Someone
20-12-2011, 09:23
Interessant problemstilling som Flightglobal tar opp her: Hvem og hvordan skal flykjøp finansieres til neste år.
Samtidig som 2012 går mot rekord i antall leveranser, og det betyr fly som må betales, så er det også stor uro i kapitalmarkedene. Dette kan bidra til at endel/mange kan ende opp med problemer med å finansiere kjøp av fly til neste og det skal bli svært spennende å se hva som skjer i 2012, da sjansen for en økonomisk tilbakegang i deler av verden er ganske så sannsynlig
http://www.flightglobal.com/news/articles/in-focus-who-will-finance-2012s-expected-growth-in-commercial-aircraft-deliveries-365799/
The year 2012 will see more commercial aircraft deliveries hitting the market and financiers may be scratching their heads to work out how the funding requirements will be met.
Samtidig som 2012 går mot rekord i antall leveranser, og det betyr fly som må betales, så er det også stor uro i kapitalmarkedene. Dette kan bidra til at endel/mange kan ende opp med problemer med å finansiere kjøp av fly til neste og det skal bli svært spennende å se hva som skjer i 2012, da sjansen for en økonomisk tilbakegang i deler av verden er ganske så sannsynlig
http://www.flightglobal.com/news/articles/in-focus-who-will-finance-2012s-expected-growth-in-commercial-aircraft-deliveries-365799/
The year 2012 will see more commercial aircraft deliveries hitting the market and financiers may be scratching their heads to work out how the funding requirements will be met.