PDA

View Full Version : God lørdag.


Hickok
07-01-2012, 10:14
God morgen fra BOO. Kom akkurat inn fra NVK, og er på vei hjem. 3,5t her på flyplassen er vel kanskje i overkant av ønskelig, men det finnes ingen alternativer. Hadde det ikke vært for at jeg skal i 40-årsdag i kveld, så hadde jeg blitt i Narvik i helgen. Har fly opp igjen i morgen tidlig kl. 09:25....

Ellers tror jeg morgenavgangen til NVK må ha vært noe nær bånnnotering for WF. 0 pax inn, og 4 pax ut igjen, derav en som tilsynelatende var ansatt i konsernet, og som det virket som fløy passivt.

Someone
07-01-2012, 10:20
God morgen fra Gjøvikbanen. På vei til Stryken med vr40 (aka Blå Extra) og sjokolade i sekken. Satser på en flott skitur tilbake til byen. Blir vel å finne på noe lure sprell senere idag også ;) Ha en strålende dag

sirpjalle
07-01-2012, 10:26
God morgen fra Stavanger.

Blir bursdagselskap i ishallen i dag for eldste mann. Ellers ingen andre store planer for dagen enn å gjøre ingenting. Og blir jeg ikke ferdig med å gjøre ingenting, så fortsetter jeg i morgen også...

Ha en fin en forumister. :)

RWY 24
07-01-2012, 10:33
God morgen fra Gjøvikbanen. På vei til Stryken med vr40 (aka Blå Extra) og sjokolade i sekken. Satser på en flott skitur tilbake til byen.

Ah! Misunnelig! :) God tur!
Her i Rygge/Moss blir det litt mer trad (for meg) lørdag med tur til kjøpesenter og transport til og fra barnebursdag. Det ser jaggu ut til at det blir det samme som skjer i morgen også, minus kjøpesenter. Må nok ut og feie bort litt snø i dag. Nå: Kaffe! Ha en fin dag, folkens! :)

zico77
07-01-2012, 11:19
God morgon frå Trondheim!

Då var eg i gong med dagen, og det blir pakking i dag også. Alt skal i esker, og skrues frå kvarandre før det skal lastes i flyttebilen. Er godt i gong, så det ser bra ut ift å bli ferdig i tide ;)

Ha ein fin dag alle saman! :)

LN-MOW
07-01-2012, 14:46
god morgen ja. Fint vårvær her i nord-Georgia, men det ser ut som vi skal få litt regn etterhvert. Velvel - da blir det vel en rolig dag etter ukens strabaser.

'Jeg Zlatan' ligger på ipad'en og jeg kommer til å ligge i hengekøya jeg fikk til jul.

Desk pilot
07-01-2012, 16:57
Nydelig klarvær og -18°C hos oss her i dag. God, gammeldags vinter med andre ord :)
Lørdagen blir brukt til å holde fortet og til å teste ny trykk-koker som er utstyrt med en malvase sikkerhetsforanstaltninger. Ha en fin lørdag alle flypratemakere ^_^

ENGM 911
07-01-2012, 20:43
God kveld folkens. Godt plantet i SAS-Flyvebuss med nisseluen tredd godt ned på vei hjem fra 12-timersvakt. E6 OSL-Oslo er vel ikke den mest spennende strekningen man kan reise på men "noen" ønsket det slik. Maven hyler etter mat og en stor porsjon indonesisk biffgryte venter "på han far" :lol: Ny vakt i morgen tidlig så intet sprell i kveld. Måtte bizflyer prøve skiftplanen min uken som var, da kunne han :drink man-tir-ons-tor og fre :colgate:

Ståle
07-01-2012, 21:22
Goddagen fra sommerbyen som mangler sommerpreg fortiden, dagen har gått med på diverse festiligheter av den yngre garde i slekta. Nå er det internett og spilling helt til det gode i glasset tar overhånd.

Ha en fin kveld.

Doll
07-01-2012, 22:22
God lørdag fra Kiev, her har vi sett på isdans i dag, og drukket litt formye vin :)