View Full Version : Milage run for Milage Plus
robertaas
13-12-2011, 07:21
Er det noen som har forslag til hvordan man kan tjene minst 6861 poeng til Milage Plus i år på en billigst mulig måte? Vil jo gjerne også ha med en spennende destinasjon da. :fly
Chriscross
13-12-2011, 07:29
Finnes det noe billig til usa i romjulen med Continental/united? Økonomiprisene blir kanskje dyrere fra og med 15 des. Kanskje noe fra Lhr om du kommer deg dit? Du kan vel egentlig kjøpe de fleste silverfordelene (fasttrack og eco pluss seating) for ca 300 dollar om det er de du ønsker. Så kan du heller satse fra januar av.
robertaas
13-12-2011, 07:58
Planen er også å tjene poeng raskere neste år om jeg allerede har sølvstatus.
Finner ikke billig til USA før nyttår, og skal nok mange ganger innom USA i vinter.
Er det noen som har forslag til hvordan man kan tjene minst 6861 poeng til Milage Plus i år på en billigst mulig måte?
Kjekt om du spesifiserer om du trenger status-mil eller vanlige mil ;) Du tjener f.eks. mil på Qatar, men ikke status.
robertaas
13-12-2011, 23:48
Jeg har blitt en skikkelig status-jeger. :D
Dette forumet har dårlig innflytelse på folk ....
Commuter
14-12-2011, 05:01
Dette forumet har dårlig innflytelse på folk ....
...og deres omgangskrets! Til og med mutteren drar på segment runs nå etter jeg har vist henne hvor mye mer komfortabel turer blir med litt status. Hadde aldri trodd jeg skulle se det :)
Chriscross
14-12-2011, 09:36
...og deres omgangskrets! Til og med mutteren drar på segment runs nå etter jeg har vist henne hvor mye mer komfortabel turer blir med litt status. Hadde aldri trodd jeg skulle se det :)
Det er vel ikke LITT status du har vist henne.;)
Trådstarter kan vel iallfall finne noen behagelige priser med LH i romjulen nå, selv om det koster 9999.