PDA

View Full Version : Kjøp Economy - fly Premium hos Estonian Air

FlightDeck
06-01-2012, 15:07
I dag kan man kjøpe flybilletter for sommeren 2012 på Estonian Airs direkteflyvninger - man betaler Economy-pris, men flyr Premium.

Royal offer to Eco class ticket buyers! Only today.
Buy Eco class ticket, enjoy Premium class service!

Campaign code: premiumclass
I dag kan man kjøpe flybilletter for sommeren 2012 på Estonian Airs direkteflyvninger - man betaler Economy-pris, men flyr Premium.

Campaign rules:

Campaign sales period is one day: 06.01.2012 until 23:59 (UTC+2h);
Passengers with ECO class tickets purchased with the campaign code on 06.01.2012 enjoy Premium class service on board;
Flight period: 01.06.2012-31.08.2012;
Tickets can be bought only at www.estonian-air.com;
Campaign code premiumclass must be inserted to the discount field on the first page.
Offer is available only on Estonian Air operated flights (excl. Tallinn-Kuressaare and v.v.);
Departure point can be Tallinn, but also destination point;

http://estonian-air.ee/en/special-offers/premiumclass/

kimpe
06-01-2012, 15:51
Passet fint det!

Jobbtur i Juni dit noen dager, så booket nå!

Takk for tipset! :)

jjessen
06-01-2012, 17:44
Fikk den på mail i morges. Frister med en langhelg der nede, sammen med 4 for 2 tilbud hos Radisson kan det jo bli en hyggelig og billig helg:-)

Glenn
06-01-2012, 22:05
Takk for tipset!

Chriscross
07-01-2012, 09:20
Fillern, denne gikk under radaren. Er bookingklassen slik at dere får premium opptjening?

FlightDeck
07-01-2012, 10:11
Fillern, denne gikk under radaren. Er bookingklassen slik at dere får premium opptjening?

I bestillingsprosessen er det ingenting som tilsier en Premium-bestilling - her er det bare ordinære Economy-billetter som kommer opp (typisk t-klasse), men jeg regner med at Estonian Air manuelt oppgradrer de som har bestilt. Så får vi se om det også innebærer endring av bookingklasse ...

Chriscross
07-01-2012, 10:46
Uansett ville det vært en behagelig segment-run, poengene for premium ville vært en god bonus.

VirreVapp
07-01-2012, 12:50
Det ER vanlige økonomi billetter i økonomi klasse.. Det er bare serveringen som er "premium". Jeg snakket med de i går og bestilte, da vi allikevel skulle på weekendtur i august. Så det blir vel gratis mat og børst ombord.

Billetter eller booking ref inneholder ikke noe om dette, iflg selskapet har de "notert" dette og skal sørge for premium class servering ombord..... Så det gjenstår å se....

Radisson 2 for 4? Noe jeg har misset? Noen link til det??

Chriscross
07-01-2012, 17:20
Det ER vanlige økonomi billetter i økonomi klasse.. Det er bare serveringen som er "premium". Jeg snakket med de i går og bestilte, da vi allikevel skulle på weekendtur i august. Så det blir vel gratis mat og børst ombord.

Billetter eller booking ref inneholder ikke noe om dette, iflg selskapet har de "notert" dette og skal sørge for premium class servering ombord..... Så det gjenstår å se....

Du må ha Club Carlson gull for å benytte dette. Ut fra signaturen din ser det ut som du kan fikse en statusmatch. Siste to netter er gratis om du booker fire netter fra onsdag eller torsdag. Send PM om du vil vite mer.

jjessen
07-01-2012, 18:20

Som Chriscross skriver er det en benefit for Club Carlson Gold. Statusmatch er beskrevet i denne tråd:

http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=95059&highlight=radisson

VirreVapp
07-01-2012, 21:00
Ja, takk for alle svar ang Radisson tilbudet. Jeg har Carlson Gold, men har da ikke fått med meg dette. Men skjønte at for en 3 dagers tur var ikke dette aktuellt. Thanks anyways

FlightDeck
13-01-2012, 18:44
Tilbake til Estonian: billettene skal nå være oppgradert til Premium Economy, altså får man plass i de bakerste radene av Premium Class, der man kan glede seg til servering etter meny fra restauranten Leib Resto & Aed i Tallinn.

http://estonian-air.ee/en/special-offers/estonian-air-sky-restaurant/

TOS_EBG
14-01-2012, 12:43
Ja, takk for alle svar ang Radisson tilbudet. Jeg har Carlson Gold, men har da ikke fått med meg dette. Men skjønte at for en 3 dagers tur var ikke dette aktuellt. Thanks anyways

Du har jo 2-for-1 også og kan få en av nettene gratis.