PDA

View Full Version : God søndag morgen


LN-FHU
22-01-2012, 09:50
Riktig god morgen fra Trondheim :)

Her er vi straks klar for frokost,deretter en liten spasertur før opphavet tar turen innom for lunsj.

Ha en strålende dag godtfolk. :D :D :D

Someone
22-01-2012, 10:10
God morgen fra Oslo. Inntill 30cm nysnø i Marke, noen grader minus og Skiforeningen melder om nypreppa løyper. Så det er grunnen til at jeg nå står på Grefsen stasjon og venter på toget til Stryken. Ha en fin dag

SQ 777
22-01-2012, 10:24
God morgen fra Lillestrøm, så mye snø her også, glad for ny snøfreser ... Spesiell hilsen til dc8-63, endelig omtales tilsvarende sak som hans på forsiden av Aftenposten..:up:

sirpjalle
22-01-2012, 12:02
God morgen fra Stavanger.

Stille og rolig her på morgenkvisten, og slik har jeg tenkt at det skal forbli. Planene i dag er stort sett å gjøre ingenting da det ble en tur på jobb i går og...

Mulig det blir en kveld med brettspill eller Buzz, vi får se i løpet av dagen.

Ha en en fin en forumister! :)

Hickok
22-01-2012, 12:20
God formiddag fra et solfylt Bergen. Nysnøen fra i går ligger over byen, og det er ingen tvil om at byen er flott i en slik drakt.

I kveld går atter turen nordover til en annen solfylt by, Narvik, der det er meldt kaldt og klart hele uken. Det skal jeg nok klare å leve med, ja. Hadde de nå bare klart å få i gang snøkanonene etter hvert, slik at skibakkene kan åpne, så blir det bra.

Denne gangen blir det SAS som får frakte meg nordover, siden det ser ut til at WF har lagt ned sin direkterute BGO-BOO for denne gang.

FlyboyKarsten
22-01-2012, 13:02
God Morgen frokosten er nettopp spist. Så nå står rydding fra festen i går uff ikke bra i mine øyner med for mye festing, så når klokka er fire er det avgårde på Oilers kamp.

AirbusTrond
22-01-2012, 13:10
God søndag fra Gamle Oslo. En rekebaguett skal inntas som brunsj, før man går seg en tur ut - tre runder rundt fengselet på miniski?!:D

Burma-visum mottatt i går, så da var den i boks. Ettersom kulden nå setter inn øker reisen i verdi, føler jeg. :)

ENGM 911
22-01-2012, 13:25
Det var ikke vondt å sove litt lengre i dag. Får se om man ikke pakker fotosekken og kommer seg ut en tur til nordmarka i ettermiddag. Ha en fin søndag folkens.

Bizflyer
22-01-2012, 16:29
Her i Krsand snør det i dag! Tror ikke det ligger så mye på bakken, men det at det er is under, gjør det livsfarlig å bevege seg utendørs. Så da er det en fin dag å være inne på.

Deilig å bare være hjemme uten å ha noe annet å gjøre enn leke med junior, litt tv og internettsurfing. Heldigvis rolig uke som kommer.

Ha en stressfri søndag!

BF:cool2

Tommy777
22-01-2012, 17:58
Giddy up fra Chicago. Litt graatt her paa morran. Avreise til O'Hare igjen om ca en time. Foerst JFK og OW Mega DO kick off i NYC, LHR fra JFK i morgen.

Ståle
22-01-2012, 19:30
God ettermiddag, var deilig å få sovet ut idag med påfølgende strandpromenade på Snarøya sammen med Nikonbarna.

Middagen er på vei og om litt går turen ut igjen for å få fortøyd Balder som overnatter her. Ha en fin dag videre!

dc-8-63
22-01-2012, 19:45
God morgen fra Lillestrøm, så mye snø her også, glad for ny snøfreser ... Spesiell hilsen til dc8-63, endelig omtales tilsvarende sak som hans på forsiden av Aftenposten..:up:

Ja det er mange av oss i denne situasjonen, men vi bør nok gå stille i forumdørene med dette :(

LN-MOW
22-01-2012, 20:27
Ja det er mange av oss i denne situasjonen, men vi bør nok gå stille i forumdørene med dette :(

Jaha? Leser departementstrollene her også? :wow:



Denne gangen blir det SAS som får frakte meg nordover, siden det ser ut til at WF har lagt ned sin direkterute BGO-BOO for denne gang.

Ingen fare - kommer igjen på bursdagen min. :up:

G'dday fra Georgia Nord. Her er man i gang med innspurt på helgevakta - kjenner det skal bli godt med et par dager fri. En krukke Arrogant Bastard ble kjøpt inn på Crafty Draught i går, og en halvliter av den skal få bli meg i badestampen i kveld. Men sånn er det nå her nede .. rednecks'en setter liten pris på ordentlig fotball.

Noe sur på vår lokale Fox-filial som valgte å kjøre infomercials og Dragonball Z mens stort sett alle andre Fox-filialer rindt i landet sendte Arsenal-ManU. Man får jo streams nok på nettet, og radio funker jo greit det og, men det er bedre med HD og engelsk kommentar.