View Full Version : God lille julaften...
God morgen... Stille og rolig morgenstund. Alle gaver er i boks, alt er pyntet og klart. Skal på ekstrajobben klokken 10:00 - hva slags tid er det å starte på??? Ha en bedre dagen før dagen.
sånn.. da var man godt igang med ukas siste morravakt *jippi* man har også smakt på den belgiske konfekten Wf har sendt ut, og hvis noen lurer så anbefales den ;)
Da er eg klar til å ta meg en tur for å levere julegaver samt en bedriftbesøk kor 2-3 nybygg skal besøkes!
I dag blir det nok ikke den lengste dagen i arbeidsåret. Watle spanderer julelunch, og mettersom halve "flyveselskapet" har reist nord- og vestover i julen, blir det bare oss østlendingene igjen - mere mat til oss med andre ord! Skål! I kveld blir det juletrepynting og kanskje en liten akk-akk til Grevinnen og Hovhesteren. Det ER jo jul...
sail4fun
23-12-2005, 07:47
God formiddag, her har man jobbet i mange timer allerede , bla. med et flyveselskap.
God Jul
/Geir
FBU 4EVER
23-12-2005, 08:16
Langt på dag,allerede.Siste tur med MD'en igårkveld til OSD,passasjer ned til Arn idag og så hjem til jul og pugging av A340 manualer og CD-ROM'er. :devot:
TigerBlack
23-12-2005, 08:16
God morgen fra ett meget tåkefult fornebu.
Det ventes trafikkproblemer idag også tåka lå som julegrøt oppe på øvre romeriket og jeg måtte fjærne ett par cm med hard-is før jeg kunne sette kursen nedover idag.
Vil ønske alle her en riktig god jul :)
God morgen fra Alta.
Stille og fredelig på jobben her i dag. Nesten ingen andre på jobb ennå. Blir en rolig jul på oss i Alta. Vi blir alene her oppe. Det blir for mye styr å reise sørover med hele familien. Julegavene begynner å komme i hus. Har et par småtterier å ordne i dag. Grevinnen og hovmesteren står jeg som vanlig over. Pleier alltid å ta en skitur mens det marerittet pågår, men i år er det ikke skiføre og en influensa setter stopp for alternativ trening også. Får kanskje gå meg en liten tur istedenfor.
Glad lille julaften fra Drammen! Nå er det bare siste rest som står igjen, og vi er vel antakelig ferdig til Grevinnen og Hovmesteren tipper jeg. Snø er det bare litt av, men is og minusgrader har vi.
Originally posted by LN-REF
Da er eg klar til å ta meg en tur for å levere julegaver samt en bedriftbesøk kor 2-3 nybygg skal besøkes!
Og da vanker det fotos på skipsfartsforumet da, eller? ;)
Ellers er siste nattskift unnagjort, og det er snart tid for julegavelevering. Så hvis du leser dette ENKB...: jeg er snart på veien:)
Ellers så er det handling av "de siste detaljer" og et besøk på jobb for å få med juleavslutningen i dag.
Ha en fortsatt god lille julaften, og ikke klem ihjel pakkene nå da folkens! :cool2 :)
God morgen og god jul fra Molde!
I dag blir familien trekkfuler og nytt flyselskap kan føres i boka. Skal bli godt med en uke med sol og niks snømåking!
God morgen. Jetlag er bekjempet og nå er familien nettop ferdig med en laaang frokost.Nå venter jeg bare på at det skal bli lyst nok ute til at vi kan gå ut i skogen og hente julegrana som ble sett ut i høst. Finfin juletradisjon med selvhogst på lillejulaften.
Fellowship
23-12-2005, 09:52
Passer telefonen noen timer idag, før de siste forberedelser skal gjøres i ettermiddag. Mens det enda er tid, husk på dem som har det vondt eller tungt, kanskje kjenner du noen som trenger en liten oppmuntring til jul..
Bizflyer
23-12-2005, 11:10
Her i sør er julekakene vasket, treet står i ovnen, og huset er bakt. (Og juleakevitten er prøveschmakkt!) Så da kan bare jula komme!
Tror jeg må gå å legge meg nedpå litt, gitt! Det er jo jul!
BF:cool2
Riktig god lille julaften
Har forflyttet meg sørover, og sitter nå i Trøndelag i påvente av familiefeiring. Pr nå er det lavt skydekke og slapsete vær på Værnes, forhåpentligvis blir det bedre til i morra.
Ønsker alle sammen en riktig god jul :nor
Så hvis du leser dette ENKB...: jeg er snart på veien
Hørte at du har vært innom og mobbet juletreet mitt ja :naughty:
Concorde
23-12-2005, 14:48
Bihule betennelse idag og hodet eksploderer idag..
Men, en bra premiere i NY ikveld: http://www.munichmovie.com/splash.html
Fortsatt relativt våken selv etter 21 timer på reisefot - Chiang Mai - Bangkok - København - Oslo.
Synd at det ikke skjer før på nyåret, men godt at setene på SAS sine 340 skal skiftes ut, ser fram til skikkelig sovestol på neste langtur :zzz :zzz :zzz
God lille julaften fra Trondheim, kom meg da nordover uten nevneverdige problemer i går. En liten forsinkelse grunnet sent fly fra BGO. Nesten fullt fly oppover, SGS prøvde å være litt avanserte og foreta gruppevis boarding bakfra, men det ble tydeligvis for komplisert for dem!:p De ga klar og tydelig beskjed om at kun de på seteradene 20-32 skulle boarde først, resten skulle holde seg i ro til det ble gitt videre beskjed. Ettersom jeg hadde 16A tok jeg det med ro, men skjønte etterhvert at de tok ombord rubbel og bit allikevel, da det bare var noen få av oss som satt igjen til slutt. Da gikk jeg også ombord, hadde mest lyst til å spørre om de ikke hadde tenkt å rope opp oss andre også, men bet det i meg. Men SGS; enten får dere drive gruppevis boarding, eller så får dere la være. Det er IKKE første gang akkurat dette skjer.
På vei ombord i flyet klarte jeg imidlertid ikke å holde spydighetene for meg selv; damen foran meg inn i flyet hadde med seg en katt (i en veske), og purseren sa at hun måtte love å holde den i vesken under hele turen. Da måtte jeg bare si at det kunne være greit med en katt ombord i tilfelle det dukket opp en mus i cockpit igjen! Flyvertinnen smilte, men jeg tror ikke purseren skjønte at jeg visste om episoden med SE-DOT noen dager tidligere.
Vel ombord holdt kapteinen på å skremme vettet av oss ved å si at vi hadde fått slot 2:40 etter skjema, men fortalte at vi skulle snike oss unna ved å fly gjennom svensk luftrom. Det viste seg imidlertid etterpå at vi fikk fly gjennom norsk luftrom allikevel, så forsinkelsen ble mindre enn forventet.
God afton från Göteborg. Efter 6 timmar i bil är jag framme i City Airlines huvudstad. Nu skall det tillbringas 4 dagar har tillsammans med hela min Svenska släkt.
En fridfull jul tillönskas er alla
God lille julaften i fra oss i veldig vest.....her har vi akkurat hatt et julebord med noen av pasientene vaare.....dessverre er det mange som ikke kan delta pga at immun systemet er saapass svekket.....vi har veldig gode resultater.
Og god lille julaften fra Bergen også !
Var bare på jobb noen timer i ettermiddag, på grunn av avsporingen på Bergensbanen.
Skal også på jobb etpar timer i morgen tidlig. -Kommer til å "begynne seint og gå tidligere"....
Oj jula har endelig kommet i hus her hjemme også. -Kona har vært 3 dager på Haukeland Sykehus med minstegutten. -På onsdag ble han lagt i narkose og fikk en slange ned i halsen .... Tok prøver vevsprøver av den ene lungen. Og i går var det påan igjen. Da var det en ny slange, denne gangen inn nesen og ned i magen.
Skulle måle surhets..... et eller annet....
Gikk med denne slangen til i dag. Han hadde et måleinstrumnet i en "rompetaske" .
-Det viser seg at lukkemuskelen til magen ikke lukker seg helt av og til. -Når han sov, var den åpen i over 45 minutter..... Skal visst begynne med noe medisin over nyttår....
-Så vil jeg ønske alle her en riktig god og fredelig jul ! :up:
Originally posted by ENKB
Så hvis du leser dette ENKB...: jeg er snart på veien
Hørte at du har vært innom og mobbet juletreet mitt ja :naughty:
Jo, jo...., men hva kunne jeg gjøre: 1,80 høyt og 2,50 bredt...... Èn ting skal du ha, du holder iallefall på tradisjonene...:thumbup (Ironi)
Ho ho ho fra temmelig langt vest ...
Har akkurat lagt igjen 200 daler hos Toyota for skifte av tennplugger og ledninger og diverse andre smaagreier .. hurra ..
Ellers er huset fullt av svigerser ... I'm going slightly mad ...
Skål da, MOW!:D ;)
Bizflyer
24-12-2005, 01:57
Skål fra her i syd også!!
Her er Jägermeister og øl i glassene. Prøvde å legge ut bilde av det, men det ville ikke systemet godta. Er det noen som kan tipse om hva jeg gjør feil?
BF
:cool2
Originally posted by LN-SSL
Skål da, MOW!:D ;)
Naa her de gaatt og lagt seg ... endelig!
http://www.klinq.com/images/prod-images/34238-sm.jpg
S K A A L ! ! ! ! !