PDA

View Full Version : Nytt gull- og sølvmagasin fra SAS, med lounge pass

Someone
03-12-2011, 09:24
Eurobonus Traveller kom ut denne uken og tar over for Seasons som magasinet for gull og sølvkunder.

Med i bladet fulgte også et SAS business lounge adgangs kort man kan gi bort. Vet ikke om både sølv og gull får da vi som har fått bladet til nå alle er gull, men får se når dama får sitt blad

gardkarlsen
03-12-2011, 09:32
Hei

Jeg fikk også bladet og det var egentlig en ganske fin gave med dette lounge-passet. Men det er litt dumt at det krever en flight med SAS eller Widerøe. De kunne godt latt det gjelde for flighter med StarAlliance ;)

robertaas
03-12-2011, 09:44
Fikk sølvstatus igår så jeg venter spent på hva som skjer, kanskje det var for sent til å få dette tilsendt. Er det et kort for en enkel lounge-askess og er den kun for OSL?

gardkarlsen
03-12-2011, 09:45
Det er et kort som gir tilgang til en SAS lounge hvis en flyr med SK/KF eller WF. Så jeg tror det skal gi tilgang til hvilken som helst SAS lounge.

jjessen
03-12-2011, 11:30
Skjønte ikke helt vitsen med å sende ut lounge pass til de som er gullmedlemmer. Det står "du har muligheten til å la en venn eller familiemedlem prøve loungen neste gang dere er ute å reiser sammen".

Jeg kan jo uansett ta med en gjest som gullmedlem....

Fnate
03-12-2011, 12:38
Skjønte ikke helt vitsen med å sende ut lounge pass til de som er gullmedlemmer. Det står "du har muligheten til å la en venn eller familiemedlem prøve loungen neste gang dere er ute å reiser sammen".

Jeg kan jo uansett ta med en gjest som gullmedlem....

Men hva om dere er 3 som reiser på tur, eller du kan gi bort en gave til en venn som skal på tur alene og som ikke har gullkort.

Synes selv det var en strålende gave jeg.

SudCaravelle
03-12-2011, 12:44
Men hva om dere er 3 som reiser på tur, eller du kan gi bort en gave til en venn som skal på tur alene og som ikke har gullkort.

Synes selv det var en strålende gave jeg.

Enig - dette er en hyggelig gave, og litt "artig" å gi videre.

Robbiedeluxe
03-12-2011, 13:08
Skjønte ikke helt vitsen med å sende ut lounge pass til de som er gullmedlemmer.

De aller fleste som mottar bladet er sølvmedlemmer. Det er vitsen.

Robbiedeluxe
03-12-2011, 13:10
Slik ser kupongen ut:
http://db.tt/Df2K9rVx

JoeW
03-12-2011, 13:25
Dog ikke lange gyldigheten!

Someone
03-12-2011, 13:50
Dog ikke lange gyldigheten!

Nei, men det gjør kanskje at noen får et ekstra push til å ta en tur i janaur. En ellers stille måned. Selv kommer jeg nok til å gi min bort til venner/familie

Jamesbond_ppk
03-12-2011, 15:18
Nei, men det gjør kanskje at noen får et ekstra push til å ta en tur i janaur. En ellers stille måned. Selv kommer jeg nok til å gi min bort til venner/familie

Enig. Det var bra fra SAS å gjøre dette.

robertaas
03-12-2011, 15:23
Er det noen "SAS Business Lounge" i Newark og er det vel naivt av en som fikk sølvstatus igår å håpe på å motta dette?

SudCaravelle
03-12-2011, 15:59
Er det noen "SAS Business Lounge" i Newark og er det vel naivt av en som fikk sølvstatus igår å håpe på å motta dette?

EWR har egen SAS lounge ja. Tipper du vil få denne utgaven av magasinet.

Eirik
03-12-2011, 16:08
Mottatt her også.
Er for tiden sølv men har LH gull, så trenger ikke selv, men dette er en veldig hyggelig liten presang å gi vekk eller ev. å bruke i CPH på vei til Phuket i januar da vi er 3 som drar sammen.
Flott, Sas !

TOS
03-12-2011, 18:16

Det er vel ingen som tar seg en ekstra tur bare for å få seg en tur i en lounge...?

Får se om bladet og gaven finner veien hit, men i og med at den neste og foreløpig eneste flyturen går med BA og DY så blir det vel ikke anledning til å bruke den...:)

Someone
04-12-2011, 10:54
Det er vel ingen som tar seg en ekstra tur bare for å få seg en tur i en lounge...?

Nei, men det gjør at man med større sannsynlighet velger SAS

LNv22
04-12-2011, 16:49
Gelder denne med følge?

Eller er retter kampanjen utelukkende seg mot (sølv)medlemmer som ferierer alene?

Someone
04-12-2011, 17:18
Gelder denne med følge?

Nei, den virker være kun for en person

LNv22
04-12-2011, 18:16
Nei, den virker være kun for en person

Ok, med andre ord er kampanjen utelukkende beregnet på alenereisende.

Litt artig at jeg er 100 % utenfor målgruppen til denne kampanjen; er EBS og planlegger en langhelg et sted i Europa i januar, men jeg kommer ikke til å få brukt dette tilbudet da formålet med reisen er ferie, hvilket jeg naturligvis ikke drar på alene :)

EDIT: Og det virker også lite lukrativt å gi bort, da 1) av venner og kollegaer som reiser alene i januar 2012 reiser alle i embeds medfør og er EBG eller har C billetter, og 2) de jeg kjenner som skal på ferie (fire stk. som jeg kommer på i farten) drar på tur med sin kjære eller venner.

Chriscross
05-12-2011, 07:36
Ok, med andre ord er kampanjen utelukkende beregnet på alenereisende.

Litt artig at jeg er 100 % utenfor målgruppen til denne kampanjen; er EBS og planlegger en langhelg et sted i Europa i januar, men jeg kommer ikke til å få brukt dette tilbudet da formålet med reisen er ferie, hvilket jeg naturligvis ikke drar på alene :)

EDIT: Og det virker også lite lukrativt å gi bort, da 1) av venner og kollegaer som reiser alene i januar 2012 reiser alle i embeds medfør og er EBG eller har C billetter, og 2) de jeg kjenner som skal på ferie (fire stk. som jeg kommer på i farten) drar på tur med sin kjære eller venner.

Kan jo være at noen her inne har invitasjoner til overs etter jul her;)