PDA

View Full Version : Spørsmål vedrørende jobb

cossie3
15-12-2011, 14:57
Jeg kjenner at reisevirksomheten i jobben min begynner og ta knekken og ønsker nye utfordringer. Dog gjerne på en flyplass etc.

Jeg ser Røros Flyservice søker passenger service manager. Noen som vet hvordan det er å jobbe hos dem, hva man får i godtgjørelse, hvordan de er som arbeidsgiver..

Wishmaster
15-12-2011, 20:19
Mine tanker om Pax Service Mgr:
Jeg vil anta det blir noe leder for trafikkavdelingen til RFS. Har ikke sett eller lest annonsen, men du vil vel være leder/supervisor etc for passasjer-handlingen til RFS. Det følger vel litt administrasjon med dette, og også være tilgjengelig ved gitte og spesifikke situasjoner som medarbeiderne evt ikke kunne klare å håndtere?
Evt kan jeg tenke meg du må holde styr på at det er nok personell på jobb etter visse bemanningskrav / trafikkmengde.

Det var vel litt av mine førstkommende tanker om den stillingen.

vbe86
15-12-2011, 21:23
Pax service manager hos rfly er ansvarlig for hele trafikkavd. Personell, administrasjon trafikkgjennomføring m.m. Er i realiteten nr 2 etter station manager på OSL. Meget tøffe sko å fylle etter hun som nå gir seg.

cossie3
15-12-2011, 23:08
Pax service manager hos rfly er ansvarlig for hele trafikkavd. Personell, administrasjon trafikkgjennomføring m.m. Er i realiteten nr 2 etter station manager på OSL. Meget tøffe sko å fylle etter hun som nå gir seg.

Ok, takk for svar.

Virker interresant, men så på søknaden at fristen var idag 15/12 på å søke.. Så da får den utgå for denne gang dessverre..