View Full Version : Blue 1 med MD90 på OSL fra 27MAR
Ifölge Amadeus kommer både 08:30- og 18:30-flightene opereres med MD90 fra 27MAR. Ettersom AY gradvis reduserer sin kapasitet, endres altså styrkeforholdet vesentlig.
tidtabellen:
TN1A01APRHELOSL/AKF
** AMADEUS - TN ** OSL OSLO.NO 01APR06 08APR06
1 KF 501 23 HEL 2 OSL 0725 0800 0 28MAR06 28JUN06 M90 1:35
2 KF 501 1 HEL 2 OSL 0725 0800 0 27MAR06 10APR06 M90 1:35
3 KF 501 4 HEL 2 OSL 0725 0800 0 30MAR06 18MAY06 M90 1:35
4 KF 501 5 HEL 2 OSL 0725 0800 0 31MAR06 07APR06 M90 1:35
5 KF 511 6 HEL 2 OSL 0755 0830 0 01APR06 08APR06 AR8 1:35
6 KF 509 234 HEL 2 OSL 1400 1435 0 28MAR06 29JUN06 AR8 1:35
7 KF 509 15 HEL 2 OSL 1400 1435 0 27MAR06 10APR06 AR8 1:35
8 KF 503 7 HEL 2 OSL 1510 1545 0 26MAR06 09APR06 AR1 1:35
9 KF 507 23 HEL 2 OSL 1725 1800 0 28MAR06 28JUN06 M90 1:35
10 KF 507 4 HEL 2 OSL 1725 1800 0 30MAR06 18MAY06 M90 1:35
11 KF 507 15 HEL 2 OSL 1725 1800 0 27MAR06 10APR06 M90 1:35
12 KF 505 7 HEL 2 OSL 1915 1950 0 26MAR06 22OCT06 AR1 1:35
Bizflyer
02-01-2006, 15:44
Schtiiiiliiig! MD90 er jo mange ganger bedre enn de små firemotors! Håper jeg blir sendt til HEL igjen snart!!
BF:cool2
sail4fun
02-01-2006, 17:06
Så da har mann (nok) en god grunn til å reise til HEL ..
/G
Endelig et skikkelig alternativ til grisene...:devot: (med alternativ så er det hva man ser på OSL og ikke hva man kan fly til HEL - der er det jo grisefritt fra før!!!)
Selv synes jeg flyene til Blue1 er flotte. Synes plassen ombord var overraskende bra - spesielt i bredden.
Finnair redusere?
På hvilken måte?
Pokker!
Når man endelig trodde man var kvitt de forb... sigartubene, kommer de igjen...!
Jada, jeg vet at dere liker dem og syns de er et velkomment alternativ til grisene etc, men vi som må jobbe med dem (i dem) er ikke så veldig glade i dem.... De er vonde å laste, og kjipe å pushe. Pest er erstattet med kolera. Ett lyspunkt er dog at man slipper å brekke ryggen på å tømme maskina, på den de har nå, må man nemlig bøye seg NED for å laste/losse!
ENGM RAMP
03-01-2006, 03:26
Noen som husker da disse først kom til FBU?
Da de var såå baktunge at de måtte dytte inn det de kunne finne av folk i cockpit'en så de ble nesetunge nok til å bli tauet/pushet på?
Husker jeg ikke feil så var det vel for at de ikke hadde trapp (er mulig de fikk det etterhvert da)
:lol
Originally posted by ENGM RAMP
Noen som husker da disse først kom til FBU?
Da de var såå baktunge at de måtte dytte inn det de kunne finne av folk i cockpit'en så de ble nesetunge nok til å bli tauet/pushet på?
Husker jeg ikke feil så var det vel for at de ikke hadde trapp (er mulig de fikk det etterhvert da)
:lol
Trapp har de ikke enda da. SAS betalte vel penger for og ikke få med trapp.. Men det er vel først og fremst pga de nye motorene de ble veldig baktunge da.Nå ligger det endel sand sekker i fremre cargo og et maintenence kit der permanent.
Men jag tror de kommer med trapp nu eftersom KF kommer att flyga med dem på inrikes och där finnes inga trapp/gates!
Cross our fingers.
Kanske vi skulle slippa snadsäckarna också.
ENGM RAMP
03-01-2006, 17:30
hehe huff ja,
Ja husker det brevet nå jeg og CaptainK :naughty: en av mine kollegaer det som har en tendens å si ting/skrive ting i god tid FØR han begynner tenke
:lol
Og hvis "rampen" er på jobb når denne tiden kommer så antar jeg at ankomsten havner på 41->47 :up:
ENGM RAMP
03-01-2006, 22:13
Hehe ja, om ID-billettene legges i min posthylle så :up:
Hva er markedsandelen på Oslo-Helsinki - AY vs KF/SK