PDA

View Full Version : God torsdag fra hovedstaden!


Hypern
19-01-2012, 08:25
God torsdag fra hovedstaden, lang morra i dag gitt, har ligget litt lenge og slakket den, før jeg innså at det mest fornuftige var å stå opp, dusje og ta meg litt frokost snart. Frokosten består av et par rundstykker og Corn Flakes med andre ord lite spennenede mat.

ENGM 911
19-01-2012, 08:46
Har Mr.Citrix forsovet seg? Han er vel som regel en av de første her, men neida :lol:

God morgen fra flybussen. Her er det rett hjem for litt søvn. God følelse når det kun gjenstår en nattvakt og vi kan ta helg i morgen tidlig. Ha en fortreffelig dag folkens.

Someone
19-01-2012, 08:49
Mornings fra en rød korrupsjonsbuss. Jobben kaller og leveringer må gjøres. Etter body pump tirsdag og skitur i går kan jeg også ta treningsfri med god samvittighet. Ha en fin dag :)

Tommy777
19-01-2012, 09:12
Giddy up fra Colorado Springs. Lang arbeidsdag med paafoelgende middag er nettopp over. Naa er det kvelden i Casa Petersen, jobber her i morgen foer flight hjem til Chicago rett foer kl 1400

Ståle
19-01-2012, 09:40
Kommer på jobb og ingenting fungerer. Dagen lover godt.

Ha en fin dag!

kekker
19-01-2012, 10:02
Mornings fra en rød korrupsjonsbuss.

:devot::devot::devot:

takk for den latteren Someone!

Ny dag nye muligheter i bondehardware bransjen...

Må sveive igang Citrix nå, så da er morroa igang!
Men så er det jaggu fredag og vips er det helg og barteland neste.

En god dag til dere alle.

LN-FHU
19-01-2012, 10:42
Go mårn fra Audi Servicesenter i Trondheim

Hoppet et hakk bortover lokalet idag og stirrer akkurat nå på en nyyydelig A7....Den som bare hadde vært rogalending(med flaks i Vikinglotto) idag....;)

Idag blir det en bitteliten indretjeneste før slækkinga i soffan tar overhånd(etter at junior har sagt go'natt) :) :) :)

Ha en strålende dag forumister :D :D :D

sirpjalle
19-01-2012, 13:37
God ettermiddag fra Forus!

Da kan man endelig ta en pust i bakken etter at morgenen startet med et brak. Fikk et oppkall på vaktelefonen og måtte hastig avlevere unger før det ble en "kjapp" tur ut til Forus og jobb på grunn av sånne "datta-ting".

Nå kan man endelig ta et pust i bakken. Mon tro om jeg skal satse på en kaffekopp?

Ha en fin en forumister! :)

Discus
19-01-2012, 15:15
God formiddag fra sentrale Oslo - hyggelig med Fly&Kaffe(tm) til lunsj i dag. Litt faglige saker på planen i ettermiddag også. Nydelig vær og det kribler i skibeina, men det får vente.

learjet
19-01-2012, 15:21
God ettermiddag fra OSL

Solen skinner og et flott vinterlandskap utenfor vinduet. Som Discus sier, det kribler i skibeina.

Her begynner man å komme seg ajour, etter å ha fått ny PC. Men i og med at IT avdelingen befinner seg på et annet kontinent, så ble det en del egeninnsats.
Nå venter en på at IT skal koble seg på og få satt opp bookingsystemet. Satser på at det skjer snart, i og med at jeg er ganske låst uten...

Ønsker alle en trivelig ettermiddag

S

Martin
19-01-2012, 15:29
God torsdag fra OSL. Sitter og ser ut på samme snøværet som learjet over, men tror ikke jeg har noen skibein å krible i. Ellers litt fram og tilbake om dagen. Dette skulle vært siste uka på OSL - så ble det ikke det, men så ble det det allikevel, før jeg fikk beskjed om at jeg allikevel skal jobbe her noen uker til. Nuvel.

Bookingfingeren kribler dog. Jeg tror jeg må få forbud mot fleksible billetter, for nå fant jeg en grunn til å bruke litt lenger tid hjem fra USA-ferien i juni. Vi får se...

God torsdag ønskes :)

Martin
19-01-2012, 17:04
Bookingfingeren kribler dog. Jeg tror jeg må få forbud mot fleksible billetter, for nå fant jeg en grunn til å bruke litt lenger tid hjem fra USA-ferien i juni. Vi får se...

Var ikke så mye å lure på. Overnatting i en by som høres ut som en parfyme er bestilt, og kantinebesøk på flighten hjem blir nok et besøk i, om ikke sus, så hvertfall DUS ;). Forumet er også herved støttet med noen kroner gjennom den grønne linken der oppe.

Fnate
19-01-2012, 17:11
God morgen fra Playa de Fnat Americas. Her har man faatt installert de gamle i leiligheten de skal ha de neste 5 ukene. Elefanten og kompisene sitter og gafler i seg Mentos og det toerrtrenes til sommerens Bora Bora tur. Livet smiler.

Imorgen baerer det hjemover igjen for min og elefantens del via Fnat Palmas. 2 dager i syden er akkurat passe for meg.

Kos dere med skikribling og fleksibel bookingkribling. Selv har jeg mest av den siste, mens behovet nok er stoerst for den foerste.

Tarraaaa

sirpjalle
19-01-2012, 18:42
Har Mr.Citrix forsovet seg? Han er vel som regel en av de første her, men neida :lol:
.

Nope, ingen forsoving på meg gitt. Men man kan vel si det sånn at man var meeeeget opptatt på kvisten, da det fordømrade Citrix faenskapet backstabba meg :angry:

Hickok
19-01-2012, 19:10
God kveld fra Narvik. Her er vi i full gang og arbeidsdagen nærmer seg slutten, og det er snart tid å for å komme seg hjem. Morgendagen blir også tilbragt her oppe, og i og med at jeg må opp igjen her på søndagskvelden, så er det mye som tyder på at jeg ikke gidder å dra hjem til Bergen i helgen.

Forsiktig med hva man ønsker seg, det kan risikere å bli oppfylt tenker jeg! :)

Henshaw
19-01-2012, 20:09
God kveld fra Bodø, hvor man har lett klart å lure til seg god pris på mobil abn. Byttet til Chess, med 3 mnd fri bruk, så 500 MB/MIN/SMS for 199. Kort tid etter ringer Telenor og vil ha meg tilbake som kunde, 3 mnd fri bruk, så 1000 MB/MIN/SMS for 199 pr mnd. For dette betaler jeg 50-lapp mer enn det jeg gjør idag, hvor jeg kune har 500 MB inkludert.

Ellers er det siste dag med kveldsflyvning, og godt er det, da 14 timer på jobb er lenge, selv om man ikke jobber hele tiden.

Martin
19-01-2012, 22:21
Elefanten og kompisene sitter og gafler i seg Mentos

Håper ikke han kombinerer det med Cola Light?

http://www.youtube.com/watch?v=hKoB0MHVBvM

TOS
19-01-2012, 22:29
God formiddag fra sentrale Oslo - hyggelig med Fly&Kaffe(tm) til lunsj i dag. Litt faglige saker på planen i ettermiddag også. Nydelig vær og det kribler i skibeina, men det får vente.

Det var hyggelig å treffe deg for et improvisert fly & kaffe møte i Nydalen!:)

Etter en helt standard flytur med BA nytes nå tilværelsen i en suite i 24. etasje på London Hilton on Park Lane (gullkortet hjalp nok...). Ikke verst.;)

Bizflyer
20-01-2012, 00:05
God sen aften fra Krsand!

Endelig hjemme etter å ha vært på farten siden lørdag morgen.
Kjenner at det skal bli godt å sove i sin egen seng i natt!

Og så er det jo snart helg og greier!!

Natti natti!

BF:cool2