dyktig. Hvilken flight var det på? Ja, det gir jo såklart mening. Burde hatt en lignende innretning hjemme egentlig.
  10. K

    Til Muscat og Mumbai i div narrowbodies, hjem igjen i EY A380 F

    Etihad 19 AUH - LHR 17. september Avgang: 08:00 Ankomst: 12:05 Flytype: A380 Sete: 4K Jeg ble møtt i døra, viste billetten min og ble ført til setet mitt av et crewmedlem. Nå var det sete 4K. 4K er et vindussete og man sitter rett vei. Disse vindussetene har også flere vindu enn de andre...
  11. K

    Til Muscat og Mumbai i div narrowbodies, hjem igjen i EY A380 F

    Det var veldig gøy å fly A380, og nå hadde jeg åtte timer på AUH før neste runde. De åtte timene skulle tilbringes i den da 4 mnd gamle First-loungen til Etihad. Før det hadde first-passasjerer måtte ta til takke med en egen innhegning i business-loungen deres. Jeg hadde lest litt om den nye...
  12. K

    Til Muscat og Mumbai i div narrowbodies, hjem igjen i EY A380 F

    Men da blir det jo så trangt når jeg skal slange meg og se på TV:cry:
  13. K

    Til Muscat og Mumbai i div narrowbodies, hjem igjen i EY A380 F

    Så da satt jeg der likevel, i EY Apartments. Jeg hadde egentlig 4A, men 5C går helt fint. Det er ganske stor forskjell på setene her, som dere kan se på setekartet. Rad 3 og 4 er de mest private, og nærmest vinduet. Rad 1, 2 og 5 er like inntil døren og en sitter et stykke unna vinduet. Per def...
  14. K

    Til Muscat og Mumbai i div narrowbodies, hjem igjen i EY A380 F

    Etihad 203 BOM - AUH 16. september Avgang: 21:35 Ankomst: 23:25 Flytype: A380 Sete: 8A Etter å ha gått den relativt lange luftbroa var jeg til slutt inne i 2.etg i A380'en til Etihad. Førsteinntrykket er veldig bra. Det ser ut som en hotellobby (lobbyen ombord er forsåvidt rett ved døra) med...
  15. K

    Til Muscat og Mumbai i div narrowbodies, hjem igjen i EY A380 F

    Kunne godt tenkt meg å prøve business hos Aeroflot selv, og om man sammenligner produktet deres på short haul med andre europeiske selskap er de jo et godt stykke foran med deres 2+2 konfigurasjon. Aeroflot i seg selv synes jeg var helt decent, men det var altså en del forskjellig blant...
Back
Top