View Full Version : Kleshengere i nyere B73X
Kort sagt....
Var ute og fløy med sas forleden; interiøret så ganske nytt ut. Det jeg virkelig likte var de runde kleshengerne som satt øverst i seteryggen. Disse var av metall til å dra ut.
Sånne vil jeg ha i huset mitt....har googlet en del men finner absolutt ingenting.
Hvordan får jeg tak i fire-fem slike?!
"Goat hook" som jeg leste første gang jeg så dem :) De har vel SAS hatt siden tidenes morgen eller deromkring, så det henger ikke sammen med nye fly. Mener å huske de kom med EuroClass-konseptet i sin tid. (Litt usikker, men erindrer kroken når jeg fløy fra FBU i sin tid)
Tror trådstarter tenker på "nye 737" i betydning NG. De eldre classicmaskinene kommer fra BU, og setene i dem har ikke krok.
Har forøvrig aldri skjønt opplegget med den "Coat hook"en. Med den pitchen som er baki en 736 er det jo knapt plass til meg selv, og så foreslås det at jeg skal henge frakken der i tillegg? :p
Jeg tror den der lille metallknappen som kan trekkes ut, men mer ser ut som en pynteknapp, egentlig er en Volvo-oppfinnelse. Det finnes slike i setene på Volvoer. (Correct me if I'm wrong).
Godt mulig at disse finnes i eldre interiører også. Jeg flyr ikke så fryktelig ofte; disse setene så ganske nye ut. Hvis volvo har slike skal jeg sjekke rundt om på diverse bilskroter!