PDA

View Full Version : God torsdag fra Forus!


sirpjalle
26-01-2012, 07:43
God morgen godtfolk!

Fyttikatta, forblåst som bare F i dag, og værre skulle det bli iflg han radiomannen. (Han som sitter i hanskerommet og snakker)

Nuvel, man er på plass, og man har funnet seg en kaffekopp, så kan den gamle skrotten begynne å våkne til liv igjen.

Ha en fin en forumister! :)

LN-FHU
26-01-2012, 08:14
Go morn fra barteland :)

Her har man kommet seg på jobb - siste dag før 10 uker pappapermisjon...yeei:D :D :D

Ha en strålende dag forumister :) :) :)

Ståle
26-01-2012, 09:05
Hepp! Helgen er innen rekkevidde og da bør torsdagen også overleves! Ble litt sent igår da jeg runder BF3 for andre gang og har et mål om å bli ferdig før helgen..

Kaffen er såklart plassert mellom meg og tastaturet, så får vi se hva dagen bringer. Ha en fin dag!

Someone
26-01-2012, 09:49
Mornings fra Oslo. Det som brant mest av teleforner og mail i innboksen er unnagjort, så da blir der en liten te- og forumpause før jeg kaster meg over neste oppgave. I kveld blir det å sette på hodelykten og bevege seg innover i Marka for en skitur. Ha en fin dag

learjet
26-01-2012, 10:13
God morgen fra OSL.

Her har man innfunnet seg i stillheten på kontoret. Torsdag er vår hvile dag, etter en hektisk ukestart skal det bli godt.
Så i dag blir det ta tak i litt forefallent som ligger og venter.
I ettermiddag blir det muligens en tur ut for å handle ny PC til heimen. Har en som nå nesten detter fra hverandre. Men slik går det vel når den lever under stuebordet og blir "kastet" frem og tilbake av hele familien :)

Kaffen er øyeblikkelig klar og det ser ut som det ellers kan bli en trivelig dag.

S

SQ 777
26-01-2012, 13:43
God morgen/kveld fra Conrad Centennial Singapore.. Som nevnt på Reiseforum funket gullet .:D

ENGM 911
26-01-2012, 15:27
God ettermiddag fra Oslo. Jordingskurs på OSL i morges med Jernbaneverket er unnagjort. Kom litt vel sent pga trailervelt på E6. En time fra Lindeberg til Djupedalstoppen, make my day. Glanekø max. Nå er vommen fylt og lommebok skal tømmes. Fruen trenger sikkert flere kjoler i ettermiddag :drunk:

Bizflyer
26-01-2012, 17:07
God ettermiddag fra Krsand hvor tempen ligger på rundt 0. Men det blåser kraftig, så det kjennes temmelig friskt ut. Fortsatt glad for at jeg jobber inne.
Ingen planer for ettermiddagen, så jeg ser frem til å slake litt på sofaen i dag, før jeg gleder meg enda mer til å ta helg i morgen ettermiddag. Også den uten noen planer.

Så sånn går no dagan....

Henshaw
26-01-2012, 18:50
God ettermiddag fra Bodø

Et par under 0 og den sedvanlige vinden gjør det passe friskt. Greit med mye hangarjobbing da.
Ellers er man akkurat ferdig med tekniker-mestringsøvelse og vi har nå både varme og fungerende kaffetrakter i pauserommet. Vært et par tøffe dager dette.

LN-MOW
26-01-2012, 21:28
Trøtt viking her i Amerika .. uvær på vei inn over oss igjen, men det ser ut som den værste styggedommen går sør for oss. En del ødeleggelser i Alabama, men her ser det ut til å begrense seg til regn, torden og kanskje et lite tornadovarsel.

Ny republikanerdebatt på TV ikveld - så får vi se om de klarer å komme opp med no ny dritt å slenge på hverandre ... for en gjeng ...

Ståle
26-01-2012, 22:34
God ettermiddag fra Oslo. Jordingskurs på OSL i morges med Jernbaneverket er unnagjort. Kom litt vel sent pga trailervelt på E6. En time fra Lindeberg til Djupedalstoppen, make my day. Glanekø max. Nå er vommen fylt og lommebok skal tømmes. Fruen trenger sikkert flere kjoler i ettermiddag :drunk:

Fått i deg ferdsel i og ved spor kurs i samme slengen da..?