View Full Version : En hilsen fra Rygge onsdag 5 jan.
Med tanke på at man bor, og jobbe rett ved flyplassen så må man jo prøve å få med noe av det som skjer. Men nytt kamera, batteri som måtte lades, og knapt satt seg inn i det, lettere stresset så ble dette fangsten.
Så får man se om man får til dette da!
Men skulle vel lastet dem opp fra annet sted enn pc`n for at de skal bli større?
Fine bilder :)
Så tallerken flyet over Sarp en god del ganger i dag, men desverre ikke med kamera for hånden.
Fine bilder :)
Så tallerken flyet over Sarp en god del ganger i dag, men desverre ikke med kamera for hånden.
Takk for det! Gikk litt hurramegrundt
Når den var på Rygge var jeg i møte, og deretter fort hjem, hente kam, lade batt, og i full fart til enden 30, og da var den der for siste runde! :-(
Flaks der du da :)
Er litt sløv å ha kamera i bilen hele tiden, den lagde noen flotte striper over Sarp i dag.
Flaks der du da :)
Er litt sløv å ha kamera i bilen hele tiden, den lagde noen flotte striper over Sarp i dag.
Spørs om alle er enig i at de var flotte!
Kjekt og se 5601 Hercules'en her, kunne gjerne tenkt meg å sett den "live" da jeg kun har sett Hercules'en kalt 5629 (Nanna) i virkeligheten (på SVG og OSL)
Litt soting på den der, ja :D Kjekt med bilder fra Rygge
raider66
14-01-2012, 15:40
Lurer på om NATO kommer til å vurdere nye motorer på sine E-3A fly? Noen som noen gang har hørt eller vet noe om dette?
Beste hilsen Espen