View Full Version : Hotellanbefalinger rundt San Diego Airport og LAX?
Skal til USA i mars på spotting og deriblant skal det spottes på Lindbergh Field i San Diego og Los Angeles Intl. Siden vi er der for spottingen sin del er det viktigere å bo i nærhet til flyplassen eller spottingloactions og ikke byen. Derfor lurer jeg på om det er noen som har hotellanbefalinger og komme med til hoteller rundt SAN eller LAX?
SAS-Steward
08-01-2012, 21:48
Har bodd på Motel 6 på LAX, helt greit hotell, med kanon plassering synes jeg.
San Diego har jeg desverre ikke noen tips
Tommy777
08-01-2012, 22:54
Sheraton LAX er billig og bra. Det samme gjelder Sheraton San Diego hotel and Marina, begge er det nærmeste flyplassen du kommer. I San Diego har de ett meget bra bassengområde
Jarlabanke Vking
09-01-2012, 08:34
bodd på Holiday inn en gang på LAX. Helt ok, og grei pris på walk in etter min mening. Og det ligger et steinkast unna leiebilfasilitetene på flyplassen som vi hadde en høne og ti og plukke med dagen etter vi ankom.
Dag Viking
09-01-2012, 09:32
Bodde på Radisson på LAX en gang, mener å huske at de har en bar på toppen med terasse. Fin utsikt var det i alle fall, men om den er like bra eller bedre enn de andre forslagene, kan jeg ikke si noe om.
Flyplassen i San Diego ligger jo midt i byen, så der handler det vel om å få et rom høyt oppe i etasjene (gangavstand fra sentrum til spotteplass ved flyplassen, for en nordmann vel og merke). Men hva med det som ligger i Mission Bay (tror det er Hilton), det ligger i alle fall idyllisk til et par miles nord for SAN.
Jeg har ikke helt forstått det med spotting, men i San Diego synes jeg det er mye tøffere å titte på flyene når de kommer lavt inn over byen, eller fra Coronado Island hvor de ser ut som om de flye inne mellom blokkene.
Tommy777
10-01-2012, 03:26
Flyplassen i San Diego ligger jo midt i byen, så der handler det vel om å få et rom høyt oppe i etasjene (gangavstand fra sentrum til spotteplass ved flyplassen, for en nordmann vel og merke). Men hva med det som ligger i Mission Bay (tror det er Hilton), det ligger i alle fall idyllisk til et par miles nord for SAN.
Jeg har ikke helt forstått det med spotting, men i San Diego synes jeg det er mye tøffere å titte på flyene når de kommer lavt inn over byen, eller fra Coronado Island hvor de ser ut som om de flye inne mellom blokkene.
Coronado er for langt unna for fotografering, men som du sier, sentrum er ganske saa naert flyplassen, ja. Liker dog ikke aa bo i hurrabalubaet i sentrum og heller ikke parkeringsprisene der.
Mission Bay du nevner er ett herlig Hyatt Regency. Meget bra valg, ca. 10 min kjoeretid unna flyplassen
http://missionbay.hyatt.com/hyatt/hotels/index.jsp?src=agn_smg_hr_ppc_google_ss_propertyspe cific_sanis_hyattmissionbay&k_clickid=54f1abbe-08ef-2b08-12bc-000040cee4a1
Tommy777
10-01-2012, 03:26
Bodde på Radisson på LAX en gang, mener å huske at de har en bar på toppen med terasse. Fin utsikt var det i alle fall, men om den er like bra eller bedre enn de andre forslagene, kan jeg ikke si noe om.
Radisson ligger vegg i vegg med Sheraton
Radisson ved LAX kan jeg ikke si så altfor mye om, annet enn at jeg hadde en booking der en gang. Men det ligger definitivt nermest flyplassen, og skal du spotte så er det gangavstand opp til en filial i kjeden In-N-Out Burger, som er såpass "legendarisk" at enkelte gjerne legger inn såpass lange connections at de rekker en tur dit. Det er det også en relativt bra spotteplass.
http://www.youtube.com/watch?v=rFY15asxSKc
Tommy777
10-01-2012, 03:43
Men det ligger definitivt nermest flyplassen, og skal du spotte så er det gangavstand opp til en filial i kjeden In-N-Out Burger, som er såpass "legendarisk" at enkelte gjerne legger inn såpass lange connections at de rekker en tur dit. Det er det også en relativt bra spotteplass.
Genial spotterplass. Er en litt lengre spasertur.
Vi vurderer sterkt å ha leiebil under oppholdet i LAX og SAN så det åpner jo for hotell som ikke ligger helt i gåavstand til flyplassene heller. Selv om vi jo ikke vil være så veldig langt vekke heller.
I LAX har du jo også Encounter (dvs. ikke hotell, men en spottevisitt)
The observation deck is open to the public on Saturday and Sunday from 8:00 a.m. to 5:00 p.mhttp://www.encounterlax.com/
Tommy777
11-01-2012, 22:11
Vi vurderer sterkt å ha leiebil under oppholdet i LAX og SAN så det åpner jo for hotell som ikke ligger helt i gåavstand til flyplassene heller. Selv om vi jo ikke vil være så veldig langt vekke heller.
Dersom du har hivi deg paa Hilton Gold karusellen, har jeg to anbefalinger rundt San Diego. Hilton Torrey Pines gir en god frokost for Gold, samt gratis internet. Ikke verdens fresheste eiendom, men bra nok.
Hilton San Diego Bayfront er helt nytt, rommene er litt smaa for USA standard, men utsikten er meget bra. Frokosten er OK, parkering koster deg det samme som i sentrum, rundt 25 dollar per natt.