PDA

View Full Version : God torsdag morgen fra Singapore


sirpjalle
10-11-2011, 01:47
God morgen fra Singapore.

Hadde en lang reise fra SVG i går. Har stått opp nå, og kjenner at kroppen er en smule påvirket av jetlag.

Nuvel, da er det å vekke kjerringa! :D , få seg noe frokost og komme seg ut døra.

Ha en fin dag forumister!

LN-MOW
10-11-2011, 02:00
G'aften fra mørket i GA hvor det risler ned utenfor vindauget. Travel dag som nå skal avsluttes med noe godt i glasset. Ha en god morgen/natt/etc, hvorenn dere er i verden.

Islending
10-11-2011, 04:22
God dag fra Seoul. I dag blir det middag og god drikke med noen venner her. Ellers blir det litt kafé-hopping og lite annet.

God dag forumister!

ENGM 911
10-11-2011, 07:30
Da henger geipen nedpå knærne og 30 minutter av nattvakten gjenstår. Ser lyset i tunnelen, en vakt igjen så er det pinadø en pustepause. Ellers fortsatt LVP på OSL (bombe). Ha en flott dag På Moder Jord.

Commuter
10-11-2011, 08:11
Mornings fra flytoget. Dagen ble litt mer stressende enn ønsket med en liten forsoving + stengt motorvei. Rakk fortsatt flyet, og nå må jeg bare roe nervene med urovekkende mengder koffein.

Håper alle andre har hatt en roligere start på dagen.

Sent from my BlackBerry 9800 using Tapatalk

Hickok
10-11-2011, 08:19
God morgen fra Narvik. Trøtt som en strømpe, men i hvert fall på plass på jobb. Blir en ny lang dag, før det blir WF857 og WF615 hjem til Bergen i morgen. Kjenner det kommer til å bli en rolig helg denne helgen, og at det har vært fire tøffe helger på rad.

Hypern
10-11-2011, 08:29
God torsdag fra hovedstaden. En altfor hektisk uke nærmer seg slutten og tar dermed en velfortjent langhelg etter endt dag i dag . Kan dog ikke hvile lenge, da det også blir noe hektisk neste uke, men dog ikke fullt så hektisk.

Ståle
10-11-2011, 09:26
Morn! I likhet med Commuter startet jeg dagen med en liten forsoving, så langt ser det ikke ut som at noen på jobb har merket noe så det gikk bra antar jeg..:)

Et av historiens kuleste datoer står for tur imorgen, og den feires selvfølgelig med ny flytype! ;)

Ha en flott dag!

Someone
10-11-2011, 09:37
God dag fra Seoul. I dag blir det middag og god drikke med noen venner her. Ellers blir det litt kafé-hopping og lite annet.

God dag forumister!

Husk Soju til maten ;)

God morgen fra Oslo....først jobb, så mer jobb i form av flytting. Hurra!

Bizflyer
10-11-2011, 10:57
Husk Soju til maten ;)

God morgen fra Oslo....først jobb, så mer jobb i form av flytting. Hurra!

Samme her!! Er drittlei flytting nå! Skal sannelig bli lenge til neste gang ja!
Ble forøvrig første overnatting i nytt hus i natt. Så da går det i det minste fremover.

Men fortsatt mye som gjenstår......................:cry:

BF:cool2

learjet
10-11-2011, 11:10
God formiddag fra grått OSL

Høydepunktet er at vi i alle fall kan se tårnet fra kontoret i dag. Første gang på flere dager..

Kort dag i dag. Etter at fruen har vært hjemme nesten en uke med knotten som har vannkopper. Har jobben hennes lagt inn en bønn om hun vær så snill har mulighet til å komme i et par timer. Så da bytter vi litt i dag :)

Ettermiddagen går vel med til planleggingen av diverse oppussingsprosjekter hjemme.

Hvis noen har forslag til selskaper som kan fjerne / sanere parafin anlegg så si i fra.

S

dc-8-63
10-11-2011, 11:26
Samme her!! Er drittlei flytting nå! Skal sannelig bli lenge til neste gang ja!
Ble forøvrig første overnatting i nytt hus i natt. Så da går det i det minste fremover.

Men fortsatt mye som gjenstår......................:cry:

BF:cool2

Vel å flytte innen samme bygning eller innen samme by er for pyser - forsøk flytting med en A330 som "flyttefly" med Lufthansa som "FlytteByrå". Her er dagen splittet mellom Hylsfyret og udrikkelig kaffe (AliGruff) og Østre Aker vei hvor en ihvertfall har kaffe som kan drikkes. Ha en fin dag

Fnate
10-11-2011, 12:11
God morgen fra Park Inn i Stavanger. Her skal det straksom sjekkes ut for å ta med en solid gjeng på fjordcruise til Lysefjorden. Så er det bare hjem til Lillestrøm sent i kveld og bytte koffert før ferden går videre til Warzawa imorgen.

Elefanten sitter med penn og papir og fyller ut smusstilleggslista si i 3 eksemplarer. Alle med gaffel.

kekker
10-11-2011, 19:59
God aften fra Best Western Skei..
Stressuka er godt igang og jeg nærmer meg heldigvis slutten, får gjort det jeg skal i morgen og da blir det helg på Sunnmøre..

Må komme meg østover over helga, så jeg kan forberede meg til tur til Bremen.. Stresset tar ingen enda kan det se ut som, men jeg får vel min lønn i himmelen, eller alternativt i kjelleren..

En god aften til dere alle!