geha
08-01-2012, 17:21
Har indirekte sørget for at Finnair i dag, søndag, har solgt 12 billeter Oslo-Bangkok. Burde hatt provisjon!! På den andre siden, jeg har ikke selv brukt Finnair på denne ruta. De skal reise med det flyet som går fra Helsinki 17.10 og returnere med det som går klokka 09.05 fra Bangkok. Langs dags ferd hjem mao. De skal alle fly i økonomiklasse. Begge veier er det veldig god forbindelse videre til Oslo.
Er det noen her som har erfaring med Finnair til Thailand. Er det Airbuss 330 de bruker. Hvordan er det med benplass, underholdningstilbud og servering til folket med de billigste bilettene? Er det for ille må jeg vel gå i dekning. Prisene var ok. De reiser i påsken og har betalt rundt 6400 kr per bilett.
Er det noen her som har erfaring med Finnair til Thailand. Er det Airbuss 330 de bruker. Hvordan er det med benplass, underholdningstilbud og servering til folket med de billigste bilettene? Er det for ille må jeg vel gå i dekning. Prisene var ok. De reiser i påsken og har betalt rundt 6400 kr per bilett.