PDA

View Full Version : Foreningen Flyprat overtar Airpics.com


gustavf
02-12-2011, 08:50
Foreningen Flyprat har fra 1. desember tatt over ansvaret for Airpics.com og Airpics-databasen. Det vil fortsatt ta noen dager før vi har tilgang til systemet og kan endre forsiden, men det vil skje så fort som mulig.

Den daglige driften av databasen vil ikke bli endret og screening vil fortsette som før. Styret i Foreningen Flyprat blir ansvarlig for driften av Airpics, men på tilsvarende måte som for forumet vil den daglige driften gjøres uavhengig av styret.

De neste ukene vil først og fremst bli brukt til å få organisert arbeidet med Airpics og få kontroll på den tekniske driften. Inntil videre har styret satt ned en komite som skal jobbe med Airpics. I denne arbeidsgruppa sitter Ole Johan (Fellowship), Gustav (gustavf) og Alexander (Utflyttet).

LN-MOW
02-12-2011, 08:53
Gode nyheter! Godt å se at det gode arbeid blir videreført.

sirpjalle
02-12-2011, 17:34
Hyggelige nyheter! Må si meg enig med MOW, godt å se at alt det gode arbeidet som ligger bak blir videreført. En ekstra "trygghet" er det og for oss som har bilder der at noen ta ballen videre. :up:

Lite notis som kan tas videre: Nå vet jeg ikke hva rutiner og diverse som ligger bakante i systemet. Men det jeg har savnet i den siste tiden er de gamle vannmerkene i nedre bildekant. Kan de komme tilbake?

gustavf
02-12-2011, 18:34
Lite notis som kan tas videre: Nå vet jeg ikke hva rutiner og diverse som ligger bakante i systemet. Men det jeg har savnet i den siste tiden er de gamle vannmerkene i nedre bildekant. Kan de komme tilbake?

Det er selvfølgelig noe vi kan se på. Vi regner med at det tar en del tid å få oversikt over systemet og har heller ikke bestemt oss for hva vi skal kjøre på av programvare videre. I første omgang er det viktigste å få oversikt over det som ligger der og drive siten videre uten endringer.

Airbus 330
02-12-2011, 21:59
Meget gode nyheter at Mortens livsverk Airpics får leve videre:up:

LN-VGT
02-12-2011, 22:33
Meget gode nyheter! Airpics inneholder utrolig mange bilder med historisk nytteverdi. :)

G-COLE
03-12-2011, 18:07
Dette var hyggelig å lese ja ! -Ønsker lykke til med arbeidet med å føre mortens livsverk Airpics videre ! Det er dyktige folk som er i gang ser eg,-så dette skal nok gå bra så alle blir fornøyd !

sk931
04-12-2011, 17:51
Der her ser jeg frem til

Hilsen Ole

Savipix
04-12-2011, 19:53
Supert, jag tror nog att Morten hade varit glad över att hans hårda arbete togs hand om av riktiga entusiaster!

gustavf
08-12-2011, 21:56
Nå har vi fått kontroll over nettstedet og har begynt å sette oss inn i hva som må gjøres for å drive det videre.