View Full Version : Passasjerene fra hel....
Litt intr lesing i denne artikkelen, men ikke les den hvis du spiser.
På tur fra Seattle. Endte opp i midtsetet, selvsagt. Stor, snorkende dame på ene siden, illeluktende, skjeggete mann på den andre. Et mareritt, først og fremst fordi mannen dro ut hår fra skjegget – og spiste det!
Vi hadde vært i lufta i ti minutter da en fyr på nest bakerste rad gjorde i buksa. Ille, skikkelig ille. Jeg tror han hadde spist kun sjømat siste uka. Og så blir han bare sittende. I tre timer. I sin egen dritt.
Go lesing :D
http://www.side3.no/article3316955.ece
Blackhawk
22-01-2012, 14:45
Grøss og gru, ja dette var ille - i tillegg til historiene du nevner; må
jeg si også disse var noe "for seg selv" ^_^
«Jeg reiser mye i jobben, så jeg er vant til snålinger. De havner som regel i setet ved siden av meg. Men jeg var ikke forberedt på hva som ventet under en tur til Miami. En mann i 60-årene satt på raden foran, over midtgangen.
Han setter seg til rette, flyet tar av – og han tar av skoene. Så sokkene. Og så begynner han å plukke løs hud. Jeg kødder ikke, han skrapte med neglene og dro huden av! Det ble en pen, liten haug på golvet. Jeg forventet at noen ville si fra, men nei, ingen reaksjon fra noen.
Er det jeg som er gal? tenkte jeg. Er jeg den eneste som blir kvalm? Og da jeg trodde han endelig var ferdig, dro han den fram. Den var liten, den var blank – en negleklipper, så klart. Snart var det en ny, fin haug over den gamle».
«Jeg hadde vindussetet og fikk et eldre ektepar ved siden av meg. Mannen, la oss kalle ham Harold, satte seg i midten. Harold hadde aldri fløyet før og Harold var nervøs og snakket i ett sett.
Dessverre tygget han også skråtobakk, slik at hver gang han åpnet munnen og snakket til meg, sprutet det på meg. Den hvite skjorta mi fikk etter hvert et mønster av brune prikker.
Han unnskyldte seg og kona ba ham om å stoppe, men han hadde korttidsminne og det tok aldri lang tid før sprayingen fortsatte. Jeg måtte holde et ukeblad som skjold. På flyplassen kjøpte jeg ny skjorte og kastet den gamle».
Nice...
robertaas
23-01-2012, 00:42
Er i familie med ei som har vært flyvertinne i mange tiår og hun har veldig mange gode historier. Den klart verste man kan finne på å fly er flighter til Jeddah. Dit skal alle gode muslimer minst en gang i livet for å komme til Mekka og for mange er det deres første møte med moderne nyvinninger slik som toaletter og setebelte. Hun kunne fortelle at folk fikk panikk av å sitte nede i et sete og være fastspent, de ville heller sitter overskrevs over seteryggene. Og toalett var som sagt noe som var ukjent for mange.
Selv opplevde jeg denne luringen på en flight fra Key West:
http://forum.flyprat.no/attachment.php?attachmentid=31190&stc=1&d=1327275575
Morsom lesning dette. Det er også gøy å se/lese hva andre forumbrukere har opplevd.
Jeg har kun opplevd å sitte ved vindu, min søster i midtsete og ei dundre på et par hundre på setet mot midtgangen. Dette var på en flight fra ewr til san fransisco.
En annen gang hadde jeg en passasjer fra hel.... rett bak meg, og når jeg la setet litt ned begynte hun å sparke som en gal i setet mitt. Enden på visa var at JEG fikk kjeft av flyverten.
panerai, du var da riktig uheldig. Jeg var mer heldig en gang i midtsetet på en United Shuttle 727 mellom EWR og ORD og på D og F var det to dundrer av typen Black American - veldig kvinnelige med laaange negler og ditto annet stash. Det ble en myk 270°ers opplevelse ... hadde det bare ikke vært for den forbasket harde seteryggen ;)
To timer i liten CRJ-200 med veldig stor neger ved siden av meg hører til motsatt-favorittene.. Heldigvis var det han som satt innerst.