PDA

View Full Version : "Merkelig" dato i booking på checkmytrip.

Martin
11-01-2012, 14:25
Sitter og kikker på en BA-booking i Checkmytrip.

Billetten ble booket mandag 2. januar, og flyturen finner sted lørdag 16. juni. Når jeg klikker på "Diverse"-fanen nederst, ser jeg følgende: "föstudagur, 14. september 2012". föstudagur betyr visst lørdag.

Det er heller ikke første gang jeg ser en sånn dato, som ikke virker noe fornuftig ifht. bookingen i en booking, men bare en tilfeldig dato en god stund etter at man har reist.

Noen som har noen anelse?

Discus
11-01-2012, 16:43
Den nye Checkmytrip var jo skikkelig på bærtur en periode, og er det kanskje tidvis enda

FlyHi
11-01-2012, 17:19
Den nye Checkmytrip var jo skikkelig på bærtur en periode, og er det kanskje tidvis enda

Prøv at trykke "classic" nederst i højre hjørne på Checkmytrip, så får du den gamle udgave. Det løser måske problemet.

Martin
11-01-2012, 17:34
Prøv at trykke "classic" nederst i højre hjørne på Checkmytrip, så får du den gamle udgave. Det løser måske problemet.

Der står det:

miscellaneous
Gardermoen (Oslo, Norway) Friday, September 14, 2012

Det ødela hvertfall teorien min om hva "lørdag" var på islandsk ^_^

Ser det gjelder de andre bookingene mine hos BA også. Får oppgitt en dato som er ca. tre måneder etter avreisedato.

Discus
11-01-2012, 17:57
Ser det gjelder de andre bookingene mine hos BA også. Får oppgitt en dato som er ca. tre måneder etter avreisedato.

Estimert ankomstdato for bagasje :p

espsko
11-01-2012, 21:06
Estimert ankomstdato for bagasje :p

Det er et dårlig tegn på at jeg bruker Facebook for mye når jeg leste dette innlegget, og automatisk lette etter "Like"-knappen... :D