PDA

View Full Version : God fredag


AirbusTrond
17-02-2012, 07:09
Hallo fra Phuket. Venter på AirAsia som først skal ta meg til BKK, og deretter til Yangon. Er avhengig av fly stort sett på rute, så her er det å leve litt for mye spenning. Men satser på det går bra. Ha en fortreffelig fredag & god helg!!

sirpjalle
17-02-2012, 07:43
God morgen fra Forus!

Da var man på plass, og trøtt i trynet som bare F, men det er godt det er snart helg. Ha en fin en forumister! :)

Someone
17-02-2012, 08:41
Mornings fra Ruters #24. For dagens Kristiansandsoppdrag var det Lync og ikke SAS som vant, så da slapp jeg unna den turen. Etter jobb er det øl med noen kamerater, hvor det også skal legges skumle planer for et utdrikkningslag om et par måneder. God helg :cheers:

Ståle
17-02-2012, 09:18
Når man føler at Narvesen _MÅ_ besøkes på vei til jobb for en dobbel kaffe er det godt med fredag. Gårskvelden hos Folkets var knall og er absolutt å anbefale for sultne sjeler.

Men ellers lite nytt å melde, ha en fin dag!

LN-AØR
17-02-2012, 09:52
God morgen fra Bergen. Dagens treningsøkt er for lengst fullført, og nå settes kursen mot det Juridiske fakultet.

Ønsker alle en riktig fin dag!

FestiVal
17-02-2012, 10:00
God morgen fra Mosjøen. Har fått lillimann i barnehagen og fått frokost i kroppen. Fridagen skal benyttes til forberedelser til hyttetur med familien i helga. Ha ei god helg folkens;)


---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=65.872810,13.194175

jcnorway
17-02-2012, 10:30
God morgen fra London.

Oppgradert til Executive room ved innsjekk i går på Hilton Metropole så da funket gullkortet ;)

Frokost er nettopp inntatt i loungen og man gjør seg straks klar til en dag ute i Londons gater. Lettskyet og rundt 10 grader :)

Ha en fin dag!

Halvorsn
17-02-2012, 10:51
Mornmorn fra Riverhill, også kjent som Elvebakken. Ferdig med halvtimes presentasjon, så nå gjennstår 6-7 sider fagrapport, for så innlegg om samisk i TV, radio og aviser samt geolektprøve før man avslutter skoledagen med sluttvurdering i volleyball og kommer seg hjem svett i tøyseter i en nyvasket bil som allerede er blitt skitten og skriver en formell korttekst om språkpolitikk og reformasjonen i nynorsk og bokmål... God fredag, a! Her må det pilses kraftig på kvelden for å overleve. Men neida, opp klokka 9 i mårra også for jobbing med revy. Jaja, god ferie da medflyfantaster!

AirbusTrond
17-02-2012, 11:15
Puh!! Halvtime forsinkelse og treg bagasje førte til 10 minutters margin på innsjekk og gate - siste gang jeg tar slike sjanser..... Mer flaks enn flyforstand.

ENGM 911
17-02-2012, 11:39
Jobber man på fredag? Joda, noen dagarbeidere gjør vel det :lol: Her er det uansett fri til mandag natt så det blir tid til litt sprell. Værmessig betyr det utedag med kamerasekken på ryggen så får man se hva som dukker opp i byen. Ha en flottfredag folkens, med eller uten Citrix og regneark.

eirikma
17-02-2012, 11:56
Morning fra Bodø! Gårsdagens snøfall har lagt seg i gatene, og jeg slappeterer i god stil før jeg skal bevege meg mot Sortland med avgang 1515 fra Bodø Sentrumsterminal. Håper det holder seg kjølig nordover, slik at man ikke opplever "morsomme" overraskelser her og der.

Ha en fin fredag, og riktig god helg! :)

kekker
17-02-2012, 12:20
God dag fra Kløfta.

Her skrives det tilbud, eposter og reiseregninger så serverne går varme rundt meg, men nå er det kaffepause.

Får besøk av en kamerat i ettermiddag, så da skal vi gjøre Oslobygda utrygg i helga og avslutte herligheta med Rammstein på søndagen. Ser fram til forbigående tinitus på mandagen.

En god dag og snart helg til dere alle!

Henshaw
17-02-2012, 13:07
God dag fra Bodø sivile flyplass idag, sitter her og skal prøve meg på ID med SAS til OSL idag, siste rapport fra igår sier at det skal være mulig, om ikke har man ett par muligheter til, i tillegg til ordentlig billett hos Norwegian 1900.
Satser på at SAS har plass til meg, så jeg kommer meg fram til hytta idag, for noen dager med ski.

Bizflyer
17-02-2012, 14:38
God litt over lunsj fra Krsand!
Ble kort arbeidsuke gitt. 1 hel dag på kontoret!
Hjemturen i går ble en lang affære, dvs avg Torrevieja kl 0730, inn døren hjemme kl 2300.
Hjemturen gikk med Iberia, SAS og Widerøe. Iberia var ikke noe hyggelig opplevelse. Etter 3 flyreiser med dem siste uka, må jeg si at de surrer det til for seg selv. Det værste var egentlig i går fra ALC til MAD. De startet boarding 15 min før avgang. Smekkfull A319 (141 seter) og selv om det står max 1 håndbaggasje, var det folk som hadde med både 3 og 4 store bag'er eller sekker. Stort sett alle hadde minst 2. Så da var kaoset komplett inne i flyet, for det var jo selvfølgelig ikke plass til alt. Trangt og j,,,lig var det også. Men det førte da til avgang fra ALC 45 min etter skjema, landet i MAD 1 time sent, og når det da tar 35 minutter fra ankomst til baggasjen kom på båndet, blir jeg gretten. Så bytte fra Terminal 4 til 2, deretter ny innsjekk (som gikk lynraskt hos SAS), sikkerhetskontroll (de 3 kontrollene jeg hadde i Spania var alle kø-frie) så de 2,5 timene jeg opprinnelig hadde mellom avgangene var da redusert til bare 40 min.

Det føltes som en befrielse å komme ombord på et SAS fly igjen etter Iberia. 5 i biz, 5 i extra og 91 i eco var belegget på gårsdagens flyvning fra MAD til CPH. Fikk en hel trerader for meg selv nest bakerst. Var helt greit det.

4,5 timers venting på Kastrup gikk som en røyk. Fikk meg en bedre middag på Hereford Beefstouw som legges ned 11 mars fikk jeg vite.

Nuvel! Greit å komme hjem. Plussgrader er det også her, og meterorolygen melder mer mildvær fremover. Kanskje våren er kommet??

God helg!

BF:cool2

Tommy777
17-02-2012, 14:56
God morgen fra Chicago. Her skinner solen, skal bli varmere i dag. Noe bedring i ryggen, som er gode nyheter. Skal aa ta MRI paa morran i dag, deretter behandling kl 1600. I helgen har man litt oppcatching aa gjoere og ett nytt kjoeretoey skal kjoepes inn.

Ellers lite aa melde. God helg!

jameson82
17-02-2012, 15:00
God fredag ifra Moelv. Etter en uke som arbeidsledig etter at jobben gikk konkurs så oppdager man at helga ikke blir det samme å se frem til. Godt man begynner i ny jobb etter påske før man går på veggen her.
Ønsker alle en trivelig helg :)

LN-MOW
17-02-2012, 17:37
G'morgen ja -- sol og fint på morran, emn adskillig lavere tempereraturer .. jaja - man kan ikke få både i pose og smekk. Om et par måneder klager jeg på varmen ..

Godt med helg .. et par growlers er innkjøpt hos Crafty Draught (http://www.craftydraught.com/#!__site) som forøvrig på sikt har lovet meg både Nøgne Ø og Haandbryggeriet hvis leverandøren får tak i dem. :up: Men inntil videre er det plenty andre goodies å kose seg med.

Blir en del pusling i hagen i helgen regner jeg med .. greit å gjemme seg bak vedskjulet med BBC 5Live på radioen.. ;)