Mens man har vært travelt opptatt på andre områder ser altså Condor sitt snitt til å sende en 757-300 til skroting, nærmere bestemt D-ABOL. Dette skal visstnok også være den første i 300-serien som skrotes på verdensbasis. Ikke at det er så mange av dem, men likevel; HUFF!
I den lengste videoen ser man støvskyen fra terrenget etter baneenden. At de ikke var i luften før det bokstavelig talt var slutt på rullebane kan jo indikere at de fikk utfordringer allerede mellom V1 og Vr.
Om det var en blackout, hvilke følger får det for opptak/registrering av tale og data? Vi vet jo at det stoppet i Jeju-ulykken, er designet annerledes på 787?
Hvordan sterk er egentlig kjennskapen til easyJet blant nordmenn generelt? Mitt ikke-representative inntrykk heller i retning av at folk flest knapt vet at de i det hele tatt flyr/fløy til Gardermoen.
Re: Global Airlines - drømmer om å fly A380 UK-US
Visjonære tanker kan alltids applauderes, men noen fungerende hjemmeside eller mulighet til å booke billetter har de ikke.
Skal man først gjøre et stunt, er det jo greit å samtidig kunne høste eventuelle frukter av dette.
Det er vel allerede...
Re: Global Airlines - drømmer om å fly A380 UK-US
Man kan spørre seg om hensikten med denne flyvningen, annet enn å vise at de evner å arrangere en flyvning over Atlanteren med passasjerer.
At LH kommer til å utvide omfanget av BT-opererte maskiner på eget nettverk er vel rimelig sannsynlig ja. Hvem det kommer til å gå hardest utover gjenstår bare å se.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.