View Full Version : God tirsdag morgen...
Mange møter i dag også - men ettermiddagen og arbeidsåret avsluttes med julekonsert med sølvguttene i Uranienborg Kirke - en kunde som har invitert. Ha en bedre tirsdag...
Nettopp hjemme fra Ft. Benning hvor 165 nye groennkledde satte kursen mot Irak .. klokken er ett og det er paa tide aa krabbe til koeys! Natta!
god morgen i mørket i Sandvika! Deilig å kjøre til jobben på under 20 minutter!!!
20 minutter...det er leeeenge det!!!
Riktig god morgen fra mørkt og kaldt Tromsø.
Denne ,og en dag til med jobb, så er det juleferie........æ glær mæ !!!!!!!
:nor :nor :nor
Ikke mye morsomt med en sur kald vintermorgen i min verden.
Måtte likevel trekke på smilebåndet da den unge nyhetsoppleser på NRK rapporterte om hendelsen i Barentshavet:
"... kystvakten og et ORIENT-fly..." :p :p :p
Men navnene på hver minste B- og C-kjendis, DET har dem korrekt! :cool2
Snart snur sola... :) :) :)
http://www.bt.no/template/ver1-0/gfx/nisser/21b.gif
God ettermiddag fra Bislet, her i huset er det indretjeneste, ettersom jeg ble sykemeldt frem til jul på grunn av akutt betennelse i strupen. (Har vel kranglet for mye med kundene.)
Ellers kan jeg bare konstatere at den norske stat blir griskere og griskere; min bærbare PC har vært på garantirep i Nederland, og tror dere ikke tollvesenet insisterer på at jeg må betale toll for å få den tilbake igjen? Nå er det opp til TNT å fikse den floken, så jeg har den forhåpentligvis i morgen. Bare to uker igjen i Norge nå...