View Full Version : G'onsdag!
God onsdag fra Sandvika. Skulle ønske trafikken på E18 var slik som i romjulen hele året....
Glad onsdag. Jeg har fortsatt fri... Jippi... Kom hjem med DY fra SVG i går - se egen oppdatering på "Trip reports". Nå skal jeg lese aviser, drikke kaffe og gjøre minst mulig... Ha en bedre onsdag...
Og her på Hovden international airport kryp kvikksølvet ned mot grusomme 11 minusgrader!!! Brrrrrr... Trøsta er at det vert ein nydleg dag!:)
CK, når startar du på jobb eigentleg?
WF145: jeg forsøker å være på jobb før 07:00 - så kan jeg gå tidlig og hente Prinsessen i barnehagen! Det er stille her i Sandvika på den tiden...
God onsdag fra Drammen. Termometeret stoppet på 7 blå, og nå faller snøen. Årets siste arbeidsdag er i gang, men med veldig redusert tempo... i kveld blir det innkjøp av kruttet som skal brennes av på nyttårsaften og etpar glass rødvin etterpå. Ha en strålende dag og et godt nytt år!
Her i soeroest skal kona jages paa jobb, jeg skal forurense dassen og bloete meg i boblebadet ...
Dagens prosjekter er aa bytte et par julegaver og ta ned utebelysningen..
Julen er over.
Dag Johnsen
28-12-2005, 12:45
God morgen fra Texas. Her var det 80F (26C) i går og ikke noe Julestemning...:(
MOW... her er det motsatt... jeg må på joben og kona har fri...! Du må fortelle meg hvordan du klarte å få til en slik deal...:devot:
Dag
Tilbake fra min lille rundtur, for å sjekke CK sitt WF-produkt. Satte virkelig pris på maten og aviser til og fra skottland. Skulle egnetlig ta nattoget hjem, men betalte dyrt for å få fly med LN-TUF fra bgo til Osl. Turen gikk forøvrig TRF-SVG-ABZ-BGO-OSL. Var dessverre ikke mulig å få et cockpit-bilde av Q400'en, sa kapteinen.
Så forresten EB på svg igår, da jeg satt å ventet i passområdet for å gå ombord til ABZ.
Originally posted by Dag Johnsen
MOW... her er det motsatt... jeg må på joben og kona har fri...! Du må fortelle meg hvordan du klarte å få til en slik deal...:devot:
Dag
Ikke frivillig ...... :(
Men arbeidsledighet har sine lyspunkter .... ;)
Jepp... Jeg var der. Du hadde nok et mye bedre gateområde enn vi som fløy fra Gate 19...snakk om kaos!!!
og her i nord kan man skryte av å ha hatt +3 (!!) grader i dag :)