View Full Version : Gamle Flynytt tilgjengelige på pdf
Vi har lagt ut noen av de eldre utgavene av Flynytt som pdf-filer og disse kan lastes ned fra Flynytts arkiv (http://www.nak.no/flynytt/sider/gamle-nummer.asp).
Noen av pdf-ene av eldre modell er av någet tvilsom kvalitet, men det får vi leve med.
God jul!
Kjempeflott tiltak ! Alltid fint å ha dem tilgjengelig på data. Ikke alltid like lett å finne tilbake til gamle nummer hjemme i rotet, spesielt ikke når ungene begynner å herje med bladene.
spesielt ikke når ungene begynner å herje med bladene.
Heeeeeyyy!!!!!!!:wow: :naughty:
Ellers var dette et utrolig bra tiltak!:up:
Edit: men det kunne vært vel så interessant å legge de utsolgte eksemplarene ut i pdf, kanskje..., for de av oss som var for treg til å få ut finger'n :)
En stor takk til HaraldH & Co fra meg også. Virkelig et fint og uventet tiltak. Men jeg slutter meg til ønsket om at de utsolgte utgavene VELDIG gjerne blir å finne som PDF.
Selv har jeg nok de fleste utgavene siden bladet startet på nytt i 1999, men mangler faktisk minst ett av de utsolgte.
Originally posted by LN-SSL
Edit: men det kunne vært vel så interessant å legge de utsolgte eksemplarene ut i pdf, kanskje..., for de av oss som var for treg til å få ut finger'n :)
Beklager... alt som finnes av pdf-er er lagt ut. Det er "planer" om å generere filer fra de eldre utgivelsene også men det er endel logistiske utfordringer rundt dette, så jeg ville ikke holdt pusten mens jeg ventet :)
Originally posted by HaraldH
Originally posted by LN-SSL
Beklager... alt som finnes av pdf-er er lagt ut. Det er "planer" om å generere filer fra de eldre utgivelsene også men det er endel logistiske utfordringer rundt dette, så jeg ville ikke holdt pusten mens jeg ventet :)
Fair enough!:)
Jepp. Meget bra tiltak. Ikke minst er det underholdende å lese gamle kommentarer på reklamespottene. :)
Kyrre