sk931
13-01-2012, 22:18
ER lige kommet hjem fra en lille smuttur til Tokyo..3 dages iskold foto og spotting. Det var hardcore...temps på ca1-4 grader med en iskold vind fra nord
på ca. 10 knob...Så selvom det var solskin var det en meget kold fornøjelse.
Formålet var at få taget billeder af ANA B787..Sådan en havde jeg aldrig set "live" og jeg undrede mig over at den ikke var større. Den er vel på størrelse med en B767-200. For omgivelserne må den absolut være en gave...Den virker utrolig støjsvag, både ved landing og start.
Iøvrigt så jeg ikke en eneste JAL B747...hverken på HND eller NRT..hvor er de henne ?? Ved godt at de ældste af dem skulle væk, men alle sammen ???
Og så må jeg give fuld kredit til tilskuerterrasserne på HND....Istedet for et trådgitter med huller, som på NRT, er det nu stålwirer istedet.. Det gøre det nemt at fotografere....
OG så er begge lufthavne således placeret at på NRT bruges T1 til omkring kl 1400 og derefter T2...På HND er det først JAL terminalen til omkring middag og derefter ANA terminalen.
Begge kan varmt anbefales...
Hilsen Ole
på ca. 10 knob...Så selvom det var solskin var det en meget kold fornøjelse.
Formålet var at få taget billeder af ANA B787..Sådan en havde jeg aldrig set "live" og jeg undrede mig over at den ikke var større. Den er vel på størrelse med en B767-200. For omgivelserne må den absolut være en gave...Den virker utrolig støjsvag, både ved landing og start.
Iøvrigt så jeg ikke en eneste JAL B747...hverken på HND eller NRT..hvor er de henne ?? Ved godt at de ældste af dem skulle væk, men alle sammen ???
Og så må jeg give fuld kredit til tilskuerterrasserne på HND....Istedet for et trådgitter med huller, som på NRT, er det nu stålwirer istedet.. Det gøre det nemt at fotografere....
OG så er begge lufthavne således placeret at på NRT bruges T1 til omkring kl 1400 og derefter T2...På HND er det først JAL terminalen til omkring middag og derefter ANA terminalen.
Begge kan varmt anbefales...
Hilsen Ole