PDA

View Full Version : Hvor i Washington DC bør man bo?


robertaas
27-01-2012, 00:48
Er ganske så blank på Washington så jeg lurer hvor i sentrum man bør bo. Helst hvor man kan reise kollektivt til Dulles. Har tidligere hørt at det var mye kriminalitet i sentrum og at man ikke burde bo der, stemmer det?

Om man kan bruke Hilton Honors kort er greit, men ikkeno must. ;)

Discus
27-01-2012, 01:43
Bodde på sist på Hyatt Arlington fordi jeg fikk en mye bedre pris der enn de som lå ved Downtown/Dupont Circle-området. Bor gjerne der igjen hvis prisen er grei.

T-banen (Rosslyn) går i kvartalet ved siden av, samt en del busser. Ikke voldsomt med uteliv/restauranter der, men kort vei til Georgetown.

Post #3 her: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=70288

bgo-flyer
27-01-2012, 01:47
Det hvite hus er bra, har gode transportmuligheter til flyplassen (les:marine one) :p

Mer seriøst, jeg ville prøvd å finne et hotell litt nordvest i byen, fordi de fleste attraksjonene ligger der. Kan anbefale "Embassy Suites Washington DC". Der får du god beliggenhet, god standard og du får bruke HHonors. Prisene kan være litt stive, men du får mye for pengene :)

hstad
27-01-2012, 07:23
Arlington har mange fine hoteller. Og kort vei til kjøpesenter ved Pentagon.
Ellers vil eg anbefale å ta drosje/leiebil til Potomac mills, eit gedigent kjøpesenter 30 min sør for DC. Såkalla outlet mall så der får du mykje for pengene:)

robertaas
27-01-2012, 08:16
Takk for tips, outlet 30 min unna med taxi eller leiebil tror jeg nok ikke det blir noe av og skal si bassenget i Embassy Suites var digert. ;-)

Det er mye enklere å orientere seg i en ny by når man har en kompakt gamleby å forholde seg til. Virker ikke som om dette er en by for å gå rundt i.

Vegasbaby
27-01-2012, 10:32
Jeg er i DC ca en gang i året, og støtter fullt ut forslaget om å bo ved Dupont Circle. Hotel Palomar er nok det beste alternativet, men også Fairfax at the embassy row er et klassisk og godt hotell. Dupont Circle har masse butikker, restauranter og uteliv. Man kan spasere til Georgetown (som et fint nok, men temmelig touristy emm).

robertaas
27-01-2012, 11:25
Touristy høres bra ut. Tar gjerne på mikkemus-ører og går i flokk bak en person med vimpel. ;)

FlyHi
27-01-2012, 12:17
Ellers vil eg anbefale å ta drosje/leiebil til Potomac mills, eit gedigent kjøpesenter 30 min sør for DC. Såkalla outlet mall så der får du mykje for pengene:)

Fruen er lige kommet hjem fra IAD idag og iflg. hende er der ikke meget at komme efter i Potomac Mills mere. Priserne er ofte dyrere end i Macy's (hvor man jo også kan hente et 10% discount card når man er turist) i centrum. Der er naturligvis stort udvalg i Potomac, men butikkerne minder mere om helt vanlige mærkevarebutikker end om outlet-butikker - både når det gælder udvalgt og priser.

robertaas
27-01-2012, 12:28
Gangavstrand til Macys hørtes mere interessant ut. Bruker alltid finne noe der. Kanskje en koffert om jeg ikke finner noe i Singapore...

RSL
27-01-2012, 14:34
Dupont Circle er et godt tips. Mye bra spisesteder i området, og kort vei til shopping og uteliv. Dessuten kort gangavstand til Georgetown, som er en koselig bydel med bra shopping og mye liv.

kjeng
27-01-2012, 18:04
http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g28970-d84082-Reviews-Hotel_Lombardy-Washington_DC_District_of_Columbia.html

Bodde på Hotel Lombardy sist gang jeg var i Washington. Hop-on-hop-off-bussen har eget stopp ved hotellet, og det hvite hus er "rett ned i gata". Washington har etter min mening såpass avstander at du kommer deg best rundt med turistbuss.

Martin
27-01-2012, 18:44
http://www.marriott.com/hotels/travel/wasmc-washington-marriott-at-metro-center/

Ligger rett over gaten for Macy's. Snakker av erfaring. Hyggelig betjening og greie rom, også. Heller ikke fryktelig langt å gå til f.eks. Det Hvite Hus, The Mall, etc.

LCH
29-01-2012, 19:54
Det hvite hus er bra, har gode transportmuligheter til flyplassen (les:marine one) :p

Mer seriøst, jeg ville prøvd å finne et hotell litt nordvest i byen, fordi de fleste attraksjonene ligger der. Kan anbefale "Embassy Suites Washington DC". Der får du god beliggenhet, god standard og du får bruke HHonors. Prisene kan være litt stive, men du får mye for pengene :)

Bare ikke for langt mot nordvest; der er det mest boligstrøk og universitetsområder (og Department of Homeland Security). ;)
Dupont Circle høres ut som et bra forslag, men om man vil bo nærmere the Mall, og ikke bryr seg om frokost og andre ekstratjenester, kan jeg anbefale Club Quarters rett bak det hvite hus. Man kan få gode priser der i helger og ferier, og rommene er små men fine.

robertaas
29-01-2012, 22:27
http://www.marriott.com/hotels/travel/wasmc-washington-marriott-at-metro-center/

Ligger rett over gaten for Macy's. Snakker av erfaring. Hyggelig betjening og greie rom, også. Heller ikke fryktelig langt å gå til f.eks. Det Hvite Hus, The Mall, etc.Takk for tips. Stemmer det at rommene mangler både safe og minibar/kjøleskap? Og er det veldig kronglete å reise kollektivt til flyplasssen med det hotellet?

Martin
29-01-2012, 22:34
Takk for tips. Stemmer det at rommene mangler både safe og minibar/kjøleskap? Og er det veldig kronglete å reise kollektivt til flyplasssen med det hotellet?

Jeg kan ærlig talt ikke huske om det var minibar/kjøleskap eller safe.

Hvilken flyplass skal du til/fra? Dulles er kronglete uansett. Tror det går t-bane et stykke, og så må man bytte til buss (ut i fra hva jeg husker fra da jeg planla turen for ca. tre år siden). Til Reagan National går det T-bane, og som navnet på hotellet tilsier, ligger det rett ved Metro Center. Her ser du at du kan ta den blå linjen uten å bytte: http://www.wmata.com/rail/maps/map.cfm

robertaas
29-01-2012, 22:41
SAS flyr til Dulles. :-/

Martin
29-01-2012, 22:54
Buss nummer 5A går mellom Dulles og L'enfant Plaza Station, som ligger en par-tre stpp unna Metro Center:

http://www.wmata.com/bus/timetables/dc/05a.pdf

Tommy777
30-01-2012, 14:25
Georgetown har bra uteliv, det er stedet aa gaa ut i, Dupont circle er ett bra sted aa bo.

DC har ett meget bra t-banesystem, saa det er mindre viktig med plassering.

Bor du rundt Dupont circle, kan man tasse til det meste (kommer an paa hvor lat man er ;))

Jeg liker Park Hyatt veldig godt. Herlig eiendom som gir god valuta for pengene.

http://parkwashington.hyatt.com/hyatt/hotels/index.jsp

De tilbyr opplukk paa Dulles for 105 dollar. Det er kanskje det enkleste med Samsoniten din. ;) Washington Flyer har en busstjeneste som gaar til t-banen som er under bygging ut til Dulles. Har aldri tatt det selv, men bussen koster 10 dollar, 18 t/r (en kollega tok denne for ca. 6 mnd siden og det funket.) Vet ikke hva t-banen selv koster, men de har sikkert multi day pass.

robertaas
30-01-2012, 15:05
De tilbyr opplukk paa Dulles for 105 dollar. Det er kanskje det enkleste med Samsoniten din. ;)Takk, prøver å holde meg til kollektivtrafikk da jeg betaler dette selv. Her ville det blitt ca. 1000 NOK ekstra t/r om jeg skulle bruke taxi for denne helgeturen og med ca. 20 turer i året kan jeg fort få finansiert 2-3 turer ekstra om jeg holder meg til kollektivtrafikk. :colgate:

Tar ikke med innsjekket koffert for helgeturer så det er lett å reise kollektivt. Og å finne ut av kollektivtrafikken og se hvordan det fungerer er en del av hele opplevelsen av destinasjonen. ;)

Chriscross
30-01-2012, 15:06
Har tatt t-bane og buss og det er helt greit. Vet ikke hvor ille trafikken kan være og om bussen kan bli stående fast i samme køen som en eventuell bil til 105 dolar kan. Dersom en er to eller tre og dollarkursen ikke er for ille ville jeg nok tatt bil om det gjorde at jeg brukte under 50 min til hotellet.

Har bod på Fairfax at Embassy row (lå et Hilton over gaten). Med norske ben var det null problem å gå til Macy's og jeg kunne sikkert tatt t-bane deler av veien. Hotellet har tidligere vært et Westin, men er nå Luxury Collection. Store fine rom, greit trimrom. Ikke buffe-frokost (for fint sikkert) og kottene med isbitmaskiner var låst, antagelig for at du skulle ringe noen, vente i 10 min og få lov til å betale fem dollar i tips for jobben...

Var utrolig god valuta for 100 dollar/natt (travelticker rate som ble booket via spg), finnes sikkert noe bedre om du må betale 250++.

Martin
30-01-2012, 15:13
Takk, prøver å holde meg til kollektivtrafikk da jeg betaler dette selv. Her ville det blitt ca. 1000 NOK ekstra t/r om jeg skulle bruke taxi for denne helgeturen og med ca. 20 turer i året kan jeg fort få finansiert 2-3 turer ekstra om jeg holder meg til kollektivtrafikk. :colgate:

Tar ikke med innsjekket koffert for helgeturer så det er lett å reise kollektivt. Og å finne ut av kollektivtrafikken og se hvordan det fungerer er en del av hele opplevelsen av destinasjonen. ;)

Sånn forøvrig, så kostet en taxi med fire pax, 5 kofferter, og en gitarkasse på fanget til de i baksetet, ca. 60 dollar fra hotellet jeg nevnte ovenfor til Dulles i mai 2010. Er mulig det blir litt billigere for en person, og lite bagasje.

Personlig så reiser jeg såpass sjeldent, at jeg heller unner meg en taxi i sånne tilfeller. Det er hakket mer komfortabelt å sette seg i en bil, og bli kjørt direkte, synes jeg.

RSL
22-02-2012, 14:04
Hvis du planlegger å reise kollektivt så anbefaller jeg Washington Flyer (http://www.washfly.com/coach.html), bedre busser og kortere reisetid enn med MetroBus.

robertaas
22-02-2012, 15:34
Takk, skjønner det er lurt å være nær t-bane.

Endte til slutt opp med Hilton Garden Inn som ser ut til å oppfylle fle fleste krav, men det hendte ingenting spesielt under reservasjonen pga.gullkortet mitt. :skep

TOS
22-02-2012, 15:37
Takk, skjønner det er lurt å være nær t-bane.

Endte til slutt opp med Hilton Garden Inn som ser ut til å oppfylle fle fleste krav, men det hendte ingenting spesielt under reservasjonen pga.gullkortet mitt. :skep

Det skjer ikke noe spesielt under reservasjonen. Oppgradering er vel heller ikke garantert, men på basis av tilgjengelighet. Videre så får du sikkert en e-post noe senere om muligheten til å sikre garantert oppgradering (enten ved bruk av poeng eller cash) - det har iallefall jeg fått de to gangene jeg har bodd på et Hilton-hotell etter gullrushet.:)

robertaas
22-02-2012, 15:43
bestilte uten frokost, den skal man jo få ekstra. :-)

TOS
22-02-2012, 15:46
bestilte uten frokost, den skal man jo få ekstra. :-)

Det er vel korrekt, ja.:)

Cecilie
25-03-2012, 22:28
Noen som har erfaring fra Capital Hilton? Ser det er like dyrt/billig som Hilton Garden Inn Washington D.C Downtown på de aktuelle datoene. Ser for meg å ha et hotell som utgangspunkt på utfluktene til de forskjellige stedene som er verdt å få med seg, monumenter, museum osv. Noen tanker?

robertaas
25-03-2012, 22:54
Bodde på Hilton Garden Inn Washingtong D.C Downtown for 2 uker siden og det er plassert litt mer sentralt enn Capital Hilton selv om det kun er 3-4 kvartaler mellom disse 2.

Den største forskjellen er kanskje at Capital Hilton har Executive Floor.

Begge burde være greie utgangspunkt for turistaktiviteter.

Cecilie
25-03-2012, 23:04
Ah okay, takk for opplysningen!

robertaas
25-03-2012, 23:39
Midt mellom hotellene ligger HcPherson Square hvor Occupy-bevegelsen har en av telt-campene sine.

Washington var mindre enn jeg trodde og for en nordmann er det ikke noe problemer å gå rundt hele sentrum. Det er mye gravearbeider langs National Mall nå og Washington monumentet er stengt pga. skader etter jordskjelv. Som alternativ for å få oversikt kan du bruke tårnet i "The Old Post Office". Gratis inngang.

Drar du på hverdager kan du på Capiton også komme inn i salene de bruker til nasjonalforsamlingene, men det er verdt et besøk også uten det. Gratis inngang og omvisning. Ta også tunnelen til kongressens bibliotek og ta en titt der mens du først ha kommet gjennom sikkerhetssjekkene.

Du kan jo varme opp med å se filmen "National Treasure" før du drar til Washington. ;-)

LNv22
08-01-2013, 11:49
Bodde på Hilton Garden Inn Washingtong D.C Downtown for 2 uker siden og det er plassert litt mer sentralt enn Capital Hilton selv om det kun er 3-4 kvartaler mellom disse 2.

Den største forskjellen er kanskje at Capital Hilton har Executive Floor.

Begge burde være greie utgangspunkt for turistaktiviteter.

Hvordan var frokosten på Hilton Garden Inn Washingtong D.C?

robertaas
09-01-2013, 11:53
Hvordan var frokosten på Hilton Garden Inn Washingtong D.C?
Ikke nok spesielt til at jeg husker det ett år og 60-70 hotellovernattinger senere.

LNv22
09-01-2013, 12:05
OK. Sist jeg var i DC hadde jeg tre netter på Hilton Capitol. De skal nå ha $310 pr. natt i februar, noe jeg synes er alt for mye for dette hotellet.

Jeg har videre mer lyst til å bo nært Georgetown og Dupont Circle, som har mer å by på av restauranter osv, og heller oppsøke the mall på dagtid.

Tar gjerne i mot anbefalinger på hoteller i dette området.

CaptainMorgan
09-01-2013, 13:41
Kan sterkt anbefale Gaylord National Harbour. Koslig liten, moderne forstad som ligger rett utenfor sentrumen. Herifra går det jevnlig båt/water taxi (relativt billig) til Georgetown mm, i tillegg til vanlige taxier. Hit skal jeg tilbake!

Tommy777
09-01-2013, 19:27
OK. Sist jeg var i DC hadde jeg tre netter på Hilton Capitol. De skal nå ha $310 pr. natt i februar, noe jeg synes er alt for mye for dette hotellet.

Jeg har videre mer lyst til å bo nært Georgetown og Dupont Circle, som har mer å by på av restauranter osv, og heller oppsøke the mall på dagtid.

Tar gjerne i mot anbefalinger på hoteller i dette området.

Park Hyatt er herlig. Bor alltid der naar jeg er i DC. Frokost for Hyatt Diamond er opp til 100 dollar i romservice per dag, 50pp eller ubegrenset beloep paa gourmetrestauranten Blue Duck Tavern (sug paa den HGI eller uansett Hilton)

http://www.blueducktavern.com/gallery/blueduck/home.html

LNv22
10-01-2013, 00:47
Park Hyatt er herlig. Bor alltid der naar jeg er i DC. Frokost for Hyatt Diamond er opp til 100 dollar i romservice per dag, 50pp eller ubegrenset beloep paa gourmetrestauranten Blue Duck Tavern (sug paa den HGI eller uansett Hilton)

http://www.blueducktavern.com/gallery/blueduck/home.html

Har forsøkt å få rom der, men de har ingenting tilgjengelig den aktuelle tiden, 20. - 23. februar.

Matcher forresten Hyatt noe med Hilton HH Gold?

Tommy777
10-01-2013, 01:33
Har forsøkt å få rom der, men de har ingenting tilgjengelig den aktuelle tiden, 20. - 23. februar.

Matcher forresten Hyatt noe med Hilton HH Gold?

Nei, ingen match, men du kan FA en challenge.

LNv22
10-01-2013, 09:18
Nei, ingen match, men du kan FA en challenge.

Hvordan får jeg en challenge?

LN-TIB
10-01-2013, 09:40
OK. Sist jeg var i DC hadde jeg tre netter på Hilton Capitol. De skal nå ha $310 pr. natt i februar, noe jeg synes er alt for mye for dette hotellet.

Jeg har videre mer lyst til å bo nært Georgetown og Dupont Circle, som har mer å by på av restauranter osv, og heller oppsøke the mall på dagtid.

Tar gjerne i mot anbefalinger på hoteller i dette området.

Washington Hilton ligger ikke langt fra Dupont. Var der i sommer, og tror det tok maks 5 minutt å gå ned. Beste Hilton jeg har gjestet i US. Og som du sier så er det en god del resturanter rundt om. Generelt et veldig pent område.

LNv22
25-01-2013, 11:26
Ok..

Nå har det for det meste vært snakk om Hilton, Garden Inn og Park Hyatt i denne tråden.

Park Hyatt er utsolgt mine datoer (20 - 23 feb), og videre er jeg noe tvilende til prisene på Hilton Capital, HGI eller Washington Hilton som nå er mellom 170 og 240 USD. Jeg har tidligere bodd på Hilton Capitol, og det var helt OK, men ikke noe mer.

Min prioritering er å bo sentralt i forhold til Georgetown eller Dupont. Jeg kan godt bo enkelt, men da må det gjenspeiles i prisen. Jeg kan også godt betale mye, men da må det gjenspeiles i kvaliteten. Jeg vil også tro at februar ikke akkurat er høysesong, så det må vel være mulig å få tak i noen gode priser; i alle ender av stjerneskalaen?

Av alle oss semibereiste flynerder må det da være noen som har andre anbefalinger i denne byen?

FT99
26-04-2013, 09:17
Hvilket Hilton hotell er egentlig best i Washington? Jeg behøver hotell for en romantisk lang-weekend i September med kona, tenkte å satste på Hilton pga HHGold.

Chriscross
26-04-2013, 11:03
Har spist frokost på Hilton i Embassy row. Ikke spesielt spennende frokost. Kan ikke si moe om rommene, men synes beliggenheten ved Metro syop Du Point Circle var bra. Finnes det Hilton nær George town ville jeg godt for dette.

Vegasbaby
26-04-2013, 11:17
Har spist frokost på Hilton i Embassy row. Ikke spesielt spennende frokost. Kan ikke si moe om rommene, men synes beliggenheten ved Metro syop Du Point Circle var bra. Finnes det Hilton nær George town ville jeg godt for dette.

Hilton Embassy Row finnes ikke lenger. Hoteller er erstattet av The Embassy Row Hotel, som ikke har noen kjedetillknytning (tror jeg). Jeg digger også DuPont Circle-området, men det nærmeste Hilton-hotellet er nå "Washington Hilton", tror jeg. Dette skal visst være et helt ok hotell, men kanskje mer egnet for konferanser enn romantiske helger. Tror dessverre ikke det er noe i Hilton-kjeden i Georgetown.

SQ 777
26-04-2013, 12:48
For ti år siden bodde vi på hotell Washington.. Et langt steinkast fra Det hvite hus..Skal være oppusset nå og heter Hotel W .... Vi likte beliggenheten..

CFM
28-04-2013, 05:53
Bodde noen netter på The Embassy Row Hotel for rundt 10 dager siden og ville nok sett meg om etter noe annet neste gang. Men beliggenheten ved Dupont Circle er fin som nevnt og det er lett å komme seg rundt med Metroen.

HS-TGA
31-12-2016, 13:30
Noen som kan anbefale hotell som ikke koster skjorta og har ok beliggenhet? Reiser i februar, så må få booka noe snart.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

kimpe
31-12-2016, 14:38
Bodde på et Kimpton-hotell i Alexandria sist jeg var der. Flott plass, koselige smågater med barer og restauranter, og båt eller metro inn til sentrum av DC.

Vil heller anbefale å bo der en midt inne i sentrum.

Kim

Discus
31-12-2016, 15:47
Har bodd på Hyatt v/Arlington, det var vesentlig billigere enn en del andre, og re rett ved t-banestasjon. Funket knall.

HS-TGA
31-12-2016, 16:10
Vurerer Airbnb siden vi er 4 stk som reiser. Noen steder/bydeler som anbefales med nærhet til barer, restauranter mm?

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Bergern
01-01-2017, 04:25
Har bodd på Hyatt v/Arlington, det var vesentlig billigere enn en del andre, og re rett ved t-banestasjon. Funket knall.

Støttes. Hadde tre netter der for noen år siden. Veldig greit. Ikke noe problem å gå over elva heller, om været er ok.

Chriscross
01-01-2017, 08:59
Kan anbefale Hyatt Place Georgetown/Westend. Pris ca 110-130 dollar/natt. Dette inkluderer en bra frokost i amerikansk målestokk. Nytt hotell med svømmebasseng i kjeller. Georgetown likker 6,41 usd avgårde med Uber. Foggy bottom metro stasjon var det ca 10 min å gå til med en femåring.


Sent from my iPhone using Tapatalk

HS-TGA
01-01-2017, 23:50
Kan anbefale Hyatt Place Georgetown/Westend. Pris ca 110-130 dollar/natt. Dette inkluderer en bra frokost i amerikansk målestokk. Nytt hotell med svømmebasseng i kjeller. Georgetown likker 6,41 usd avgårde med Uber. Foggy bottom metro stasjon var det ca 10 min å gå til med en femåring.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Finner ikke i nærheten av de prisene dessverre. [emoji53]

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

heihallohade
03-01-2017, 16:57
Noen som kan anbefale hotell som ikke koster skjorta og har ok beliggenhet? Reiser i februar, så må få booka noe snart.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Hei,

Jeg var i samme situasjon som deg HS-TGA, jeg måtte ha hotell i Washington til en overkommelig penge i februar. I den sammenheng googlet jeg meg frem til snaptravel, som er en ny gimmick for hotel deals online. Du chatter med en bot i facebook messenger, og så pøser den ut snaptravels hotelpriser privat til deg. Det er også mulig å chatte med en «travel agent» hvis du trenger mer info. Hele bookingen foregår altså ved hjelp av chatting!

Resultatet for min del ble en booking på Hyatt Place National mall, med frokost, til ca. 950 kroner natten inkludert hotelskatter. Det ligger kanskje ikke midt i smørøyet, men både metro knutepunkt og museumstripa er nær. Og prisen er under halvparten fra hotels.com. Sjekk ut snaptravel!

robertaas
04-01-2017, 03:34
Hei,

Jeg var i samme situasjon som deg HS-TGA, jeg måtte ha hotell i Washington til en overkommelig penge i februar. I den sammenheng googlet jeg meg frem til snaptravel, som er en ny gimmick for hotel deals online. Du chatter med en bot i facebook messenger, og så pøser den ut snaptravels hotelpriser privat til deg. Det er også mulig å chatte med en «travel agent» hvis du trenger mer info. Hele bookingen foregår altså ved hjelp av chatting!

Resultatet for min del ble en booking på Hyatt Place National mall, med frokost, til ca. 950 kroner natten inkludert hotelskatter. Det ligger kanskje ikke midt i smørøyet, men både metro knutepunkt og museumstripa er nær. Og prisen er under halvparten fra hotels.com. Sjekk ut snaptravel!
Hei, etter over 30 år på Internett er det en hendelse jeg enda ikke har opplevd: At noen kommer til et forum og som sin første post forteller om en ukjent tjeneste som de "helt tilfeldig" har funnet uten at de har hatt noe med den tjenesten å gjøre. :old

heihallohade
04-01-2017, 18:53
Hei Robert,

Etter å ha lurket dette forumet over flere år så ble jeg sykt giret da jeg så at du var siste som hadde kommentert denne tråden. Jeg tenkte "YES, nå skal jeg endelig få oppleve å få en halvspydig kommentar fra min favorittbruker robertaas... til og med på mitt aller første innlegg". Og det fikk jeg også, herlig!

Jeg liker og forstår skepsisen. Men jeg må skuffe deg å si at etter 30 år på internett, så er dette altså første gang noen ikke har selvinteresser i et produkt de lufter på et forum. Om du ikke stoler på meg, en helt random internett fyr, så er det helt forståelig - men det i dette tilfellet fakta!

Jeg postet dette som et takk for lang tids lurking, og samtidig som et innspill for å se om det var andre som hadde brukt snaptravel og hadde erfaringer å dele. Som født pessimist er jeg ikke helt 100% sikker på at dette ikke er en scam, så det ville vært stas om noen hadde roet nervene mine med gode erfaringer. Denne diskusjonen hadde uansett passet bedre i en egen tråd om temaet, men det må nesten noen andre ta iniativet til slik at jeg ikke blir oppfattet som majoritetsholder i snaptravel :p

Trent600
04-01-2017, 21:22
Må innrømme at jeg først også var litt skeptisk, men ett av de første resultatene jeg fikk i Google når jeg søkte på SnapTravel var Conde Nast som jeg regner som rimelig troverdige:

http://www.cntraveler.com/stories/2016-07-13/snaptravel-is-the-best-new-way-to-get-a-hotel-deal
SnapTravel Is the Best New Way to Get a Hotel Deal

Ser etter hotell i Santa Monica nå og f.eks hotels.com skal ha 1623 dollar for fire netter på Wyndham Santa Monica, mens på SnapTravel er prisen 1181 dollar, så definitivt verdt å sjekke.

jameson82
04-01-2017, 22:51
Kan forøvrig støtte opp om Hyatt National Mall.. Halvparten av prisen av de andre i nærheten. Ikke noe fancy hotell men hvor mye tid tilbringer man egentlig på ett hotell på reise? I gangavstand til alt av museer og Le enfant Plaza rett ved hvor man lett kommer seg til/fra Dulles med buss 5a og man har metroen der.

HS-TGA
05-01-2017, 10:42
Fikk en god deal på The St. Gregory Hotel. Virker ganske bra og beliggenheten virker grei.

Kiev
05-01-2017, 20:36
Som nevnt over er Hilton Capital bra. Flytter inn der for et par uker på mandag.
Og best av alt akkurat nå: Bare et steinkast unna det hvite hus :spin

Chriscross
05-01-2017, 21:08
Hei Robert,



Etter å ha lurket dette forumet over flere år så ble jeg sykt giret da jeg så at du var siste som hadde kommentert denne tråden. Jeg tenkte "YES, nå skal jeg endelig få oppleve å få en halvspydig kommentar fra min favorittbruker robertaas... til og med på mitt aller første innlegg". Og det fikk jeg også, herlig!



Jeg liker og forstår skepsisen. Men jeg må skuffe deg å si at etter 30 år på internett, så er dette altså første gang noen ikke har selvinteresser i et produkt de lufter på et forum. Om du ikke stoler på meg, en helt random internett fyr, så er det helt forståelig - men det i dette tilfellet fakta!



Jeg postet dette som et takk for lang tids lurking, og samtidig som et innspill for å se om det var andre som hadde brukt snaptravel og hadde erfaringer å dele. Som født pessimist er jeg ikke helt 100% sikker på at dette ikke er en scam, så det ville vært stas om noen hadde roet nervene mine med gode erfaringer. Denne diskusjonen hadde uansett passet bedre i en egen tråd om temaet, men det må nesten noen andre ta iniativet til slik at jeg ikke blir oppfattet som majoritetsholder i snaptravel :p



Ot, men velkommen! Og ikke dårlig at Robert faktisk kan oppleve nye ting etter 30 år[emoji6].


Sent from my iPhone using Tapatalk

HS-TGA
06-01-2017, 10:06
Ikke for å spore av, men jeg har sjekket ut Snap Travel nå og det funker som juling! :)
Mulig jeg booker om med dette da det var noe kjekke priser...

Bergern
07-01-2017, 06:44
Ikke for å spore av, men jeg har sjekket ut Snap Travel nå og det funker som juling! :)
Mulig jeg booker om med dette da det var noe kjekke priser...

Jaja. Hold oss oppdatert...