PDA

View Full Version : Lørdag opp i luften


Bizflyer
14-01-2012, 07:12
Ja god morgen fra WF262 til CPH. Sitter og venter på avg, så idag kommer jeg meg ikke avsted sånn helt uten Widerøe! Neste stopp CPH deretter Berlin. Good times!

Da mangler bare Brynhildes sikkerhetsdemo!

God helg!!

BF:cool2

Fnate
14-01-2012, 08:56
God "morgen" fra Las Vegas. Har akkurat sjekket inn paa loerdagens flighter. Foerst med Southwest til LAX og deretter med BA i 62K til London. Nice aa vaere ferdig med en svaert travel messe paa Venetian.

Koser meg litt over hvor motsatt det er med LCC'er i USA... Free bags og man kan sjekke inn paa flyplassen uten bot som er dyrere enn flybilletten.

Ha en fin dag alle sammen. Elefanten purker og forbereder storshopping paa Hudson News imorgen.

SQ 777
14-01-2012, 09:37
God morgen fra Lillestrøm. Litt trøtt måtte jobbe litt i natt. Men kjekt med hjemmekontor. God tur til Biz og elefanterx2 :wow:

kekker
14-01-2012, 09:55
God morgen fra Clarion hotel på OSL, her er det konferanse med mann og mus i firmaet, så da ligger vi ann til å å bli tett oppunder 400 personer til bords i kveld! Det kan komme til å bli et festlig sjøslag.

Ellers er jeg vel en av få i kongeriket som har kjørt en 210 hestekrefters traktor inne i konferansesalen på dette hotellet. Jobber man i lanbruksbransjen, må man jo vise fram alt det gromme utstyret! :-D

Ha en fortreffelig dag godt folk!

Someone
14-01-2012, 11:17
God morgen fra Kjelsåstrikken. En god frokost med egg og hjemmelaget juice er inntatt og nå venter en liten treningssøkt i skisporet, i solskinn og fint vær. Kombinert innflyttnings- og forlovelsesfest i kveld, så har fått streng beskjed om å ikke bli borte for lenge da det visstnok gjennstår endel forbredelser........ender vel neppe helt edru i kveld:p Ha en fjong lørdag!

Farmer
14-01-2012, 11:28
God eftermiddag fra Jomtien Beach, hvor helgen tilbringes med rekreasjon før reisen mot nord og store snømengder. Lang spasertur langs fjæra, og en liten kilometer i bassenget var ikke helt feil i formiddag, og nå er det snart tid for å komme seg ut igjen og fange seg litt mat her i varmen

LN-FHU
14-01-2012, 11:38
Goe formiddag fra Trondheim
Her er det leggetid for junior,mens far skal se sport og fruen skal til frisør. Lørdagen skal tilbringes hjemme,mens mor er på bursdag. Det betyr fiiiilm.....:) :)

zico77
14-01-2012, 11:43
God morgon frå Trondheim!

Ein bedre frokost er i ferd med å bli klar, noko som trengs når pakking, rydding og kasting av skrot står framfor meg. Ei veke att, så er den biten ferdig ;)

Ha ein flott dag alle saman, og ha ein fortryllande kveld Someone!! :nor:

Doll
14-01-2012, 12:05
God morgen fra Bokn.
Lørdag er fridag, og jeg har fri til i morgen kveld. Her er det billig Brandy og potetgull til frokost.
Det ligger en gul enke i kjøleskapet, som skal fortæres i kveld, men etter det har jeg tenkt å hvile alkoholismen i et par uker til jeg har fri og sitter i en Q400 på veg til Kiev.
Go helg te alle her inne !

Cecilie
14-01-2012, 12:47
God formiddag. Hopper snart ut døren for å gå tur på en festning fra krigen med en venninne. Satser på å få testet ut byens nyeste sushirestaurant i kveld en gang. Med ønske om en god lørdag!

sirpjalle
14-01-2012, 12:52
Gudd day fra Stavanger!

Da var det Lørdag gitt. Ikke noen store planer for dagen. Det blir vel litt handlings, en tur på posten for å hente noen pakker. Ellers vil dagen bestå av å gjøre ingenting!

Ha en fin en forumister! :)

Ståle
14-01-2012, 19:32
God formiddag (døgnrytma er midlertidlig forskjøvet etter gårsdagens litt sene bytur), ser det har blitt litt action siden sist jeg satt foran en maskin i form av en halvsunket båt og et lok på tvers..enda godt jeg ikke står som den skyldige!

Blir nok en rolig kveld idag, pizzaen er på vei! Ha en fin dag.