PDA

View Full Version : Lyst på Hilton HHonors gold?


Pages : 1 [2] 3

TOS
28-02-2012, 23:13
Jeg bestiller som oftest enten via hilton.com eller via vårt reisebyrå (Via Travel). Jeg har også brukt lastminute.com noen ganger (Top Secret deals), og selv da fått visse goder (selv om det står i T&C at man ikke har krav på noe ved bruk av kanaler som ikke avslører hotellets navn). Det kan jo hende at hotellene du søker på er fulle, men om du har prøvd ulike datoer og ikke fått noe ledig så kan det vel være en feil et sted eller at du gjøre noe i søkeprosessen (som jeg ikke helt ser for meg hva kan være).

Glenn
28-02-2012, 23:19
Spiller ingen rolle (ref. diverse poster lenger opp), du trenger ikke vise noe kort. Bare husk å legge inn nummer når du booker rommet, evt. oppgi nummer ved innsjekk, statusen får de opp på skjermen (kortet er bare et "diplom").
Krysser fingrene på at det går greit, får bare skrive opp nummeret om jeg ikke har fått kortet da.
Har uansett rebestilt kortet på nytt, så får vi se om det dukker opp snart.

killbox
28-02-2012, 23:19
Ok, fikk frem noe nå :)


Bestiller dere det billigste rommet, og så blir det oppgradert om mulig ved fremvisning av kortet?

Discus
28-02-2012, 23:26
Bestiller dere det billigste rommet, og så blir det oppgradert om mulig ved fremvisning av kortet?

Man får automatisk oppgradering til et "bedre rom" dersom det er ledig. Det er ingen garanti, og du behøver ikke vise noe kort. Statusen ligger i systemet, som nevnt i diverse poster.

Logg inn og gå hit så ser du:
https://secure.hilton.com/en/hi/myprofile/my_profile_vip_benefits.jhtml

TOS
28-02-2012, 23:43
Man får automatisk oppgradering til et "bedre rom" dersom det er ledig. Det er ingen garanti, og du behøver ikke vise noe kort. Statusen ligger i systemet, som nevnt i diverse poster.

Logg inn og gå hit så ser du:
https://secure.hilton.com/en/hi/myprofile/my_profile_vip_benefits.jhtml

Hvis man ser på tilbakemeldingene fra folk her så er det vel litt ymse og ingen garanti, men mange får god velkomst på hotellet. Selv har hatt 2 opphold på Hilton + Doubletree, og blitt oppgradert til suite på London Hilton (+frokost og gratis internett, som du uansett får) og til juniorsuite på Doubletree i Cambridge (+frokost til hele familien og gratis internett - riktignok kun en kode per 24 timer, men men...). Har noen flere opphold linet opp så får vi se om jeg er like heldig neste gang, og jeg bestiller alltid billigste romkategori og sjanser på at lykken står meg bi.

A-380
29-02-2012, 00:35
Selv booket jeg billigste rom på Hilton i Windhoek (Namibia) via hotels.com. Sendte en mail til hotellet for å bestille airport pickup, og i signaturen min la jeg inn HH gold nummeret. Fikk mail tilbake om at jeg var lagt inn i systemet.

Ca 2 -3 uker før ankomstdato fikk jeg mail fra Hilton om diverse oppgraderingsmuligheter (hvis ledig rom) hvor oppgradering til executive room var priset med den kjekke summen 0,-

Ved ankomst hadde jeg helt glemt dette, men ved innsjekk ble jeg godt tatt imot, og vist vei til øverste etasje for innsjekk i executive lounge. Dermed var oppgraderingen i boks, og under midt opphold ga de ansatte i executive loungen meg en fantastisk service.

Internett var dog ikke inkludert (tror jeg)

Så fullt mulig å bestille billig via hotels.com (Hilton.com var mye dyrere) og allikevel bli oppgradert.

Discus
29-02-2012, 00:42
Det er jo ganske praktisk. Da får man jo opptjent Welcome Reward døgn i samme slengen.


Ja, men ikke HHpoeng eller flymil hvis du booker via hotels.com mv.

(Oslo-hotellet har egen tråd her inne en plass)

litt-amatør
29-02-2012, 00:42
Jeg må bare spørre nå etter å ha sittet og lurt på dette;^_^ er første steg fremdeles å gå inn på adressen i post nr. 1. Fordi den kommer det bare feilmelding på. Eller er det en annen adresse man starter i, evt vanlig HH-registrering?

TOS
29-02-2012, 00:53
Jeg må bare spørre nå etter å ha sittet og lurt på dette;^_^ er første steg fremdeles å gå inn på adressen i post nr. 1. Fordi den kommer det bare feilmelding på. Eller er det en annen adresse man starter i, evt vanlig HH-registrering?

Det skal i teorien fungere, men bruk i så fall nummeret som Glenn gir i post 248. Jeg antar at du har fikset på adressen med https først samt fjernet mellomrommene?

meliiis
29-02-2012, 01:22
Linken fungerer, du må bare kopiere den og lime inn i nettleseren, gjøre hxxps til https og fjerne mellomrom i adressen. La det inn slik så det ikke skulle være så lett og få treff på google hit til flyprat med søk på adressen.

EDIT: som TOS skriver over :)

SQ 777
29-02-2012, 11:25
En kompis som er sølv allerede måtte i dag flytte til Russland et par minutter for å få det til å funke..

litt-amatør
29-02-2012, 14:24
Linken fungerer, du må bare kopiere den og lime inn i nettleseren, gjøre hxxps til https og fjerne mellomrom i adressen. La det inn slik så det ikke skulle være så lett og få treff på google hit til flyprat med søk på adressen.

EDIT: som TOS skriver over

Takk takk!

Og smart var det også å legge det inn sånn. Mye man må tenke på i slike anledninger.

(Fjern gjerne det du skrev hvis det er hensiktmessig mtp google-søk etc.

Men det funket faktisk nå. :D

Fred
02-03-2012, 13:38
Jeg har prøvd dette og jeg har bare det vanlige blue der :-( Tenkte jeg skulle prøve med fruen og det funket fint...står som guld. Det jeg lurer på er hun står jo med 0 poeng og 0 overnattinger på Hilton, blir ikke det ett problem eller??? Prøvde jo linken jeg og oppga riktig kode men når jeg skulle legge inn kundenummer hos Hilton og pin så fikk jeg beskjed om at det var feil, noen tips???

Bizflyer
04-03-2012, 00:24
Upgrade på leiebil får du neppe med mindre du har et høyt nivå på leiebilselskapenes egne systemer. F.eks. Hertz har et nivå som heter Hertz Club Gold Five Stars. Dette fordrer 10 leier innenfor 12 mnd. Det nivået inkluderer en upgrade til neste ledige klasse.

Har mange Hertz leier, dog ikke nådd nivået Five Stars, men har hatt EBG, og de har omtrent ledd av meg de gangene jeg har spurt om ikke EBG bør gi en upgrade.

Bare min erfaring altså...

BF:cool2

Discus
09-03-2012, 10:41
<mod>
Minner igjen om at denne tråden skal holde seg til HH-gold-sakene (dvs. registrering m.v.), og ikke diskusjoner rundt priser, oppgraderinger, poeng, spesielle hoteller eller steder. Opprett nye tråder hvis man ønsker å diskutere det. (Basert på tilbakemeldinger)

(Det har blitt ryddet litt)

Generelle erfaringer med Hilton: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=100956
</mod>

Tommy777
13-03-2012, 17:31
Folkens, det er absolutt ingen grunn til aa vente paa det fysiske kortet eller i det hele tatt ha det med. Det er ingen som spoer om det, statusen ligger inne det sekundet du legger inn en bestilling.

Ståle
13-03-2012, 21:33
Det jeg syntes er stusselig er at noen får kort, andre ikke?

Tommy777
13-03-2012, 21:40
Det jeg syntes er stusselig er at noen får kort, andre ikke?

Who cares? Det eneste fysiske hotellkortet jeg drasser med meg paa reise er IC Royal Ambassador siden dette skal vises ved innsjekk for express innsjekk. Alle de andre hviler hjemme.

Hiltons resepsjonister oensker ikke aa se kortet ditt, de vil svare at "du trenger ikke vise det" dersom du drar frem kortet eller si "vi har allerede registrert nummeret"

Bizflyer
13-03-2012, 22:22
Who cares? Det eneste fysiske hotellkortet jeg drasser med meg paa reise er IC Royal Ambassador siden dette skal vises ved innsjekk for express innsjekk. Alle de andre hviler hjemme.

Hiltons resepsjonister oensker ikke aa se kortet ditt, de vil svare at "du trenger ikke vise det" dersom du drar frem kortet eller si "vi har allerede registrert nummeret"

Noe skal jo vi dødelige ha å skryte av....

Ståle
14-03-2012, 22:26
Biz tok poenget.... :p

Glenn
14-03-2012, 23:35
Fikk kortet i dag, så ditt kommer nok snart Ståle. ;)

LN-RRE
15-03-2012, 00:17
jeg fikk bare et blue kort i posten... :/ var regga med gold takket være trikset lenger opp i tråden

Novair
17-03-2012, 23:20
Vi som registrerte oss før årsskiftet kan vel egentlig opprette en ny konto, og deretter gjøre følgende for å forlenge gold-perioden;

HHonors Activity --> Member Services --> Combine Your Accounts

Do you have two or more HHonors accounts that you want to combine into one single account? Now you can do it online!

Simply decide which HHonors account will be your primary account and Sign In. Then provide the Name, Account Number and PIN or Username and Password for the account you want to combine with the primary account and click "OK."

Please remember:
-Name and address information will remain as it is listed in the account you decide to keep.
-All points and activity will be transferred to the account you decide to keep.
-If your accounts have differing tier levels, Hilton Reservations and Customer Care will ensure that the account you decide to keep will reflect the highest tier level you have been awarded.
-You can only combine accounts that belong to you.
-You can only combine two accounts at a time.
-If you want to update your account information before combining your accounts, click on the "My Profile" button after logging into your account.


Slik jeg forstår det, sitter man da igjen med gold-status et år lengre enn opprinnelig, i tillegg til at man får overført poeng til den nye kontoen. Eller tar jeg feil?

robertaas
18-03-2012, 00:01
Slik jeg forstår det, sitter man da igjen med gold-status et år lengre enn opprinnelig, i tillegg til at man får overført poeng til den nye kontoen. Eller tar jeg feil?De som har gått gullkort på "gamlemåten" må vel gremmes over denne tråden. :D

TommyL
22-03-2012, 23:11
Fikk kortet i posten idag...det var Gold :)

Mjolnir
22-03-2012, 23:15
Mitt óg kom i dag :)

panerai
22-03-2012, 23:16
Jeg fikk mitt i dag. Og det var gullfarget. Så får vi se om vi rekker å bruke det.

LN-BEF
22-03-2012, 23:55
Jeg fikk mitt i dag. Og det var gullfarget. Så får vi se om vi rekker å bruke det.

Mitt óg kom i dag :)

Fikk kortet i posten idag...det var Gold :)

Hvor lang tid tok det før kortet kom?

Mjolnir
23-03-2012, 00:41
Hvor lang tid tok det før kortet kom?

Etter ca. 2 måneder tok jeg kontakt med kundeservice for å etterlyse kortet siden jeg fortsatt ikke hadde fått det. Da bestilte de et nytt til meg som jeg har fått nå. Ser den mailen er datert til 19. februar, så ca. en måned hvis alt er i orden.

TommyL
23-03-2012, 08:53
En mnd tok mitt.

ostis
23-03-2012, 17:01
Försöker registrera en kompis här, men tror inte länken fungerar längre va? Måste lägga in 16 siffror som visa nummer istället för dom 6 första?

Ståle
23-03-2012, 17:38
Ser ut som at det er slutt nå ja..

Chriscross
23-03-2012, 18:29
Bra jeg orket ordne for kona forrige fredag.

panerai
24-03-2012, 22:38
Kortet mitt brukte fra tre til fire uker.

meliiis
26-03-2012, 20:40
Fikk plutselig kort i posten jeg og nå! Ikke det mest imponerende statuskortet jeg har sett da, men "exp 03/2014 :)

killbox
29-04-2012, 15:12
Har bestilt kortet 2 ganger, men ser ikke noe til det. Må man ha hatt en overnatting for å få kortet, slik som Club Carlson?

Registrerte meg i slutten av februar og bestilte kortet med engang. Bestilte på ny igjen for noen uker siden. Har forstått at det ikke betyr så mye med tanke på oppholdet, men det kan være greit med tanke på leiebil

Mjolnir
29-04-2012, 15:32
Må man ha hatt en overnatting for å få kortet, slik som Club Carlson?

Nei. Har fått mitt, men har stadig aldri brukt det.

jjessen
29-04-2012, 16:33
Har forstått at det ikke betyr så mye med tanke på oppholdet, men det kan være greit med tanke på leiebil

Hva slags rabatter gir kortet på leiebil?

S. Holberg
30-04-2012, 06:49
Måtte sende mail til CR, og de har bestilt ett.

killbox
30-04-2012, 10:04
Hva slags rabatter gir kortet på leiebil?
Usikker på om en får poeng, eller om tjener opp poeng eller kan bruke poeng. Greit å ha kortet når en står på Avis/hertz/budget etc sjappa og skal til å leie seg en bil.

Club Carlson har i hvert fall 10-25 % rabatt på forskjellige utleiere.

Måtte sende mail til CR, og de har bestilt ett.
Har du mailadresse til CR?

Discus
16-05-2012, 17:23
<mod>
Hilton-erfaringer m.v.: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=100956
</mod>

Speedman
04-10-2012, 03:22
Noen som har prøvd dette i senere tid, eller har en ny smart link?

sirpjalle
06-10-2012, 13:58
Har bestilt kortet 2 ganger, men ser ikke noe til det. Må man ha hatt en overnatting for å få kortet, slik som Club Carlson?

Registrerte meg i slutten av februar og bestilte kortet med engang. Bestilte på ny igjen for noen uker siden. Har forstått at det ikke betyr så mye med tanke på oppholdet, men det kan være greit med tanke på leiebil


Fikk mitt i går, etter å ha bestilt første gang i desember i fjor. Bestilte et par tre fire ganger til, så jeg håper da inderlig at det ikke er det kortet jeg bestilt første gang som kom i går.....:p

Dag Viking
01-04-2013, 16:41
Kortet hadde utløp 03/13 og på nettet står status fremdeles som gull, så jeg ringte til HHonors for å spørre om jeg fikk nytt kort, hvilken status jeg hadde osv. Etter min beregning manglet jeg et par tusen poeng for å opprettholde gull.
Det jeg fikk som svar var at utløpsdato kun var til internt bruk hos HH, det hadde ingen praktisk betydning siden jeg hadde fått kortet ved hjelp av Visa. Så lenge jeg hadde visakortet, var HH-statusen gyldig.
De ville likevel sende meg et nytt kort med ny utløpsdato. Kanskje det blir flere besøk hos Conrad/Hilton/WA fremover, selv om planen var å gå over til SPG.

Martin
01-04-2013, 16:54
Det vil si at man er Gold så lenge Hilton tror at man har et VISA-kort man ikke har?

Chriscross
01-04-2013, 17:26
Er dette aprilsnar, eller bør jeg logge inn å se?

Fellowplane
01-04-2013, 17:29
Ser at jeg fortsatt står oppført med gull på hhonors.com selv om jeg trodde statusen ville utløpe 03/13. Og det er ingen aprilsnarr :-)

Bizflyer
01-04-2013, 18:03
Da får man huske å gi beskjed til HH når man kvitter seg med det Visa kortet da! :colgate:

Selv har jeg ikke noen planer om å kvitte meg med Visakortet. ;)

Dagens gla'nyhet det da!?!

pingo
01-04-2013, 18:38
Jeg var rimeligt overrasket, da jeg forleden opdagede at Hilton Guld statusen stadig gjalt. Nu fik jeg altså forklaringen :)

SQ 777
02-04-2013, 15:24
Fikk nye gullkortet i posten i dag, valid til og med 03/14.

Men jeg har vært medlem fra 2009 og sølv de siste to årene før juksegull desember 2011.

MEN i fjor blei jeg ekte gull og forventet kortet uansett. Det greier jeg ikke å forsvare i år og er spent på om jeg blir med på Visagaloppen.^_^ :drunk:

Men folkens, det er jo vanskelig å si opp en visa som en ikke har kontonummeret på ??:rolleyes:

Bizflyer
02-04-2013, 16:24
Men folkens, det er jo vanskelig å si opp en visa som en ikke har kontonummeret på ??:rolleyes:

Best å la være da! ;)

Hva med å ringe Visa og be dem sende deg et nytt siden Hilton Honors sier at du har et slikt kort men at du ikke kan finne det??:colgate:

BF:cool2

S. Holberg
02-04-2013, 16:33
HHonors.com viser fremdeles gull for meg også, så det spørs om det fremdeles gjelder her og ;)

LN-MOW
02-04-2013, 16:48
Har du sett ... samme her ....

Tommy777
02-04-2013, 16:51
Forventet. Jeg fikk som tidligere sagt, HHonors Gold pga 1K status. Det er leeeeenge siden. Den statuse forvant aldri, men naa har jeg jo hatt 1K status hele tiden, man vet jo ikke hvilken oversikt HHonors har og om de ber om oppdaterte lister fra United, eller i dette tilfellet, Visa. Naa har jeg HHonors kredittkort (pga av alle konferansene jeg betaler for) som inkluderer HHonors Gold

Vede
03-04-2013, 11:57
Har også fortsatt gullstatus. Får vi nytt kort automatisk eller må vi bestille selv?

robertaas
03-04-2013, 14:54
Ifølge websidene er jeg fremdeles Gold, men jeg var sist høst med på ett av programmene for å få gold ett år til om jeg hadde 4 opphold innen 3 måneder.

Er det noen som har beholdt gullstatus uten å ha hatt nok overnattinger?

LN-MOW
03-04-2013, 14:59
Har også fortsatt gullstatus. Får vi nytt kort automatisk eller må vi bestille selv?


Hysj ..... ;)

Kort kommer sikkert automagisk, men det spiller da liten rolle. Så lenge systemene oppdateres har du ikke bruk for noe kort likevel. Ikke gjør noe som kan få feil person til å begynne å klø seg i hodet.

Bizflyer
03-04-2013, 15:03
Hysj ..... ;)

Kort kommer sikkert automagisk, men det spiller da liten rolle. Så lenge systemene oppdateres har du ikke bruk for noe kort likevel. Ikke gjør noe som kan få feil person til å begynne å klø seg i hodet.

Godt sagt!:old

Martin
03-04-2013, 15:04
Er det noen som faktisk har fått bruk for det fysiske kortet?

ILS2
03-04-2013, 15:18
For å bruke et velkjent begrep fra Flyertalk når det gjelder feilprising:

DO NOT CALL THE AIRLINE!

Vi kan her overføre dette til Hilton ;)

Bizflyer
03-04-2013, 15:41
Er det noen som faktisk har fått bruk for det fysiske kortet?

Eneste er vel hvis man går inn på et Hilton uten reservasjon på forhånd og vil ha et rom.

Eller at et flyselskap har booket deg inn ved forsinkelse og reservasjonen har kommet uten statusen din.

Eneste årsaker jeg kan tenke meg.

BF:cool2

Scanflyer
03-04-2013, 15:49
Jeg har brukt det fysiske kortet hver gang, men det har vært for å slippe staving av etternavn osv. Mye enklere å bare slenge gullkortet på resepsjonsdisken.

barca
03-04-2013, 15:58
Fortsatt gull her selv om den skulle ha gått ut 31/3-13. HAr bestilt et nytt kort, så får vi se hva som skjer.

Martin
03-04-2013, 16:13
Eneste er vel hvis man går inn på et Hilton uten reservasjon på forhånd og vil ha et rom.

Eller at et flyselskap har booket deg inn ved forsinkelse og reservasjonen har kommet uten statusen din.

Eneste årsaker jeg kan tenke meg.

BF:cool2

Sant det, men om et flyselskap hadde booket meg inn på et Hilton, og spandert frokosten på meg uansett, så tror jeg ikke det hadde vært verdens undergang for min del. Man får vel uansett ikke poeng når man blir booket inn på den måten?

Jeg har brukt det fysiske kortet hver gang, men det har vært for å slippe staving av etternavn osv. Mye enklere å bare slenge gullkortet på resepsjonsdisken.

Har du ikke pass? :colgate:

S. Holberg
03-04-2013, 16:28
Man får vel uansett ikke poeng når man blir booket inn på den måten?

Har ved ett par anledninger fått poeng fra Radisson når jeg har blitt sendt dit av WF pga tech. :)

Scanflyer
03-04-2013, 17:06
Har du ikke pass? :colgate:

Som regel har jeg vel det, men det er noe med å blafre med et gullkort foran de uvaskede i en innsjekkingskø. Ubetalelig! :-D

L1011-500
03-04-2013, 17:09
Hmmmm...profilen min viser fremdeles at jeg er Gold, men i dag kom det et søvkort i posten :drunk:

jefi99
03-04-2013, 17:36
Som regel har jeg vel det, men det er noe med å blafre med et gullkort foran de uvaskede i en innsjekkingskø. Ubetalelig! :-D

Hilarious! :D

jcnorway
03-04-2013, 17:55
Hmmmm...profilen min viser fremdeles at jeg er Gold, men i dag kom det et søvkort i posten :drunk:

Samme her :p Så lenge status er Gold på nett så blåser jeg i om det fysiske kortet viser noe annet.

Discus
03-04-2013, 18:25
Kort kommer sikkert automagisk, men det spiller da liten rolle. Så lenge systemene oppdateres har du ikke bruk for noe kort likevel. Ikke gjør noe som kan få feil person til å begynne å klø seg i hodet.

Kort trengs ikke, så hold kjeft ;)



Eneste er vel hvis man går inn på et Hilton uten reservasjon på forhånd og vil ha et rom.


Nei, bare bruk nummeret.

barca
03-04-2013, 20:44
Hmmmm...profilen min viser fremdeles at jeg er Gold, men i dag kom det et søvkort i posten :drunk:

Samme her. Merkelig. JEg driter i sølvkortet så lenge det står gull i Hilton kontoen min.

Vegasbaby
03-04-2013, 20:48
Samme her. Merkelig. JEg driter i sølvkortet så lenge det står gull i Hilton kontoen min.

Jeg mener å ha lest på flyertalk at det kan ta opp til en uke før justeringen blir synlig på hilton-kontoen, så vær forberedt på det verste folkens.

LN-JAV
03-04-2013, 22:23
Samme her. Kontoen sier gold, mens kortet som kom i posten i dag sier sølv.. Vi får vente å se...

Bizflyer
03-04-2013, 22:34
Sølv i posten i dag her også!
Pochchers!

pgaa
03-04-2013, 22:37
Ramla ned ett sølvkort i postkassa her å idag, mens kontoen sier Gold.
Da vil jeg tro man henger litt etter på kontoen, og at sølv vil snart bli det som er gjeldende der å.

Eriksan
04-04-2013, 11:33
Alle dere som har fått sølvkort i posten, har dere kvalifisert for sølv eller har HH soft landing fra gull?

Jeg kan heldigvis kose meg med gull ett år til siden jeg heldigvis oppdaget "gulltilbudet" ganske sent og det hadde blitt 1. nyttårsdag.

jcnorway
04-04-2013, 11:57
Jeg har ikke bodd nok for sølv, så det kan virke som en soft landing. Står fortsatt Gold på hiltonhhonors.com.

lobster
04-04-2013, 12:10
Jeg fikk ingen soft landing, rett fra juksegull til blue :(

joamykle
04-04-2013, 16:30
Jeg røk også fra juksegull, ned til silver nå, og det har også blitt oppdatert online. Dog hadde jeg bodd nok til å oppfylle krav for sølv.

fluxie
04-04-2013, 19:23
Dersom noen ønsker å videreføre sitt juksegull, og i tillegg innehar basic mattekunnskaper, så gi meg en PM, så skal jeg gi dere en måte å videreføre gullstatusen med umiddelbar virkning. Krever ca 5 min egeninnsats for å få dette til.

Dette funket perfekt for meg.

Thomas

p.s. Jeg må første fikse litt ting i heimen, så kommer jeg tilbake til dere i løpet av "eftan"

Fnate
04-04-2013, 19:38
2+2=4
4 opphøyd i 4 = Masse
+ 3 er lik kjempemasse
Kvadratrota av det = nesten ingenting

foffen
04-04-2013, 19:47
Jeg fikk og sølv i posten, men står fortsatt gull på hhonors. Jeg har dog hatt noen opphold og skulle ha sølv.

sirpjalle
04-04-2013, 19:52
Fremdeles juksegull.... Så får vi etter hvert....

A-380
04-04-2013, 19:53
Jeg tok fram webdådyrøynene og sendte mail til Hhonors. De skulle fikse videre gull for 5 stays eller 10 nights i løpet av 90 dager. Hadde en del Hilton på planen uansett, og sitter nå i lobbyen på Hilton Colombo for min 10. Hilton natt :-)

TOS_EBG
04-04-2013, 21:49
Ser at nettet viser Blue nå, setter min lit til fluxie.

no-backpacker
04-04-2013, 22:46
Jeg har ikke ett eneste Hilton-opphold, men kontoen min viser fortsatt gull.

Xxx.

gygrid
05-04-2013, 06:17
Jeg tok fram webdådyrøynene og sendte mail til Hhonors. De skulle fikse videre gull for 5 stays eller 10 nights i løpet av 90 dager. Hadde en del Hilton på planen uansett, og sitter nå i lobbyen på Hilton Colombo for min 10. Hilton natt :-)
Ikke veldig imponerende det tilbudet da ga deg vel?

Kampenjen på http://www.hiltonfamilymvp.com/ er vel bedre? 4 stays eller 9 netter i løpet av 90 dager. I tillegg til en finfin rabatt på rom. Selv om jeg har gull, benytter jeg den siden når jeg booker. Har spart 25-30% på å booke der mine opphold der.

joamykle
05-04-2013, 07:58
Og mange takk til Thomas for hjelp til nytt juksegull! :)

SQ 777
05-04-2013, 08:05
Så vidt jeg husker fikk de som skaffet seg juksegull før 01.01.12 ut mars i år, og de som kom etter 01.01.12 ut mars 2014 ??

no-backpacker
05-04-2013, 10:35
I går sjekket jeg kontoen min. Fortsatt gull og Australia stod fortsatt som land. Jeg endret til Norge. I morges var jeg blue... Noen sammenheng her, eller bare tilfeldig? Jaja, jeg har foreløpig ikke brukt Hilton, men vurderte en periode å gå fra PC til Hilton. Om jeg ikke får RA i år, går jeg over, men tror jeg skal klare RA i år også, så da blir jeg.... :)

Xxx.

A-380
05-04-2013, 16:17
Ikke veldig imponerende det tilbudet da ga deg vel?

Kampenjen på http://www.hiltonfamilymvp.com/ er vel bedre? 4 stays eller 9 netter i løpet av 90 dager. I tillegg til en finfin rabatt på rom. Selv om jeg har gull, benytter jeg den siden når jeg booker. Har spart 25-30% på å booke der mine opphold der.

Når jeg trengte å lage en deal så fant jeg ikke noen kampanje, og de linkene jeg fant hadde gått ut på dato. Men det spiller vel liten rolle om det er 9 eller 10 nights når jeg hadde booket 12 netter allerede. Alle bookinger har jeg blitt oppgradert på ;)

barca
05-04-2013, 20:45
Vips, så ble jeg gull igjen.

K3nn7
06-04-2013, 17:52
Stor takk til Thomas som gjorde at elendigheta ikke varte så lenge :)

fluxie
06-04-2013, 17:57
Vel, jeg er jo et medmenneske, ønsker ingen så vondt som å være uten status ;)

Chriscross
06-04-2013, 21:45
Hm, kan noen sende meg linken til "VISA" registreringssiden på PM? Linken min virker ikke, mulig jeg har en skrivefeil i den.

Google var min venn, men da jeg hadde skrevet inn innloggingsinfoen etter først å ha lagt inn Visanummeret ble jeg ikke logget inn, men fikk bare opp siden for å legge inn Visanummer på nytt. Da jeg logget inn fra vanlig Hilton side var jeg fortsatt Blue. Ble status oppdatert umiddelbart for dere andre?

Edit: Så nå at det kom opp "invalid registration" please kontakt Hilton support. Kanskje det er slutt på moroa? Har dere andre bare endret land eller fullstendig adresse?

fluxie
06-04-2013, 23:20
Fikk bekreftelse fra en bruker som fikk det til for ca 10 min siden, så tviler på at det er slutt på morroa!

Thomas

Chriscross
06-04-2013, 23:37
Ordnet seg for meg også til slutt. Profilen min ville ikke lagre endringen til Australia, men etter å ha fikset litt på kredittkortene i profilen ble jeg også gull igjen. Takk for hjelpen nok en gang.

pgaa
06-04-2013, 23:45
Takk for bruksanvisningen fluxie! :) Godt å ha den rette fargen igjen.

Bizflyer
07-04-2013, 02:58
Gullgutt!!!

BF:cheers:

A346
07-04-2013, 10:17
Vil noen være så snille å dele "oppskriften" på PM?

Scanflyer
08-04-2013, 15:42
Ser nå at jeg også har blitt degradert til Blue. Ingen soft landing her, til tross for 6-7 opphold på Hilton i fjor.
Noen som kan sende meg en oppskrift på fornying? Settes stor pris på.

Martin
08-04-2013, 15:49
Ser nå at jeg også har blitt degradert til Blue. Ingen soft landing her, til tross for 6-7 opphold på Hilton i fjor.

Rart, spesielt når kravet til sølv er 4 stays. Du har jo faktisk kvalifisert deg til sølvet med dine 6-7 stays.

Everest
09-04-2013, 21:23
Hmm, de første seks tallene man skal skrive inn står jo i første post, men hva med de etter det? Er jeg sjanseløs som ikke forstår dette? :(

Islending
09-04-2013, 23:31
Takk, fluxie! Funket som en kule! :D

Ph34r
09-04-2013, 23:37
Vil også svært gjerne ha en PM med oppskrift :-)

LN-FHU
10-04-2013, 00:01
Hei
Ønsker også PM om mulig :)

På forhånd takk ;) :drink

Bobby
10-04-2013, 01:13
Google free hilton status is still alive :)

Everest
10-04-2013, 02:30
Takk for det, bobby. :)

Hvor trygt er det å (umiddelbart) endre til en norsk adresse? Det er ikke ideelt om kortet havner i Australias ville vest.

Bobby
10-04-2013, 02:49
Endret tilbake etter 5minutter, man må vell uansett bestille nytt kort på siden. Skulle de ønske å slå ned på misbruket ser de det nok uansett om man har bodd der i 5minutter eller noen dager :P

LN-MOW
10-04-2013, 03:28
Dette ligger på Boardingarea og på hvor mange nettsteder rundt omkring? Noen hos Hilton må da ha luktet lunta .... ??

Kanskje de har funnet at dettte drar så mye business at det er verdt det? Kanskje sitter de i styrerommet og ler så de gråter over alle vi som biter på ..?

LN-MOW
10-04-2013, 03:29
Endret tilbake etter 5minutter, man må vell uansett bestille nytt kort på siden. Skulle de ønske å slå ned på misbruket ser de det nok uansett om man har bodd der i 5minutter eller noen dager :P

La det være. Kortet trenger du ikke likevel. Kjør lav profil.

Dag Viking
10-04-2013, 03:30
Skulle de ønske å slå ned på misbruket ser de det nok uansett om man har bodd der i 5minutter eller noen dager :P

Vil vel egentlig ikke kalle det misbruk.
Som gull er hiltonkjeden aktuell, som blue eller silver velger jeg andre hoteller. Så får heller Hilton vurdere hvor mange ekstra kunder de får ved å dele ut gullstatuser på denne måten. ;)
Bare her på flyprat så må det være snakk om ganske mange ekstra netter som hadde havnet hos andre kjeder det siste året.

Bobby
10-04-2013, 03:42
Vil vel egentlig ikke kalle det misbruk.
Som gull er hiltonkjeden aktuell, som blue eller silver velger jeg andre hoteller. Så får heller Hilton vurdere hvor mange ekstra kunder de får ved å dele ut gullstatuser på denne måten. ;)
Bare her på flyprat så må det være snakk om ganske mange ekstra netter som hadde havnet hos andre kjeder det siste året.

Skulle skrevet "misbruk" ;) klart når det ligger overalt hadde de stengt det om de ville, tenkte mest på at hvor lenge man faker adressen neppe har noen betydning :)

Tommy777
10-04-2013, 05:12
Dette ligger på Boardingarea og på hvor mange nettsteder rundt omkring? Noen hos Hilton må da ha luktet lunta .... ??

Kanskje de har funnet at dettte drar så mye business at det er verdt det? Kanskje sitter de i styrerommet og ler så de gråter over alle vi som biter på ..?

Det ligger ganske saa godt begravet paa Boardingarea.

Hvor mye er Hhonors Gold verdt? Vel, her i USA rekker det at du har Citi's Hhonors Reserve kredittkort. 95 dollar aaret koster det, foerste aaret gratis.

Da er du garantert Gold saa lenge du har kortet. Bruker du 40K USD, hopper du opp paa Diamond uten aa ha brukt en krone paa Hilton.

http://boardingarea.com/blogs/viewfromthewing/2012/08/11/why-hilton-hhonors-gold-is-worth-95-and-two-free-nights-more-than-pays-that-back/

Jeg har dette kortet, kun pga de arrangementene vi har 8-10 ganger i aaret. Freddies og FTU er paa Hilton Tysons Corner i slutten av April. Det putter meg over 40K USD bruken og jeg vil da faa Diamond status (i tillegg til 600K HHonors poeng). Paa nettet vil det fortsatt staa 0 stays, 0 netter, 0 basic points (bor paa gratis rom under arrangementet. ;)

Saa Hhonors Gold, eller frokostklubben som jeg velger aa kalle det, er verdt 95 USD per aar. ;)

Basse-HAU
10-04-2013, 07:17
Mulig det har vært opp før, hvem matcher status til Hilton?

Helikopter
10-04-2013, 09:14
Mulig det har vært opp før, hvem matcher status til Hilton?

Club Carlson

LN-FHU
10-04-2013, 10:18
Hyatt matcher Hilton Gold til Diamond,iallefall gjorde de det. Men du fikk prøvetid på 60 dager og måtte ha min. 12 betalte netter i denne perioden. Google "free Hyatt status"... :)

svetho
10-04-2013, 12:25
Jeg tar gjerne i mot tips til hvordan jeg kan "forlenge" mitt HHonors Gold om det var noen måte å beholde gullstatusen på...

SVETHO

FestiVal
10-04-2013, 12:43
Jeg tar gjerne i mot tips til hvordan jeg kan "forlenge" mitt HHonors Gold om det var noen måte å beholde gullstatusen på...

SVETHO

Jeg også... Skal til MAN i mai og skal bo på H Deansgate.... Hadde vært greit med G status;)

LN-MOW
10-04-2013, 13:08
Se post 357

FestiVal
10-04-2013, 13:30
Se post 357

Aha!!! ;)

Scanflyer
10-04-2013, 19:09
Strålende! Fulgte alle steg og da jeg logget inn på nytt sto det plutselig gold. Da er plutselig Hilton aktuell igjen. ;)

Ph34r
10-04-2013, 20:23
Gold her også :-D

Peppep
13-04-2013, 15:50
Hurra, takk for tipset. :)

Fly med oss
13-04-2013, 15:56
Mitt juksegull utløper i mars 2014. Noen som vet om det blir forlenget ved å følge det aktuelle trikset?

C-klasse
13-04-2013, 17:33
Og der har jeg jammen Gull igjen også :)

Mjolnir
13-04-2013, 18:16
Ble bumpet rett fra gull til blå. Tok to forsøk før "oppskriften" funket, men da var jeg gull igjen :colgate: Og jeg som aldri har satt min fot på et Hiltonhotell...

Tommy777
13-04-2013, 23:50
Hyatt matcher Hilton Gold til Diamond,iallefall gjorde de det. Men du fikk prøvetid på 60 dager og måtte ha min. 12 betalte netter i denne perioden. Google "free Hyatt status"... :)

Det er ikke en match Hyatt gjør, men en challenge.

SeatBelt
14-04-2013, 18:29
Jeg synes den metoden som refereres til over er litt spekulativ, siden den inneholder fiktive adresser og kredittkortnumre. Jeg brukte nylig mitt HH Gold til å få Gold-status hos Club Carlson, og tenker kanskje heller at jeg burde bruke CC til å få HH Gold igjen (ble Blue nylig)? Litt usikker på hva jeg skal, men trenger både HH og CC med høy status i høst.

Ståle
17-04-2013, 12:31
Virker dette enda..?

Peppep
17-04-2013, 12:36
Jeg synes den metoden som refereres til over er litt spekulativ, siden den inneholder fiktive adresser og kredittkortnumre. Jeg brukte nylig mitt HH Gold til å få Gold-status hos Club Carlson, og tenker kanskje heller at jeg burde bruke CC til å få HH Gold igjen (ble Blue nylig)? Litt usikker på hva jeg skal, men trenger både HH og CC med høy status i høst.
Absolutt, men hva har man å tape på det hvis man er Blue i utgangspunktet?

Virker dette enda..?
I kommentarfeltet hos MilesQuest var det i hvert fall noen som fikk det til for 1-2 dager siden.

LN-MOW
17-04-2013, 12:55
Følg metoden i post 357 ... ja, det funker.

Ståle
07-05-2013, 09:41
Muligheten for denne gang ser ut til å være borte, har en vennine som skal bo endel på Hilton i sommer og tenkte å fikse Gold for hun, men står fortsatt som Blue..

Ståle
07-05-2013, 18:15
Muligheten for denne gang ser ut til å være borte, har en vennine som skal bo endel på Hilton i sommer og tenkte å fikse Gold for hun, men står fortsatt som Blue..

Bare HHonors som forsov seg litt i dag, etter 4-5 timer er dette i boks! ;)

FestiVal
07-05-2013, 19:11
Har akkurat vært to netter i MAN og bodde da på Hilton Deansgate. Ble oppgradert til Executive room med lounge tilgang. Funket utmerket;)

Dag Viking
08-05-2013, 00:29
Fikk sølv i posten for en stund siden, og tok deretter en ny runde med oppgradering til gull via visa. Ble oppgradert til executive suite i Wien i dag, så det virker fremdeles. Ikke fått nytt kort i posten.

fjasebase
08-05-2013, 03:03
Prøvde dette i dag tidlig. Står fortsatt som Blue, men i tillegg står det "You're just 0 points away from Diamond Status"

Noen som vet hva som har gått galt? Må jeg booke en natt før jeg får gold?

erikd
08-05-2013, 09:33
For meg tok det bare litt tid før statusen endret seg. Jeg hadde også den teksten at Diamond er neste nivå.

gygrid
08-05-2013, 11:29
Lege siden jeg gikk gjennom prosessen, men jeg husker at jeg måtte logge ut og inn igjen på nytt før status ble oppdatert. Men det har du sikkert forsøkt - så ivrige Hilton er på å gi timeouts på innlogging....

Hypern
08-05-2013, 14:52
Funker som bare det, gjorde selv dette i dag. Så får bare booke et par netter på Hilton hotell da.

skullis85
08-05-2013, 14:58
Jeg får ikke dette til?

Prøver metoden som står i første post, men jeg får bare beskjed om at kortnummeret er ugyldig.
Har lett og lett her etter en løsning men jeg finner den ikke...

Kan noen være så snill og lage en kort beskrivelse av hvordan man gjør det?

skullis85
08-05-2013, 15:30
Jeg får ikke dette til?

Prøver metoden som står i første post, men jeg får bare beskjed om at kortnummeret er ugyldig.
Har lett og lett her etter en løsning men jeg finner den ikke...

Kan noen være så snill og lage en kort beskrivelse av hvordan man gjør det?

Da fikk jeg det til :)

Er det slik at man alltid blir oppgradert, eller hører det til sjeldenhetene?

Hypern
08-05-2013, 18:32
Hm eneste problemet er vel at Hilton ikke akkurat er veldig studentvennlige i pris, men fikk nå mye penger igjen på skatten så får vel ta meg råd til det og med juksegull og potensiell oppgradering får det vel være verdt det. :D De dreper dog ikke lommeboka di i Seoul eller Bangkok så får vel kombinere det med en US DM tur.

TOS
08-05-2013, 21:56
Jeg har fulgt oppskriften (gjorde det først i går kveld) og fikk en bekreftelse på Visa Infinity siden til Hilton, men står fortsatt som sølv. Det tar kanskje litt tid før det går gjennom...?

SK384
08-05-2013, 22:56
Jeg har fulgt oppskriften (gjorde det først i går kveld) og fikk en bekreftelse på Visa Infinity siden til Hilton, men står fortsatt som sølv. Det tar kanskje litt tid før det går gjennom...?

Opplevde også det samme. Vi får se om den går gjennom etterhvert. Gi et pip om du har suksess TOS.

SK384
09-05-2013, 08:02
Da ble statusen endret i løpet av nattens mulm og mørke så da har jeg blitt gold også.

EHBK
09-05-2013, 09:40
Jeg har fulgt oppskriften (gjorde det først i går kveld) og fikk en bekreftelse på Visa Infinity siden til Hilton, men står fortsatt som sølv. Det tar kanskje litt tid før det går gjennom...?

Samme her, fikk bekreftelse men står fortsatt som Blue. Prøvde på nytt i dag, og da fikk jeg melding om at 'You've already registered' - så det kommer kanskje etterhvert får man håpe...

TOS
09-05-2013, 19:14
Da ble statusen endret i løpet av nattens mulm og mørke så da har jeg blitt gold også.

Samme her, fikk bekreftelse men står fortsatt som Blue. Prøvde på nytt i dag, og da fikk jeg melding om at 'You've already registered' - så det kommer kanskje etterhvert får man håpe...

Da var også jeg gull igjen. Da skal jeg nok se om det ikke blir noen netter på London Hilton on Park Lane i juni...:)

EHBK
10-05-2013, 10:05
Da var også jeg gull igjen. Da skal jeg nok se om det ikke blir noen netter på London Hilton on Park Lane i juni...:)

Nå var det blitt gull hos meg også :)

God timing, reiser på toukers roadtrip i USA om en uke, så det kommer godt med...

Dag Viking
13-05-2013, 18:59
Der kom nytt kort i posten, gull med exp 03/15.

pgaa
13-05-2013, 20:09
Fikk det samma i postkassa idag, med expire date 03/15.

Ståle
13-05-2013, 20:16
Her også! :-)

barca
14-05-2013, 00:02
Same here:)

The Viking
15-05-2013, 16:22
Og DER datt et nytt HH DIAMOND kort inn takket være Amex Centurion, (Kun to stays siste året), gyldighet ->04/14. ;)

darkcho
03-06-2013, 14:02
Nå er dealen utgått fra og med 01.06.2013

barca
14-06-2013, 13:23
Noen som har sjekket sine Hilton gullkontoer. Da jeg skulle sjekke inn paa et Hilton hotell i London idag viste statusen min Blue ifolge resepsjonisten. Jeg sjekket kontoen min og det viste Blue der og. JEg viste gullkorett mitt til resepsjonisten og heldigvis fikk jeg et Executive room. Saa jeg oppfordrer folk til aa sjekke sine Hilton kontoer.

robertaas
14-06-2013, 13:57
Har fortsatt gull, men da jeg fikk juksegull bare fram til mars(?) 2013 tok jeg en "fast track" med 4 opphold på kort tid sist høst. Det skulle gi meg gull frem til mars(?) 2014.

FlyHi
14-06-2013, 13:59
Noen som har sjekket sine Hilton gullkontoer. Da jeg skulle sjekke inn paa et Hilton hotell i London idag viste statusen min Blue ifolge resepsjonisten. Jeg sjekket kontoen min og det viste Blue der og. JEg viste gullkorett mitt til resepsjonisten og heldigvis fikk jeg et Executive room. Saa jeg oppfordrer folk til aa sjekke sine Hilton kontoer.

Også Blue her, men fik nyt guld-kort i posten igår med udløb i 2015 :drunk:

Bizflyer
14-06-2013, 14:16
Jeg står som gull enda, men har ikke fått noe kort i posten enda.

jcnorway
14-06-2013, 14:32
Blue her også.

jameson82
14-06-2013, 15:04
Jeg har blitt Blue igjen også. Jaja. Easy come easy go. Men da blir det mere hotell å velge i når neste tur bookes

FlyHi
14-06-2013, 15:13
Jeg har blitt Blue igjen også. Jaja. Easy come easy go. Men da blir det mere hotell å velge i når neste tur bookes

Netop - ser også ud til at vi foretager lidt ændringer til efterårets Florida/Washington-tur og går efter Marriott og Hyatt kæderne istedet ;)

Bizflyer
14-06-2013, 16:14
Har dere som er blitt satt tilbake til Blue endret land igjen fra Australia til Norge?

SBT
14-06-2013, 16:38
Har dere som er blitt satt tilbake til Blue endret land igjen fra Australia til Norge?

Jeg bestilte rom så sent som i går i Roma, og på bekreftelsen står det gold, og Upgrade, men da jeg sjekket inn på HH i dag for å se hvilket nivå jeg har, var det rettet til Blue. Jeg skiftet fra Australia til Norge i mars etter å brukt den fremgangsmåten son ble beskrevet her.

Discus
14-06-2013, 16:59
Noen som har sjekket sine Hilton gullkontoer. Da jeg skulle sjekke inn paa et Hilton hotell i London idag viste statusen min Blue ifolge resepsjonisten. Jeg sjekket kontoen min og det viste Blue der og. JEg viste gullkorett mitt til resepsjonisten og heldigvis fikk jeg et Executive room. Saa jeg oppfordrer folk til aa sjekke sine Hilton kontoer.

Takk for heads up :(.

HVI
14-06-2013, 17:02
Endret fra Australia til Norge etter et par dager, men står fortsatt som Gold.

bergejm
14-06-2013, 20:41
Jeg står også fortsatt som gull, men har ikke mottatt kortet enda..

pgaa
14-06-2013, 21:03
Ser jeg har blitt satt tilbake til Blue her å, selv om en fikk gullkort i posten for en mnds tid siden..

LN-TIB
14-06-2013, 21:14
Spørs vel bare om jukset er avslørt ;-)

Henrik C
14-06-2013, 22:41
Gjorde dette for noen uker siden, og står fortsatt som Gold. Får håpe det holder!

Novair
14-06-2013, 22:45
Blue her også. Ikke det smarteste grepet markedsavdelingen hos Hilton gjorde der, altså.

C-klasse
15-06-2013, 16:31
Blue her også. Ikke det smarteste grepet markedsavdelingen hos Hilton gjorde der, altså.

Og der var jeg flyttet ned til Blue også. Slutt på tiden med juksegull :(

Peppep
15-06-2013, 16:37
Har endret tilbake til Norge, og er fortsatt gull. Satser på at de glemmer å nedgradere meg. ;)

Fellowplane
15-06-2013, 16:38
På en måte en befrielse å kunne velge helt fritt mellom hoteller igjen. Har igrunn fått Hilton-dosen det siste året...

gygrid
16-06-2013, 05:14
Ganske sikker på at jeg brukte min riktige amerikanske adresse når jeg registrerte meg. Ser jeg er fortsatt har gull, men dropper nok å endre adresse når jeg nå flytter hjem til Norge.

Ellers skjønner jeg lite av hvorfor Hilton har vært ute etter å ha tatt "jukserne". Mulighetene var kjente såpass lenge at de selv også må ha fått det med seg. Min gullstatus har medført tre opphold, seks netter og omsetning på mer enn $1500. Uten gull ville tallene vært 0, 0 og 0.

For at juksegull skal være et problem av betydning for Hilton, må det være veldig mange som har benyttet seg av muligheten. Noe jeg egentlig tviler på at det er. Men skulle det være mange, så vil det nok merkes når disse statusmatcher seg over til konkurrentene og aktivt velger bort Hilton.

Peppep
16-06-2013, 05:25
Men skulle det være mange, så vil det nok merkes når disse statusmatcher seg over til konkurrentene og aktivt velger bort Hilton.
Kan Hilton-gullet matches mot noe brukbart nå for tiden? Må i så fall hive meg rundt før jeg også blir nedgradert.

Dag Viking
16-06-2013, 06:28
Morsom sak. Bodde for ca 5000 dollar på Conrad/Waldorf Astoria i fjor, og var rekvalifisert for sølv med 4 opphold/11 netter. Står nå som blue. Kanskje et greit spark bak for å aktivt velge alt annet enn Hilton fremover.

jcnorway
16-06-2013, 08:59
Avbestilte min reservasjon på 15 netter på Malta etter nedgraderingen. Så da slapp jeg å svi av 4000 EUR på Hilton ;)

SudCaravelle
16-06-2013, 10:43
Helsike... jeg var plutselig ogsaa blue og har en booking med 16 hotelldoegn inne paa Hilton Mauritius.

Hvor vanskelig er det da og avbestille dette naar man har betalt 30% paa forskudd?

nime
16-06-2013, 10:44
Spørs om H egentlig bryr seg om at de mister endel gjester på dette... Men samtidig gis det fortsatt bort gullstatus over en lav sko så lenge man har det riktige kredittkortet, så det betyr jo ikke all verden for de som er i USA/UK og kan skaffe seg dette. Pengene man ikke bruker hos H kan man jo benytte til å utforske andre alternativer.

Fnate
16-06-2013, 12:20
Jeg er fortsatt sølv ser det ut til, men prøvde ikke den siste runden for gullkort dacjeg synes det så litt dodgy ut.

Er det en sammenheng her? At de som dro bonusrunden med Gold er satt til Blue? Har hatt 3 stays siste uka og har alltid fått vann og recognition her.

Uansett er det vel ikke så krise? Om Hilton har beste hotellet på destinasjonen booker man da det uavhengig av status? Gratis nett er jo fint men... om hotellet er skrap burde man valgt noe annet uansett. Hotellstatus har, i mine øyne, mye mindre å si enn på fly.

C-klasse
16-06-2013, 12:22
Greide isåfall å statusmatche til CC Gold til 02/15 føre de flyttet meg ned til blue.
Da er jeg og Hilton historie, takk for alle oppgraderingene, men blir gøy å bo på andre kjeder igjen.

Peppep
16-06-2013, 14:55
Er det en sammenheng her? At de som dro bonusrunden med Gold er satt til Blue? Har hatt 3 stays siste uka og har alltid fått vann og recognition her.
Jeg ble gull gjennom kredittkort-trikset (adresse i Australia osv) og har fortsatt ikke blitt nedgradert. Har bare hatt én Hilton-overnatting etterpå. Med mindre de er treg med å gå gjennom juksekundene er det altså ikke det som er forklaringen.

Uansett er det vel ikke så krise? Om Hilton har beste hotellet på destinasjonen booker man da det uavhengig av status? Gratis nett er jo fint men... om hotellet er skrap burde man valgt noe annet uansett. Hotellstatus har, i mine øyne, mye mindre å si enn på fly.
Helt enig, men denne tråden viser tydelig at status er viktig for folk og har gitt Hilton mange nye kunder. De skyter seg selv i foten. Må humre litt av kommentarer som "det blir deilig å kunne velge fritt igjen".

SudCaravelle
16-06-2013, 15:14
Jeg har blitt den type kunde jeg selv ikke liker med denne typen “dealer”. Booket Hilton på Maldivene da jeg trodde jeg var Gold og avbestilte senere. Nå er det da som nevnt Hilton Mauritius som jeg prøver (med lite hell) å avbestille.

Jeg er så simple minded at har jeg et ”gladkort” så blir jeg litt blind. Hilton hoteller imponerer meg svært sjeldent, men likte litt den spesial behandlingen, oppgraderingene osv.

Nå har jeg blitt totalt Jumeirah junkie, men det er ikke noen utfordring da det stort sett er ekstremt bra.. Savner noen flere lokasjoner, men det kommer.

Enig med den andre personen her som skrev "det blir deilig å kunne velge fritt igjen" – som indikerer hvor ”ødelagt” man blir.

Jeg mistet Emirates Gold kortet nå i mai og EBG ryker denne måneden, og det er faktisk litt deilig å bare booke det som passer seg..

Cecilie
16-06-2013, 15:15
Jeg brukte CC-trikset som inkluderte bosted i Australia. Ble gull etter det. Ser nå at jeg er nedgradert til BLUE selv om jeg kvalifiserte meg til Silver i fjor! Uholdbart! Tror forøvrig det blir lite med Hilton på meg fremover, etter som jeg har Club Carlson gold og Hilton er jo ikke veldig utbredt i Skandinavia.

Someone
16-06-2013, 15:52
Å dele ut gullkort er jo en langt billigere måte for Hilton å tiltrekke seg nye kunder istedet for å måtte pusse opp de ofte heller ofte slitte hotellene deres

SK384
16-06-2013, 15:52
Jeg har ikke blitt degradert til Blue ennå. Står ennå som Gold. Dette er første gangen jeg benytter meg av dette med juksegull. Vet ikke om det kan ha noe å si eller om jeg blir nedgradert etterhvert.

Henrik C
16-06-2013, 16:17
Jeg brukte det også for første gang i slutten av mai, og står fortsatt som gold. Får håpe de lar meg være siden jeg er "førstegangskriminell", men får vel gjøre som karen over og statusmatche til noen andre.

KLM 1200
16-06-2013, 16:42
Fortsatt gull oss Hilton.. :) spørs vel hvor lenge det varer!

CaptainMorgan
16-06-2013, 18:25
Har selv to brukere på Hhonors. Den ene, som jeg primært har brukt, er nå nedgradert til Blue. Ser dog at min andre fortsatt er Gold.

Det rare er at min hovedbruker, som nå er Blue, har expiredate i mars 2014 på kortet.

SQ 777
16-06-2013, 18:52
De som meldte seg i januar 2012 er vel fortsatt gull til mars 2013... Med russisk adresse ???

Ikke meg, er til og med mars 2014 siden at jeg greide å få ekte gull i fjor , men fikk først juksegull desember 2011 med russisk adresse som ville gå ut sist mars..

foffen
16-06-2013, 20:52
Er også gått ned til Blue fra Gull, men hadde jo 6 stays ifjor så skulle jo egentlig vært sølv da :-(

Edit: Bestillte og kort for 2-3 måneder siden men ikke fått noe i posten...

Savipix
16-06-2013, 21:05
Jag står fortfarande som guld med rätt adr. details

LN-MOW
16-06-2013, 21:14
Degradert ....

Peppep
16-06-2013, 21:24
Jeg brukte det også for første gang i slutten av mai, og står fortsatt som gold. Får håpe de lar meg være siden jeg er "førstegangskriminell", men får vel gjøre som karen over og statusmatche til noen andre.
Jeg har ikke blitt degradert til Blue ennå. Står ennå som Gold. Dette er første gangen jeg benytter meg av dette med juksegull. Vet ikke om det kan ha noe å si eller om jeg blir nedgradert etterhvert.
Tror det er fellesnevneren ja, jeg har også bare jukset én gang. Et tips hvis dere ikke har fysisk gullkort - logg inn på profilen, velg "Personal information", og deretter "Send me a membership card". Kan sikkert være greit å ha et fysisk kort, om ikke annet for å kunne scanne og bruke til matching hvis den reelle statusen blir endret til Blue.

EHBK
16-06-2013, 21:36
Jukset første gang nå i siste runde, og er fortsatt gull. Kort kom i posten her om dagen, exp date mars 2015...

Henrik C
16-06-2013, 21:36
Takk for tipset - gullkort er bestilt!
Safari kranglet litt og ga meg en kortfattet feilmelding, men Firefox fikset biffen, så for andre i samme situasjon trenger dere ikke å bli paranoide med en gang.

nime
16-06-2013, 21:37
Frua er fortsatt gull, så enten har dem ikke sveipet over alt ennå, eller så er hun heldig. Har fortsatt mitt ærlige diamantmedlemskap, men ramler nok ned på sølv eller gull neste år..

Peppep
16-06-2013, 22:30
Jukset første gang nå i siste runde, og er fortsatt gull. Kort kom i posten her om dagen, exp date mars 2015...
Jeg fikk ikke tilsendt kort automatisk... eller kanskje det er sendt til en fiktiv adresse i Australia? :p Synes synd på det australske postvesenet med X antall Hilton-brev uten gyldig mottaker. ;)

EHBK
16-06-2013, 22:43
Jeg fikk ikke tilsendt kort automatisk... eller kanskje det er sendt til en fiktiv adresse i Australia? :p Synes synd på det australske postvesenet med X antall Hilton-brev uten gyldig mottaker. ;)

Om jeg ikke husker feil så tror jeg at man måtte anmode om å få tilsendt en plastkort manuelt... Jeg endret fra australsk til svensk adresse så fort gull var blitt registrert, og kortet kom fram til riktig del av kloden :)

C-klasse
16-06-2013, 23:01
Om jeg ikke husker feil så tror jeg at man måtte anmode om å få tilsendt en plastkort manuelt... Jeg endret fra australsk til svensk adresse så fort gull var blitt registrert, og kortet kom fram til riktig del av kloden :)

Sjekk statusen din online, jeg også fått kort i posten men står nå som blue på HH siden.

orhel
16-06-2013, 23:01
Fikk nytt gullkort i posten for noen uker siden, men er nå nedgradert til blue til tross for reell kvalifisering til sølv i fjor..

Fnate
16-06-2013, 23:30
Jeg har blitt den type kunde jeg selv ikke liker med denne typen “dealer”. Booket Hilton på Maldivene da jeg trodde jeg var Gold og avbestilte senere. Nå er det da som nevnt Hilton Mauritius som jeg prøver (med lite hell) å avbestille.

Jeg er så simple minded at har jeg et ”gladkort” så blir jeg litt blind. Hilton hoteller imponerer meg svært sjeldent, men likte litt den spesial behandlingen, oppgraderingene osv.

Nå har jeg blitt totalt Jumeirah junkie, men det er ikke noen utfordring da det stort sett er ekstremt bra.. Savner noen flere lokasjoner, men det kommer.

Enig med den andre personen her som skrev "det blir deilig å kunne velge fritt igjen" – som indikerer hvor ”ødelagt” man blir.

Jeg mistet Emirates Gold kortet nå i mai og EBG ryker denne måneden, og det er faktisk litt deilig å bare booke det som passer seg..

Er ikke noe bedre selv altså. Bare så det er understreket. Prøver ikke å "disse" noen.

Har bare lagt merke til at, etter den første opphisselsen, er ikke hotellkort så stas at det klarer å rette meg mot en viss kjede. Bruker Trip Advisor og velger Marriott på MDW, Hilton på EWR, Le Meridien ved PPT, Radisson i Malmø etc... Så samler jeg poeng på alle programmene, melder meg på alle kampanjer som finnes, og overfører jevnlig points til BAEC når jeg når en "bonus-treshold".

Å kjøpe Concierge level eller Club floor er sjelden så dyrt på hoteller at det utgjør den store forskjellen.

Men som sagt, jeg er bonus-junkie selv altså.

Tommy777
17-06-2013, 01:16
"I will never fly this airline again!!!" Man har lagt en fake adresse inn og ett fake kredittkortnummer og mottatt gratis Internet, oppgraderinger og frokost og er sur på Hilton når man blir ferska?? Og ikke en, men TO ganger. Come on folkens...

Når det er sagt, hadde jeg nok håndtert dette litt annerledes dersom jeg hadde vært Hilton. Jeg ville nok kontaktet de gjeldende medlemmene og tilbudt en challenge for å beholde statusen, men av HHonors 38 mill medlemmer, er denne gruppen på kanskje 1000 medlemmer en dråpe i havet, så de tok nok ikke bryet.

Jeg ser lett at det er mange som ser poenget med å være tro mot en kjede til og med i denne tråden. Mange fornyet statusen og noen til og med hoppet opp ett nivå.

Hotellbonusprogrammer er verdt det for de som reiser en del, uten tvil, særlig de som reiser i jobben.

Gratis Internet, frokost og masse andre perks har spart meg en liten formue igjennom årene. I tillegg har jeg mottatt helt sinnsyke oppgraderinger til suiter til titusener av kroner per natt noe jeg aldri hadde opplevd uten status. Som Park Hyatt Tokyo der suiter vi har hatt koster fra 6k norske

Jeg har også tatt ut bonusovernattinger som er verdt store summer, som St. Regis Bali der vår Strand villa hadde kostet oss 13k norske hver natt, så våre 5 netter der hadde kostet oss nesten 70 norske kroner! Og det har blitt noen netter på slike steder igjennom årene.

HHonors er vel en av de dårligste programmene som finnes, de andre disker opp med bekreftede oppgraderinger, garantert innsjekk kl 0800 med masse mer.

Tror ordene: Det var moro så lenge det varte er hva man burde si her og guess what: den neste dealen er alltid rett rundt hjørnet ;)

Eriksan
17-06-2013, 12:59
Ser ut til at det er dere som har benyttet visa infinite "tilbudet" for andre gang som har blitt nedgradert til blue, altså exp 03/2013 på den første gullperioden og fornyet nå fra april av.

Jeg registrerte meg i jan12 og fikk dermed exp 03/2014 på gullkortet, står fortsatt som gold online. I april lagde jeg en ny HH-konto og brukte visa infinite trikset, står fortsatt som gold på den kontoen også.

Peppep
18-06-2013, 17:17
Kan Hilton-gullet matches mot noe brukbart nå for tiden? Må i så fall hive meg rundt før jeg også blir nedgradert.
Club Carlson var uproblematisk med screenshot av "My Account"-siden (zoomet langt nok inn til at "You're just 117976 points away from Diamond Status" og "Based on stays earned this year, your 2014 tier would be Blue." ikke kom med :p). Hadde på forhånd lest at de bare matcher Hilton-gull til sølv, og spurte spesifikt om match til gull, noe som gikk bra.

"Thank you for providing the documentation for a status match! We have
upgraded your Club Carlson account to Gold status effective immediately
and expiring on February 28, 2015 (unless otherwise re-obtained). Please
review the list of elite benefits below."

SudCaravelle
18-06-2013, 17:26
Jeg har blitt den type kunde jeg selv ikke liker med denne typen “dealer”. Booket Hilton på Maldivene da jeg trodde jeg var Gold og avbestilte senere. Nå er det da som nevnt Hilton Mauritius som jeg prøver (med lite hell) å avbestille.

Jeg er så simple minded at har jeg et ”gladkort” så blir jeg litt blind. Hilton hoteller imponerer meg svært sjeldent, men likte litt den spesial behandlingen, oppgraderingene osv.


Jeg fikk faktisk alle pengene igjen fra Hilton Mauritius i dag og fikk heller booket noe skikkelig: http://www.heritageresorts.mu/en/le-telfair/welcome.aspx

Det er dyrt å være gjerrig :D

Skremmende hvor mye disse kort-fordelene kan påvirke (i alle fall meg)

BårdK
18-06-2013, 18:09
Så flott ut SudCaravelle. Regner med at det ble Ocean Suites?

SudCaravelle
18-06-2013, 18:41
Så flott ut SudCaravelle. Regner med at det ble Ocean Suites?

Nope.. Det ble i dyreste laget - ble to interconecting deluxe seaview.

Dag Viking
19-06-2013, 08:14
Og da var visst et sølvkort i posten. Må si at jeg ikke har hatt så stor glede av gullkortet. Et par oppgraderinger har det blitt, men kjøper executive floor uansett der det er tilgjengelig. Gidder ikke gamble på oppgradering til den romtypen jeg vil ha. Dessuten er jo "betal for oppgradering" en grei investering.

barca
19-06-2013, 22:42
Noen som har sjekket sine Hilton gullkontoer. Da jeg skulle sjekke inn paa et Hilton hotell i London idag viste statusen min Blue ifolge resepsjonisten. Jeg sjekket kontoen min og det viste Blue der og. JEg viste gullkorett mitt til resepsjonisten og heldigvis fikk jeg et Executive room. Saa jeg oppfordrer folk til aa sjekke sine Hilton kontoer.


Bodde på Hilton Kensington i perioden 14-17.juni. Selv om jeg var Blue i systemet deres så sa jeg at det må ha skjedd en feil i systemet deres og jeg viste dem gullkortet mitt. Heldigvis ble jeg oppgradert til et Executive room med lounge tilgang med alle fordeler som gullmedlemmer har. Så nå spørs det om jeg tørr å bruke Hilton gullkortet mitt så mye lenger før den evt blir inndratt i et eller anna hotell i fremtiden. Evt får jeg prøve og Status matche gullkortet mot andre hotellkjeder. Noen som vet om hvilke hotellkjeder som aksepterer status match fra Hilton og hvilken status man får og varigheten på den?

barca
19-06-2013, 22:59
Ellers må jeg si at Hilton har endret regler for Gullmedlemmer fra i år. Resepsjonisten på Hilton Vienna Danube forklarte meg de nye reglene. Tidligere fikk man automatisk oppgradering til Executive room fra Standard room. Nå må man visst kjøpe en slags Deluxe room for å bli oppgradert til Executive room. Er man Diamond medlem kan man fortsatt få automatisk opprykk fra Standard room til Executive room. Ellers har man ikke endret på andre ting for gullmedlemmer. Grunnen til at Hilton endret reglene er for at det er altfor mange (jukse) gullmedlemmer ute i markedet.

TOS
20-06-2013, 00:11
Ellers må jeg si at Hilton har endret regler for Gullmedlemmer fra i år. Resepsjonisten på Hilton Vienna Danube forklarte meg de nye reglene. Tidligere fikk man automatisk oppgradering til Executive room fra Standard room. Nå må man visst kjøpe en slags Deluxe room for å bli oppgradert til Executive room. Er man Diamond medlem kan man fortsatt få automatisk opprykk fra Standard room til Executive room. Ellers har man ikke endret på andre ting for gullmedlemmer. Grunnen til at Hilton endret reglene er for at det er altfor mange (jukse) gullmedlemmer ute i markedet.

I så fall er det ikke utpreget gjennomført. Jeg har blitt oppgradert fra standard rom til executive rom med loungetilgang 3-4 ganger siden nyttår.

barca
20-06-2013, 00:15
I så fall er det ikke utpreget gjennomført. Jeg har blitt oppgradert fra standard rom til executive rom med loungetilgang 3-4 ganger siden nyttår.


Reglene er fortsatt uklare blant mange hoteller og på nettet. Så her har vel Hilton en jobb å gjøre ved å forklare sine kunder om de nye reglene.

barca
20-06-2013, 00:21
Bodde på Hilton Kensington i perioden 14-17.juni. Selv om jeg var Blue i systemet deres så sa jeg at det må ha skjedd en feil i systemet deres og jeg viste dem gullkortet mitt. Heldigvis ble jeg oppgradert til et Executive room med lounge tilgang med alle fordeler som gullmedlemmer har. Så nå spørs det om jeg tørr å bruke Hilton gullkortet mitt så mye lenger før den evt blir inndratt i et eller anna hotell i fremtiden. Evt får jeg prøve og Status matche gullkortet mot andre hotellkjeder. Noen som vet om hvilke hotellkjeder som aksepterer status match fra Hilton og hvilken status man får og varigheten på den?


Hmm. Mye rart som skjer i kontoen min. Nå viser kontoen min en sølvfarge. Nå må Hilton snart bestemme seg for hvor de ønsker å plassere meg. Gi meg gull eller miste meg som kunde!!

TOS
20-06-2013, 00:21
Reglene er fortsatt uklare blant mange hoteller og på nettet. Så her har vel Hilton en jobb å gjøre ved å forklare sine kunder om de nye reglene.

Det er jo da litt pussig at de fortsatt sender ut e-post med beskjed om at man har fått lagt inn en standby upgrade to executive room...:)

barca
03-07-2013, 11:43
Fikk en mail idag med en begrunnelse på hvorfor jeg ble nedgradert til sølv:

Dear Mr. XXX,



We have received your account inquiry. It was determined that you were not eligible for the Visa Infinite Asia Pacific Instant Gold offer, which you registered your account for on December 22, 2011 and again on April 5, 2013 as our records show that you reside in Norway but changed your country of residence to Australia to register for the offer. As a result, your account has been downgraded to the correct tier.



Should you require further assistance, please contact the Hilton Customer Service Center at the address or telephone number listed below. Any HHonors Customer Service Representative will be happy to assist you.



Thank you for your continuing support of the Hilton Family and the Hilton HHonors guest reward program.



Sincerely,



XXX XXX

Hilton HHonors Fraud Dept.

1-800-548-8690

Fax number: 1-972-788-1818

P.O. Box 9003

Addison, TX 75001

United States

www.hiltonfamily.com

Ståle
03-07-2013, 13:10
lol :p

*fyllepåmedtekst*

nime
03-07-2013, 15:33
Ellers må jeg si at Hilton har endret regler for Gullmedlemmer fra i år. Resepsjonisten på Hilton Vienna Danube forklarte meg de nye reglene. Tidligere fikk man automatisk oppgradering til Executive room fra Standard room. Nå må man visst kjøpe en slags Deluxe room for å bli oppgradert til Executive room. Er man Diamond medlem kan man fortsatt få automatisk opprykk fra Standard room til Executive room. Ellers har man ikke endret på andre ting for gullmedlemmer. Grunnen til at Hilton endret reglene er for at det er altfor mange (jukse) gullmedlemmer ute i markedet.

Hilton endret nok reglene fordi det er altfor mange gullmedlemmer generelt... Av alle som har HH gold, er det nok ikke store antallet av totalen som har 'jukset' , de fleste har det fordi man får statusen bare ved å være innehaver av et kredittkort (US)

Reglene er uansett ganske klare, det er kun oppgradering til neste tilgjengelige romkategori som gis dersom det gis noe (får du mer enn dette er det som regel goodwill fra hotellets side), dette kan være rom med utsikt osv, men ikke nødvendigvis et exec rom eller suite. Dette gjelder for både gold og diamond, men diamond får alltid tilgang til lounge der det finnes, uavhengig om det gis oppgradering til exec rom (og der ligger vel den største fordelen som diamond-medlem)

Tommy777
03-07-2013, 19:03
Hilton endret nok reglene fordi det er altfor mange gullmedlemmer generelt... Av alle som har HH gold, er det nok ikke store antallet av totalen som har 'jukset' , de fleste har det fordi man får statusen bare ved å være innehaver av et kredittkort (US)

Reglene er uansett ganske klare, det er kun oppgradering til neste tilgjengelige romkategori som gis dersom det gis noe (får du mer enn dette er det som regel goodwill fra hotellets side), dette kan være rom med utsikt osv, men ikke nødvendigvis et exec rom eller suite. Dette gjelder for både gold og diamond, men diamond får alltid tilgang til lounge der det finnes, uavhengig om det gis oppgradering til exec rom (og der ligger vel den største fordelen som diamond-medlem)

Verdt å merke seg at kredittkortmedlemmene veldig sjelden bruker statusen sin utenfor USA. Også verdt å merke seg at antall gullmedlemmer har kun gått opp med ett ensiftret prosentpoeng.

SQ 777
15-07-2013, 20:57
Something comes, something new comes, fast......

Alltid i nerdemiljø stemmer dette, flyseter og hotell.

Var HH ekte sølv, ble juksegull, nå ekte gull ut mars 2014.. garantert ikke fornyet dersom ikke noe uforusett skjer... Hakke tid til "uforutsett" også..

Mail fra UA MP nå i kveld med invitasjon til ekte(??) Marriot gull for oss Plat kunder hos UA.

Greit selvfølgelig, utrolig nok aldri bodd på Marriot, så nye utfordinger ..

Hilton har jo blitt rutine, men meget fornøyd med dem i alle Hiltonklasser fra topp til bunn. .

Spesielt meget fornøyd med Hampton i Berlin forrige uke ( EUR 77 pr natt )... Frokosten var topp til å være Hamton (US sekvfølgelig ) .

Jada, dette burde være postet under erfaringer HH .Antar alle leser begge steder..:rolleyes:

Tommy777
15-07-2013, 21:44
Something comes, something new comes, fast......

Alltid i nerdemiljø stemmer dette, flyseter og hotell.

Var HH ekte sølv, ble juksegull, nå ekte gull ut mars 2014.. garantert ikke fornyet dersom ikke noe uforusett skjer... Hakke tid til "uforutsett" også..

Mail fra UA MP nå i kveld med invitasjon til ekte(??) Marriot gull for oss Plat kunder hos UA.

Greit selvfølgelig, utrolig nok aldri bodd på Marriot, så nye utfordinger ..

Hilton har jo blitt rutine, men meget fornøyd med dem i alle Hiltonklasser fra topp til bunn. .

Spesielt meget fornøyd med Hampton i Berlin forrige uke ( EUR 77 pr natt )... Frokosten var topp til å være Hamton (US sekvfølgelig ) .

Jada, dette burde være postet under erfaringer HH .Antar alle leser begge steder..:rolleyes:

Alle som har Premier Gold eller høyere har fått denne invitasjonen og den er ekte. ;)

Mer her: http://milepoint.com/forums/threads/announcing-rewardsplus.66654/

Marriott er mye bedre enn det Hhonors er, kvaliteten i nord amerika er MYE bedre enn det Hilton leverer (over 90% av alle Hiltons hoteller finner du i Nord America)

Marriott har også hoteller i alle prisklasser. Som Gold får du tilgang til lounge uansett om du får oppgradering til Club level eller ikke, så en mye bedre status

SQ 777
15-07-2013, 22:01
Takk for den, lovende, har snart brent mesteparten av HH poeng...

Best bruk er Conrad Dubai som ikke har åpnet yet... Og en helg i KUL i feb.

Fabelaktig Doubletree som ligger over mange Hilton... Spes mat...

Vil ha nok til Hilton Cairo også....:cry:

ClassOne
18-07-2013, 12:17
Etter å ha lest gjennom en del her nå, så kan jeg konkludere med at jeg er for sent ute for å fikse meg gullstatus her, stemmer det?

Tenkte ikke så mye over denne tråden tidligere, og så i alle fall ikke et 8-10 netters opphold på Hilton Abu Dhabi komme.....

Peppep
23-07-2013, 11:42
Tror det er fellesnevneren ja, jeg har også bare jukset én gang. Et tips hvis dere ikke har fysisk gullkort - logg inn på profilen, velg "Personal information", og deretter "Send me a membership card". Kan sikkert være greit å ha et fysisk kort, om ikke annet for å kunne scanne og bruke til matching hvis den reelle statusen blir endret til Blue.
Bare et "data point" - jeg bestilte fysisk gullkort 16/6, og mottok det i dag, så det tok ca fem uker.

Etter å ha lest gjennom en del her nå, så kan jeg konkludere med at jeg er for sent ute for å fikse meg gullstatus her, stemmer det?
Tror det, vet ikke om noen fungerende måte nå.

Henrik C
23-07-2013, 16:35
Fikk også fysisk kort i går, exp. 3/2015. Husker dog ikke når jeg bestilte eratatningskort, men var vel omtrent samme dato som Peppep.

Orbiter
06-08-2013, 14:38
Har Hilton noe samarbeid med Hotel Oslo City Centre (tidligere Doubletree hotell), og kan en evt forvente noe oppgradering om en har Hilton Gold?

Jeg forsøkte med Oslo via Hilton.com, og da fikk jeg ikke treff, så det er vel ting som tyder på at de ikke lengre har noe samarbeid.

ToreD
06-08-2013, 14:54
Har Hilton noe samarbeid med Hotel Oslo City Centre (tidligere Doubletree hotell), og kan en evt forvente noe oppgradering om en har Hilton Gold?

Jeg forsøkte med Oslo via Hilton.com, og da fikk jeg ikke treff, så det er vel ting som tyder på at de ikke lengre har noe samarbeid.

Nei, ikke noe der lengre....

Helikopter
06-08-2013, 19:53
Noen som har brukt juksegull fra Hilton for å få juksegull hos CC, som igjen har brukt juksegullet sitt hos CC for å få tilbake HH Gold etter å blitt nedgradert? :P

storg
06-08-2013, 19:59
Har Hilton noe samarbeid med Hotel Oslo City Centre (tidligere Doubletree hotell), og kan en evt forvente noe oppgradering om en har Hilton Gold?

Jeg forsøkte med Oslo via Hilton.com, og da fikk jeg ikke treff, så det er vel ting som tyder på at de ikke lengre har noe samarbeid.

Dette hotellet er vel på vei til å havne i lomma til stordalen? Skal vel bare være noen rettssaker med gamle eieren og banken først..

C-klasse
06-08-2013, 20:07
Noen som har brukt juksegull fra Hilton for å få juksegull hos CC, som igjen har brukt juksegullet sitt hos CC for å få tilbake HH Gold etter å blitt nedgradert? :P

Jeg har prøvd meg på det. Brukte HH juksegull til CC juksegull.
Ble så fratatt HH juksegull pga at jeg ikke bor i Australia :)

Prøvde så og statusmatche CC juksegull til HH skikkelig gull men fikk bare en statuschallenge tilbake for å klare HH skikkelig gull. Husker ikke hvor mange netter som skulle til men jeg ville aldri ha greid det.

Så nå har jeg blitt Gullslave hos CC, og ser meg ferdig med Hilton. Har jeg flaks ender jeg opp med skikkelig Gull hos CC.

robertaas
08-08-2013, 11:12
Finnes det noe online skjema for å bestille nytt kort?

Eriksan
08-08-2013, 11:38
Ja, under my profile og personal information er det link til 'Send me a membership card'

A340
08-08-2013, 11:38
Finnes det noe online skjema for å bestille nytt kort?

^^

*fylle på med tekst

robertaas
08-08-2013, 11:48
Ja, under my profile og personal information er det link til 'Send me a membership card'
Takk, der var den.

Da jeg klikket på linken for å bestille fikk jeg opp:
"We're Sorry, An error has occurred in the system, and we are unable to process your request at this time. The error has been recorded and will be investigated by the system administrator."


Håper de ikke undersøker gullstatusen som går ut neste år for mye...

tafpl
14-09-2013, 14:52
Rett til sølv og fast track til gull.

Get instant Silver status, and put yourself on the fast track to Gold by simply registering your HHonors account number in the fields below
http://www.hiltonhhonors.com/ProcessLanding/ProcessLanding/?var=JWnbByDn6IqZMN6497yiepWX48Li5ISl8slL/R2SpCg=

Bizflyer
14-09-2013, 16:11
Rett til sølv og fast track til gull.


http://www.hiltonhhonors.com/ProcessLanding/ProcessLanding/?var=JWnbByDn6IqZMN6497yiepWX48Li5ISl8slL/R2SpCg=

Hvis du jobber for Accenture........:cry:

tafpl
14-09-2013, 16:48
Hvis du jobber for Accenture........:cry:

Er ganske sikker på at de ikke sjekker det.;)

Wig-wag
14-09-2013, 17:11
Jeg registrerte meg, jeg. Men det spørs om jeg klarer å oppnå kravet med fire opphold på tre måneder.

Tommy777
15-09-2013, 01:50
Er ganske sikker på at de ikke sjekker det.;)

Og folk var ganske sikker paa at de ikke fikk en email fra Hiltons Fraud department om ett visst visakort ;)

Alle som kontakter Hilton faar denne challengen. Hvorfor ikke gjore det istedetfor saa det blir legit?

peterfox
15-09-2013, 02:36
CC =Choice Club ?

KristianSk
15-09-2013, 06:14
CC =Choice Club ?

Club Carlson, vil jeg tro..

tafpl
16-09-2013, 19:31
Og folk var ganske sikker paa at de ikke fikk en email fra Hiltons Fraud department om ett visst visakort ;)


Det er jo letter å ta de som skiftet adresse etter registrering. Accenture har kontorer i Norge, så Hilton må i så fall spør etter lønnsslipp, id-kort e.l. Det er selvfølgelig en liten risiko.

robertaas
29-09-2013, 10:49
Innlogget får jeg nå opp 0 poeng og null historikk, men gullstatus. Har enda ikke fått tilsendt nytt gullkort. Tror jeg venter litt med å reservere hos dem...

Chriscross
07-10-2013, 10:44
Mener dette var den tråden som passer best for å spørre om en rate. Noen som har kjennskap til XMVPX - 0041604 (se bort fra X'er) hos Hilton? Gir veldig god pris, og det ser uts om at en bare må være medlem i et idrettslag eller lignende for å få raten dersom det ikke er spesifisert noe annet i terms&condition på det spesifikke hotellet. Meget hggelig pris på Hilton CPH.

Er det forresten Deluxe rom en må booke for å bli oppgradert til Executive på CPH?

Eriksan
07-10-2013, 14:03
På CPH må man i utgangspunktet booke deluxe for å få UG til executive ja, hvis det er ledig. Men nyttårsaften ifjor ble jeg UG fra vanlig rom til executive og fikk noen glass musserende og kanapéer før cocktail hour i loungen stengte. En jeg kjenner har også fått tilgang til loungen selv om han bare fikk UG til deluxe plus rom, så det finnes unntak.

ClassOne
07-10-2013, 14:44
Noen som vet hvordan HH stiller seg til statusmatching til Silver. Har dette nivået både hos Choice og First/GHA.

ToreD
07-10-2013, 15:09
Mener du må ha status i en internasjonal hotellkjede for at de skal matche.

miura
07-10-2013, 19:27
Mener dette var den tråden som passer best for å spørre om en rate. Noen som har kjennskap til XMVPX - 0041604 (se bort fra X'er) hos Hilton? Gir veldig god pris, og det ser uts om at en bare må være medlem i et idrettslag eller lignende for å få raten dersom det ikke er spesifisert noe annet i terms&condition på det spesifikke hotellet. Meget hggelig pris på Hilton CPH.

Er det forresten Deluxe rom en må booke for å bli oppgradert til Executive på CPH?
Brukte den i USA en del i sommer. Tror betingelsene faktisk spesifiserer at det er nok å være supporter av de forskjellige amerikanske idrettslagene som du ender opp med på bookingen din. På et DoubleTree i Florida måtte jeg forklare at jeg var stor fan av Ryan Lochte og resten av gjengen i det olympiske svømmeteamet :p

kosvines
07-10-2013, 19:38
Hadde overnattinger på 6-7 ulike Hilton hoteller i september med MVP rate. Fikk aldri noen spørsmål.