View Full Version : Defor er dette verdens beste flyplass
Fant denne på nettutgaven til Stavanger Aftenblad i dag, kan ikke se å ha sett den her inne før:
http://reise.aftenbladet.no/reise/article4266481.ece
Selvfølgelig subjektivt nok, men ingen tvil om at det er en topp flyplass. Likte spesielt godt bildet der du kan drive planespotting mens du gjør ditt fornødne ;-)
Gleder meg til å ta en dukkert der 27 juni neste sommer.
sirpjalle
23-11-2011, 12:34
Det jeg må si at jeg likte best med flyplassen, var at du først traff på sikkerhetskontrollen på gaten, så med andre ord, sjansen for å miste flyet ditt pga kø i sikkerhetskontrollen er liten :)
Innsjekk derimot var lite positivt å si om
http://forum.flyprat.no/showpost.php?p=689624&postcount=8
Det jeg må si at jeg likte best med flyplassen, var at du først traff på sikkerhetskontrollen på gaten, så med andre ord, sjansen for å miste flyet ditt pga kø i sikkerhetskontrollen er liten :)
[/URL]
Hm... Synes du det altså. Jeg synes security ved gate er vanvittig irriterende ettersom jeg heller vil gjøre unna alt sånt med en gang og så sitte så lenge som mulig i loungen og slappe av. Alle skal jo stort sett til departure gate samtidig også, så kø blir det jo som bare rakker'n allikevel.
Nå har ikke jeg vært i Singapore, men på gamle TXL og IST.
sirpjalle
23-11-2011, 13:43
Hm... Synes du det altså. Jeg synes security ved gate er vanvittig irriterende ettersom jeg heller vil gjøre unna alt sånt med en gang og så sitte så lenge som mulig i loungen og slappe av. Alle skal jo stort sett til departure gate samtidig også, så kø blir det jo som bare rakker'n allikevel.
Nå har ikke jeg vært i Singapore, men på gamle TXL og IST.
Da kan man konkludere med at vi er enige om å være uenige?! :)
Da kan man konkludere med at vi er enige om å være uenige?! :)
Jepp. Det kan vi så sannelig min hatt. :)
Utflyttet
23-11-2011, 16:58
Pluss i T3 har man jo et eget bryggeri. Og immigrasjon tar sjeldent over 5 minutter. Denne flyplassen er så bra som det blir. :)
-A