PDA

View Full Version : God fredag fra Forus!


sirpjalle
20-01-2012, 06:57
God morgen folkens!

Trøtt som en strømpe i dag etter at man har fått sovet i hele tre timer i natt! Ble backstabet av applikasjonen som jeg er lei av å høre/si og endte med å måtte på jobb igjen. Var hjemme 02.00 for å si det sånn.

Så man få satse på at det blir gå hjem tidlig fredag i dag!

Ha en fin en forumister! :)

FlyboyKarsten
20-01-2012, 07:16
God moren fra Jåttå. Dagen idag blir vel Som normalt, kople datapunkter frem til kl3 så sette snuten hjemover og helg. Kanskje ut på
SVG i helgen får se formen ann ha en fin fredag flyvenner.

Someone
20-01-2012, 07:38
Mornings. Da er jeg kalt ned til KRS for å prate om ting jeg visstnok kan noe om. Så da blir det å avslutte arbeidsuken med en dagstur dit. Satser på at SK216 som sist lander godt får rutetid slkt at jeg tidligst mulig kan komme meg og plante rævva i sofaen. God helg

OleSR
20-01-2012, 07:45
God morgen fra Værnes! :)

Sitter og venter på gate 38 på Værnes, boarding til DATs rute 682 til RYG åpner vel om ca. 20 minutter. Helga skal tilbringes hos kjæresten, som forøvrig bor på andre sida av Oslofjorden, og vel så det. Valgte allikevel DAT til RYG pga grisebillig billett (er man student, så er man student) og dessuten er det et selskap (og flytyper) jeg ikke har prøvd før. Så det blir artig.

Ha en utmerket fredag, alle sammen!

Hickok
20-01-2012, 08:16
God morgen fra Narvik. Her er det helt stille på morgenkvisten i dag, og det er IKKE bra. Får håpe bråket starter igjen snart! :)

Nå blir det retur hjem igjen med DY i kveld, og dermed litt helg. Skal nå bli bra det, ja, selv om det blir en kort helg denne gang.

FlyHi
20-01-2012, 08:23
God morgen her fra Malmö. Godt træt efter at have siddet oppe til kl. 2 i håbet om at bestille SAS' EB-tilbud. Men som vanligt fungerer sas.dk ikke og kommunikationen til kunderne er ikke eksisterende - igen spild af tid. Ufatteligt at man laver sådan kampagne uden at sikre sig at serverne er oppe, priserne er opdaterede, kundeservervice er på job osv osv osv :headbang

Men det understreger jo måske de dybe problemer SAS befinder sig i - desværre. Ualmindeligt uprofessionelt, men efterhånden ikke overraskende.

Det som skulle have givet goodwill til SAS ender med at give en masse badwill. Synd for de mange ansatte, der faktisk knokler for at gøre kunderne tilfredse, at der stadig sidder afdelinger der gør alt hvad de kan for at skræmme kunderne væk igen. Måske man skulle starte den kommende fyringsrunde her, hvis man rent faktisk har ambitioner om at SAS skal overleve på sigt.

Nå men den første time af morgenen gik så igen med spildtid på SAS' website. Kampagnepriserne stadig ikke opdateret og nu er alle de fire alternativer vi har kigget på ikke længere tilgængelige. Kl. 23.59 igår var der pladser på alle disse alternativer, men der måtte/kunne vi jo ikke bestille.

Pinligt SAS.

Idag planægning af forsinket julefrokost imorgen, hvor næsten 20 gæster kommer på besøg :drink

Nå men god dag til alle - måske lige med med undtagelse af SAS IT/CSC og SAS EB, som fik ødelagt min nattesøvn :angry:

Ståle
20-01-2012, 08:51
God morgen, da erre fredag igjen! :D Var virkelig på høy tid etter denne uka her, etter jobb går turen rett ut før helgen startes på Stena Saga!

Ha en fin dag!

LN-FHU
20-01-2012, 08:58
Go'morn fra Audi Service Senter i Trondheim :D

Sitter og drømmer meg litt bort her....;)så mange flotte biler... :colgate: :colgate:

I kveld er det middag for flyprat avd.trøndelag.Satset på en heidundrandes kveld :D :D :D Velkommen til alle sammen

Ha en flotters dag/kveld :D :D :D

Twin Otter
20-01-2012, 10:12
Hallo fra SVG. Perfekt vær for planespotting! :-)

Fnate
20-01-2012, 10:28
God morgen fra Sala VIP paa TFS. Her drikkes ekstremt mystisk kaffe og spises sjokolade. Straks flyr man med Binter Canarias til LPA, hvorfra SAS skal ta meg og elefanten hjem til Oslo. Gleder vi oss til 5 timer i 737? Nei, egentlig ikke. Men heldigvis selger de champis og det er spill paa iPad'en.

Ha en straalende dag alle sammen.

AirbusTrond
20-01-2012, 11:25
God dag fra Akersgata. Her er arbeidsdagen over om et par timer. Har klart å booke meg en tur/retur Edinburgh i dag. Endelig destinasjon er Port Ellen på Islay, der diverse lokal drikke skal testes i vår. Men før dette skal det om et par timer skal det smakes vel og lenge på hva Lompa har å tilby denne januarfredagen. Ha en fin dag !

dc-8-63
20-01-2012, 11:59
God dag fra Helsfyret - hvor en nok kunne ha sett at det var tilgang på god kaffe, spesiellt etter at Oscarsgate møtte Pilestredet i går i en meget vellykket forening. En hyggelig kveld med kollegaer på Resturant Oscarsgate med komplette pakker. Men det tar tid å jobbe seg igjennom 10 retter og med 9 viner så det ble litt sent. Ha en flott dag!

Tommy777
20-01-2012, 20:22
God snowday fra Chicago. Var nok smart aa flytte dagstur til Omaha til den 30. januar, ja for her laver det ned naa. Herlig at all reise denne uken (bortsett fra i dag som ble avlyst foer det gikk galt) gikk som planlagt.

Uken avsluttes med tur til LA, tilbake soendag akkurat i tide til avreise til NYC for starten av OWMD! Foelg med paa moroa paa www.megado.com!

God helg oenskes alle

mikro
20-01-2012, 20:58
God ettermiddag fra Calgary. Akkurat nå -15 grader, men det har vært en kald uke med dagtemperaturer godt under -30.

Nå er det straks avreise til Golden, BC hvor helga skal tilbringes, ser virkelig fram til en skiweekend etter en lang eksamensuke.

God helg :)