PDA

View Full Version : God morgen fra Galemoen!


Ståle
18-11-2011, 05:45
I øyeblikket sitter man på UpperCrust etter en god baguett og om litt over en halvtime skal LH ta oss ned til Frankfurt hvor LH400 venter for dagens langtur til JFK.

Passet sikkelig godt med litt ferie nå, så jeg ser frem til noen avslappende timer i en A343!

Ha en finfinfin dag, og helg folkens! :)

dc-8-63
18-11-2011, 05:51
God morgen fra Solveien hvor dagens første gode kopp kaffe er på plass, Krugman i New York Times er lest (fredags rutine) og Beaglen er i ferd med å spise frokost. Snart klar for avreise via Kolbotn - BFO - Beagle Fritids Ordningen - så et lite stopp innom Bakerens Kone på Lambertseter siste mulighet for god kaffe før Helsfyr hvor trafikken er ille og kaffen er værre....ha en fin fredag

Fnate
18-11-2011, 09:49
God morgen fra kempinski Ciragan i Istanbul. Nydelig vær ute, og jeg sitter nå og drikker deilig kaffe ved bredden av Bosporos. Fantastisk hotell, fantastisk by og bare synd det er jobb fra morgen til natt fra ankomst til avgang. Men blir nok å komme tilbake.

Elefanten har derimot mest fri og sitter på verandaen og spiser gummibjørner mens han titter på båtene.

Ha en fin dag.

Someone
18-11-2011, 09:55
Mornings fra Oslo. En litt senere start på dagen enn normalt, men er allerede godt igang med å spre dårlig nytt.......Etter jobb blir det å stange i køen på E18 før vi til slutt ender opp hos "svigers" på Tjøme. God helg og TFIF :D

learjet
18-11-2011, 09:58
God morgen fra de Koreanske utsendinger ved OSL.

Her har man varmet seg på en kopp te og dagens jobb med å klargjøre morgendagens flight er godt i gang.

Helgen blir å tilbringe hjemme med barna, da fruen drar på jentetur til København.
Lenge siden jeg har hatt en hel helg alene med begge de små, så det skal nok bli gøy. Men en anelse slitsomt tenker jeg det neste er komlett umulig å ta med den unge mannen i butikken. Fryktelig morro å løpe avgårde fra pappan sin der... Men det skal nok gå greit.

Ønsker alle en trivelig helg :)

S

Islending
18-11-2011, 10:15
God morgen fra Flybussen i Bergen. Skal en svipptur til OSL i helgen for å besøke venner og søster.
Har fått sikret meg sete 1F på en av SK's 734'er. Har hørt masse bra om benplassen her.

God fredag!

kekker
18-11-2011, 10:19
God formiddag fra Nærbø.

Her er det en kontordag, med diverse småting som skal fikses før helga kommer og tar oss!
I morgen er det fest med kollegaer her på Nærbø, mange som jeg ikke har sett på endel år og jeg ser allerede fram til en litt slitsom søndag.. :-D

Ha en fortreffelig dag godt folk!

Commuter
18-11-2011, 11:44
God Formiddag fra Bergen.
Det gikk ikke helt etter planen i går, så det ble senere enn ønsket hjem fra Oslo og tidlig opp i dag. Men nå er det bare få timer til helg, så da er egentlig alt greit.

På vei hjemover i går hadde det begynt å snø i Oslo, så da er vi vel klar for en ny sesong med forsinkelser og avising som vanlig.

Uansett - god helg!


Har fått sikret meg sete 1F på en av SK's 734'er. Har hørt masse bra om benplassen her.


Jupp, det er godt med plass der. Hadde samme sete i går ettermiddag, og eneste som irriterer er at vinduet ikke er helt optimalt plassert.

sirpjalle
18-11-2011, 12:08
God ettermiddag fra Stavanger.

Da er man på dag to som hjemmeværende husmann, da det er planleggingsdag i dag både for skole og barnehage. Kjerringa er naturligvis på plannleggingsdag i Italia, så man får håpe på noen gyldne dråper i en flaske når hun kommer hjem. :) Trenger det, da jeg låner ungene til svigerinna mi og i neon timer, og de er høye gitt. :)

Vel, ha en fin dag forumister!

Bizflyer
18-11-2011, 12:58
God litt over lunsj fra Krsand!
Her sliter man med lungebetennelse enda. Dårlig søvn i natt, mye hosting, og status er vel sånn ca som i går. Ingen apetitt og slapp i kroppen. Får hoppe dævelskapen slipper snart.

Om jeg har planer for helgen; veeeeri fønni!

BF:cry:

thedude
18-11-2011, 15:21
God morgen fra Sheraton Bahamas (lokal tid er 9.19),
etter et par dager med strålende sol og 30 grader meldes det idag om noe mer overskyet og i værste fall litt regn...
Men så langt kun blå himmel og sol..
På tide å sette kursen for stranden

Polaris
18-11-2011, 15:31
God morgen fra Sheraton Bahamas (lokal tid er 9.19),
etter et par dager med strålende sol og 30 grader meldes det idag om noe mer overskyet og i værste fall litt regn...
Men så langt kun blå himmel og sol..
På tide å sette kursen for stranden

Det der er så alien at jeg ikke "tror på deg" en gang. Klarer ikke se det for meg. Hilsen passelig småsjuk som har hatt på seg ullundertøy, ullgenser og dunjakke ute på tur med bikkja i snøstorm og gurk.....

God litt over lunsj fra Krsand!
Her sliter man med lungebetennelse enda. Dårlig søvn i natt, mye hosting, og status er vel sånn ca som i går. Ingen apetitt og slapp i kroppen. Får hoppe dævelskapen slipper snart.

Om jeg har planer for helgen; veeeeri fønni!

BF:cry:

Hei hei hei jeg har tenkt på deg, og tenkte jeg skulle skrive litt tidligere "lurer på hvordan det går med BizFlyer?". Jeg har joinet rekkene dine, ikke fullt så jævlig, men er slapp som om jeg skulle hatt influensa (har ikke influensa) og det er kjedelig :(

Krysser fingrene for en rask recovery for deg nå!

I Tromsø snør det (sludder...) og det er mørkt, jeg føler meg rævv og jeg gleder meg stort sett bare til å komme meg ned til Oslo og mannebeinet så fort så mulig. Shu shu gå bort med deg ekle fredag! :p

/end sutring

LN-MOW
18-11-2011, 15:33
G'morgen fra Det Dype Sør! Vedkommende som kalte Fahrenheit for Fahren-HEIT kan ta seg en bolle .. til tross for 26 stykker på gradestokken, er det BÆLKALDT! Celsius har mye mer peiling - 26 slike er jo langt mer behagelig.

Oh well - snart helg .. kjerringa vil ha garasjesalg - jeg vil heller se på fotball og kule'n ... vi får se hvem som vinner. Som om jeg har særlig sjans ...

Martin
18-11-2011, 15:41
Oh well - snart helg .. kjerringa vil ha garasjesalg - jeg vil heller se på fotball og kule'n ... vi får se hvem som vinner. Som om jeg har særlig sjans ...

Du bare forteller henne at dere faktisk trenger den garasjen selv ^_^

G'fredag fra FedEx. Det beryktede skjemaet ligger langt der framme et sted. Nuvel, snart helg.

AirbusTrond
18-11-2011, 21:54
God kveld fra amsterdam. Turist i dag. Hyggelig by. Van Gogh og rembrandt i dag, nå turistfelle med egentlig god pizza.