PDA

View Full Version : God mandag morgen


LN-FHU
19-12-2005, 07:23
Riktig god mandag morgen fra Tromsø

Her oppe er det kaldt, riktognok bare -5 , men det føles mye kaldere. Mørkt er det og, men det er vi vant med nå.

Ønsker dere alle en strålende dag :nor

EB
19-12-2005, 07:49
Glad mandag morgen... Sent i seng i går - men nå er 80% av julegavene i hus og det ser ut som det skal bli jul her også. Kun 2 dager igjen å jobbe i 2005. Ha en bedre mandag...

Exiz
19-12-2005, 07:55
Her ble det ikke SÅ sent i seng, men allikevel sent nok til at jeg måtte opp 6 for å gjøre ferdig et prosjekt som skal presenteres i dag.

Bare to arbeidsdager igjen ja? Skal jobbe hver eneste dag frem til nyttårsaften, bortsett fra 1. og 2. juledag... Sliten allerede. :p

TigerBlack
19-12-2005, 09:08
God mandag morgen :)

Kom hjem sent igårkveld etter sørlandstur så mange timene med søvn ble det ikke. Vel 6-'er på Kløfta idag tidlig og 2 blå her på FBU med snø i lufta. Vel det er lov når det er under uka igjen til jul.

Forresten dere som skal til inn til Oslo nå i morgen timene kan glede dere.. Trafikken står bom stille på alle infartsårene.

Kos dere folkens :)

CK
19-12-2005, 10:12
god morgen fra SANDVIKA!
Første fulle dag på nytt kontor med nye kolleger - som riktignok er syvsovere - men det skal noik gå bra...

og slik så det ut når man feiret sin egen avgang/overgang på onsdag i forrige uke..

Green1
19-12-2005, 10:40
CK - send litt propellbrus nordover - den så jo ordentlig lekker ut..... Velkommen tilbake til propellselskapet

CK
19-12-2005, 10:42
Propellbrus leveres av Gran (fås på Rema 1000) - etiketter må man printe selv...

Trety
19-12-2005, 12:03
Stilig kake, og gratulerer med jobben! :cheers:

Ellers snør det i Drammen, det er 5 blå på gradestokken og i grunnen ingenting å stå opp etter. Bortsett fra at jobben kaller. :) Det eneste som gjenstår av juleinnkjøpene nå er selve treet, og det satser jeg på å kjøpe i dag eller i morgen. :spin:

LCH78
19-12-2005, 12:22
Originally posted by CK


god morgen fra SANDVIKA!
Første fulle dag på nytt kontor med nye kolleger - som riktignok er syvsovere - men det skal noik gå bra...

og slik så det ut når man feiret sin egen avgang/overgang på onsdag i forrige uke..

Velkommen over til det rette selskapet da ;) og et blikk på den nye WF kalenderen anbefales (iallfall desember) ;)

CK
19-12-2005, 12:24
OG januar, LCH!! I motsetning til deg fikk jeg ikke navnet mitt på kalenderen, men januar-bildet er mitt (marketing av jukset litt, og fjernet de grønne stripene ettersom bildet er med det gamle designet), tatt på VAW i april 2003

LCH78
19-12-2005, 12:34
hehe.. stemmer det ja.. jobba i Vardø i helga og dem sa at Januar bildet var fra Vardø :)