PDA

View Full Version : God tirsdag morgen


EB
03-01-2006, 05:47
Minus 8 kuldegrader og jeg er klar for å gå til jobben. En bra start på dagen - det tar vel ca. 45-50 minutter å gå fra Ris til Skøyen. Når jeg kommer frem skal det i allefall smake med en varm kopp kaffe. Ha en bedre tirsdag...

ENGM RAMP
03-01-2006, 05:58
Minus 8 ?

Det er da intet Eivind....Minus 14 akkurat nu her oppe på GM :)

Etter 3 dagers nyttårsferie var det ingen bønn - nattevakt igjen i går, og til natten som kommer, så nå er det snart hjem, rett under dyna, og siden fruen jobber i kveld skal jeg sove neeeesten frem til neste nattevakt kl. 2230 :)

:lol

Ha en strålende dag i det pr nu nyyydelige kalde vinter østlandsnorge!

:nor

EB
03-01-2006, 07:20
Det ble en frisk start... Forskjellen på meg og ENGM RAMP er at han sitter inne med minus 14 ute...jeg var ute i minus 8...:up:

SK384
03-01-2006, 08:32
God morgen fra Alta.

Her er også minus 8 grader i dag. Om en bare kler seg skikkelig er det ikke noe problem hverken med en gåtur, sykkeltur eller skitur med den temperaturen. Kaldt blir det ikke før det nærmer seg -20 grader. Hadde store planer om å sykle i dag, men så åtte eldstemann en akutt tur til tannlegen nå på morgekvisten. For ikke å komme altfor sent på jobb når kone og barn kommer hjem så blir det nok bil i dag ja.

Savipix
03-01-2006, 09:12
God morgon,

Sista gången på ett tag som avd. öst önskar god morgon. Nästa gång jag loggar mig på blir det som avdelning Veldig Syd.

Klockan 1200 sätter jag mig på Swiss via Zürich till Nice för min sista termin som universitetsstuderande.

Önskar er alla en riktigt fin dag.

Vädret bjuder på -11 och sol

LCH
03-01-2006, 11:02
God morgen fra Bislet for nest siste gang på noen måneder. Halsbetennelsen er endelig borte, kun litt hoste igjen, så i dag blir det en snartur til byen for å kjøpe Telio-adapter sånn at jeg kan ringe billig hjem til gamlelandet, og ikke minst en tur innom Stockfleth's for å nyte en dobbel mocha for siste gang før Starbucks e.a. tar over som leverandør! Ja, og så må jeg visst pakke litt...

Trety
03-01-2006, 11:22
God formiddag fra Drammen! 11 minus i dag morges og sno i lufta, jeg kan helt klart styre min begeistring for tosifrede blå tall på gradestokken...

Dag Johnsen
03-01-2006, 12:33
God morgen fra Texas! Her var det 26 C og klar blå himmel i går... og det skal bli det samme i dag...:p Tok en C-172SP til Brenham (11R) for en $100 hamburger, og det ble grillet kveite i går kveld. Fruen liker hvit og hadde en Kendall-Jackson Sauvignon Blanc, men jeg holder meg til rød og hadde en Dancing Bull Zinfandel.

Dag

CK
03-01-2006, 12:55
hjemme med sykt barn i dag - og nå sover prinsessen. Puh

LCH
03-01-2006, 13:18
Prøver du å fortelle oss noe med det bildet i signaturen, CK? ;) <drømme-drømme>

OMW
03-01-2006, 14:24
Originally posted by Dag Johnsen
Fruen liker hvit og hadde en Kendall-Jackson Sauvignon Blanc, men jeg holder meg til rød og hadde en Dancing Bull Zinfandel.

Dag, jeg ser dere drikker vin fra riktig sted i verden! :up:
Hadde en flott sykkeltur i Sonoma for ikke så mange helgene siden.

LN-MOW
03-01-2006, 17:27
Da var jeg hjemme igjen etter aa ha jobbet nok en skummel flyvning i nattens mulm og moerke ...
I dag er foroevrig vaeret bra igjen - nesten vaarlig!
Og julekortene kommer naa tett ... :up:

Thomas
03-01-2006, 17:30
Kjempebilde, Andreas! :up:

Her må 3 tidligvakter gjennomføres før man tar helgen - satser på noen rolige vakter.

LCH78
03-01-2006, 18:10
her i nord så har man begynt det nye året med friuka :) (hadde jobb 1/1 dog).. og der oppe er det vel -2 for øyeblikket, men noen jeg snakka med hevda at det sku bli +5 i løpet av uka.. :)

TigerBlack
03-01-2006, 19:21
God kveld fra FBU :)


Sitter her å krangler med en senebetennelse i armen, som forhåpentligvis kommer til lege en av de nærmeste dagene.


Ellers kalt som bare rakkern ute og normalt vintervær


Kos dere folkens :)

EB, når det er så pi$$kalt som det er nå, er det ikke bedre å ta trikken ?

Dag Johnsen
03-01-2006, 19:22
Heisann OMW... Dag, jeg ser dere drikker vin fra riktig sted i verden! Ja det er snakk om en "familieferie" til Sonoma i år...:up:

MOW... velkommen hjem til "syden"...:D

Dag