View Full Version : Berlin(BER)
Jeg har forstått at BER er en ny terminal/flyplass i Berlin som åpner i juni.
Jeg har skal ha et stopp i BER i juli men sliter med å finne ut av om det finnes noe flyplass hotell her. Noen som vet?
Et lite søk på :google så fant jeg dette som lå veldig nære.
http://www.leonardo-hotels.com/germany-hotels/berlin-hotels/leonardo-airport-hotel-berlin-schonefeld
Finner det meste på:google
Berlin-Brandenburg (BER) ligger på samme sted som Berlin-Schönefeld (SXF), så det som ligger i nærheten av SXF ligger i nærheten av BER. BER vil når den åpner bruke en av rullebanene som i dag brukes av SXF.
Concorde98
14-01-2012, 18:26
Hei!
Har bodd ved Schonefeld airport en gang. Greit hotell i kort gangavstand fra terminalen er InterCityHotel. Greit rom for en grei pris. Frokosten er også ok.
Jeg har forstått at BER er en ny terminal/flyplass i Berlin som åpner i juni.
Jeg har skal ha et stopp i BER i juli men sliter med å finne ut av om det finnes noe flyplass hotell her. Noen som vet?
Holiday Inn, med gratis shuttle bus, og like i nærheten. Og lav pris ift hotellene inne i byen, so jo er en relativ lang reise fra flyplassen. Mye crew som benytter dette hotellet.
Concorde98
15-01-2012, 11:20
Glemte å nevne at på InterCityHotel er kollektivtransport inkludert i prisen. Det er flott! Har benyttet det både i Berlin og i Hamburg. Kjekt når man kommer sent en kveld og skal ta toget til sentrum av Berlin neste dag. =) Eller til flyplassen i Hamburg fra Hamburg Hauptbahnhof.