PDA

View Full Version : God tirsdag fra SGN!


Islending
08-11-2011, 07:32
God morgen til dere alle!
Sitter nå i Rose-longen i SGN og venter på boarding på Asiana-flighten min til ICN. Har hatt en fin uke i Vietnam og har til og med fått tilbake jakken og lommeboken jeg var dum nok å glemme i BKK på vei ned hit. Nå blir det fire dager i Seoul, og jeg gleder meg til å treffe på noen gode venner der.

Ha en fin dag! :)

sirpjalle
08-11-2011, 08:07
God morgen fra Stavanger :)

Da var det avreise SIN om noen timer, men først er det en del småting som skal unnagjøres før en setter seg på flyet. Blir nok nye flytyper på meg i dag, og to nye reg's, så dette varmen en Aerofil fyr.

Vel, ha en fin dag forumister! :)

LNv22
08-11-2011, 08:32
God morgen fra Oslo,

Sitter bøyd over frokostbordet og kaster i meg litt frokostblanding for å rekke dagens første møte kl 08:00.

I kveld skal man gjennomgå noen tall og kanskje hygge seg med en øl;)

ENGM 911
08-11-2011, 08:42
God morgen fra Stavanger :)

Da var det avreise SIN om noen timer, men først er det en del småting som skal unnagjøres før en setter seg på flyet. Blir nok nye flytyper på meg i dag, og to nye reg's, så dette varmen en Aerofil fyr.

Vel, ha en fin dag forumister! :)

Misunnelig? JA! Ha en god tur mister.

Her sitter jeg på Flybussen etter endt nattvakt. Intet er mer bedrøvelig enn tykk tåke som har vart i to uker. Er det slikt på Hurum også? :stir

Someone
08-11-2011, 09:04
Mornings fra Oslo. Lokale CATII forhold her på Smestad, mens det det hjemme på Sandaker var blå himmel. Kan jeg forresten skryte på meg å å benyttet meg av kollektivtilbudet da jeg måtte skrape ruten med et flexuskort? :p Fri fra flyttingen i kveld da det skal revideres og konsumeres.

Twin Otter
08-11-2011, 09:21
God morgen fra Forus. Arbeidsdagen er godt i gang. Foreløpig rolig start på dagen. Vi får se hvordan ting utvikler seg i innboksen i løpet av dagen.

FlyHi
08-11-2011, 09:27
Godmorgen fra Skåne. Her bliver der travlt på jobbet med at få afsluttet alt inden 3 ugers ferie.

Hele familien et godt forkølede, så vi ser frem til at boarde SK973 imorgen aften :)

3 uger i Thailand kommer forhåbenligt til at gøre godt for helbreddet.

God dag til alle:)

Ståle
08-11-2011, 09:29
God morgen, etter gårsdagen var tirsdagen lett å starte og forhåpentligsvis fortsetter dagen slik! Merker at bookingfingeren klør litt..får sjekke om Color Line har noen brukbare førjulspriser til Kiel etterhvert. :)

Misunnelig? JA! Ha en god tur mister.

Her sitter jeg på Flybussen etter endt nattvakt. Intet er mer bedrøvelig enn tykk tåke som har vart i to uker. Er det slikt på Hurum også? :stir

Hørte ikke Stena Saga imorges så vi kan vel anta det motsatte ;)

dc-8-63
08-11-2011, 09:33
Beaglen ble levert til "barnevakten" slik at jeg rakk igjennom før bommen nederst i Herrgårdsveien gikk ned 07:00 - nødstopp på Lambertseter hos Bakerens Kone for en meget nødvendig Latte - her på Helsfyret har man akkurat fått installert en ny Kaffemaskin fra Ali - snakk om gruff - totalt udrikkelig - hittil har 8 brakt inn egne French Press. Den lille italienerinnens koffert er fremdeles "ute å reiser" - vel for USD 1167.00 i Lufthansa gebyr kan den vel reise en stund.

learjet
08-11-2011, 10:43
God morgen fra fiskeri eksporten.

Her har man kommet seg på jobb og er godt nede i kaffekoppen.
Nå sitter man og gjør ferdig bookinger for dagens og morgendagens flyvinger.

Bare litt kjipt av maskinen er et par timer sen inn fra VIE. Det sies at det grunnet været ved OSL.

Får håpe de kommer seg avgårde snart.

Ønsker alle en trivelig dag.

S

LN-FHU
08-11-2011, 10:44
Gudd formiddag fra Trondheim :D

Her går dagene med til litt trening av rygg, siden man for tiden lider av sykemelding pga nevnte kroppsdel.
Straks settes kursen mor St.Olav, og liten ultralyd av dama for å se om junior får en frisk og rask bror el.søster :colgate: :colgate: :colgate:

Ha en strålende dag forumister :up:

zico77
08-11-2011, 12:57
God dag frå Stavanger!

God tur ønskes Sirpjalle og madammen -på tur til SIN :)

Er i full sving med kursets 2. og siste dag, og jobber parallelt med moglege bustadsobjekter i området -blir spennande å sjå kva som skjer. Videre er det Oslo som står på programmet neste to dager av veka ;) Minst 1 flygning i veka ja.....

Straks settes kursen mor St.Olav, og liten ultralyd av dama for å se om junior får en frisk og rask bror el.søster :colgate: :colgate: :colgate:
-Congrats!!! :D

Ha ein ellers så framifrå dag alle saman!

haavig
08-11-2011, 13:14
God morgen fra Sheraton Fort Lauderdale Beach.

Her venter straks avreise til spotterplassen ved FLL med en stor Starbucks kaffe i bilen.

AirbusTrond
08-11-2011, 13:45
God dag fra Akersgata. Rolig dag på jobben. Sliter litt med noen hotellbookinger i Amsterdam, der det skjedde noe rart på Booking.com i går. Og så får jeg ikke bekreftelse på avbestilling av et annet rom, så litt å plundre med. Virker som om hotellene i Amsterdam ikke er de kjekkeste å ha med å gjøre.

Nuvel. 1 time og 15 minutter igjen før man rusler hjem. Det er visst sol i hovedstaden, så da får man kanskje ta en omvei... :-) Have a nice day!

Martin
08-11-2011, 14:33
Bare litt kjipt av maskinen er et par timer sen inn fra VIE. Det sies at det grunnet været ved OSL.

Og for et vær :drunk:

Tåka ligger tjukk og fin - akkurat over vestre bane. Så ikke enden av den en gang da jeg kjørte forbi sørenden, men her på østsiden, er det helt klart.

God tirsdag fra FedEx. Nok en arbeidsdag er i gang. Måtte den gå greit og kjapt.

Polaris
08-11-2011, 14:35
Ahhhh, sol i Sandvika! :) Tenker vi tar oss en tur til Kalvøya i dag, jeg vil se stein og geologi! Må vel prøve å vri meg ut av forelskelsens harde tak og komme meg hjem, enten i natt/morgen tidlig. Skakke værra lett...;)

Ha en flott dag i hele landet! :)

Fnate
08-11-2011, 15:11
God dag fra Thon Hotel Munch i Oslo, der jeg koser meg med "gratis internet" som de sa i resepsjonen. Det de tilbyr er da inntil 1MB gratis Internett. WOW! He he... Nå skal jeg virkelig slå meg løs. Kanskje laste ned ny msdos eller noe. Kanskje en pirat versjon av Word Perfect 6.1?

Nå skal jeg ut og vise Oslo til en bøling fra Russland. Blir morro.

Ha en fin dag alle sammen.

Martin
08-11-2011, 18:47
Bare litt kjipt av maskinen er et par timer sen inn fra VIE. Det sies at det grunnet været ved OSL.


Den dukket opp til slutt, ser jeg.

http://i7.photobucket.com/albums/y271/martin_foss/74d0f1eb.jpg

Discus
08-11-2011, 18:56
God ettermiddag - her rakk man både jobbing og en liten "fjelltur" før det ble mørkt. Ingen ting som å nyet ettermiddagskaffen fra "bygdas tak" og se på lysene fra kveldsrushet i solnedgangen.


Her går dagene med til litt trening av rygg, siden man for tiden lider av sykemelding pga nevnte kroppsdel.
Straks settes kursen mor St.Olav, og liten ultralyd av dama for å se om junior får en frisk og rask bror el.søster :colgate: :colgate: :colgate:


Gratulerer!! Er ikke rart du har vondt i ryggen, slik dere driver å produserer i bartebyen :lol:

Ahhhh, sol i Sandvika! :) Tenker vi tar oss en tur til Kalvøya i dag, jeg vil se stein og geologi! Må vel prøve å vri meg ut av forelskelsens harde tak og komme meg hjem, enten i natt/morgen tidlig. Skakke værra lett...;)

Du får ta deg en tur på Kolsås-toppen, det er vel en geologisk perle tror jeg. Står hvertfall mange skilt om mye lava-stein og bergarter m.v. når man går opp dit. Fin utsikt også.

Tommy777
08-11-2011, 19:21
God formiddag fra Chicago. Skikkelig drittvær her i dag, her pøser det ned.

Kontordag i dag, sånn passelig lei podkaffen vi har her i huset, så jeg tok med presskanna og en herlig dose med Kena Kona kaffe av beste sort for å komme meg igjennom uka.

LN-MOW
08-11-2011, 19:40
G''day gså fra litt lenger sør. Her skinner solen og tempen nærmer seg 20. Hadde laptopen hatt en bedre dagslysskjem, hadde jeg nok sittet på terassen og jobbet. Men det er helt OK og sitte her med åpent vindu og høre på Deep Tracks også- :up:

Bizflyer
08-11-2011, 22:44
God kveld fra KRsand!

Her har man hatt permisjon med lønn pga flytting i dag. Og sannelig har det ikke vært full fart fra 08 i morges, og vi holder på enda. Er nødt til å få avsluttet i morgen, for overlevering er på fredag, og vi trenger vel en dag på å vaske ned den gamle. Ikke helt panikk enda, men det er sannelig ikke langt unna.

Ord for dagen: Gift deg ikke for pengenes skyld! Det er billigere å låne dem!

Fortsatt god aften!

BF:cool2

FlyHi
09-11-2011, 00:43
Så lad os runde tirsdag af. En travl dag, hvor de sidste forberedelser inden morgendagens afrejse til BKK.

Sidder nu og venter på at check-in åbner (vi er ikke så heldige at have reserveret pladser endnu), så vi forhåbenligt kan vælge mellem de få pladser der er tilbage på morgendagens SK973 og sidde sammen. Lidt upraktisk at skulle sidde oppe til kl. 00.50...

Dagens SK973 er udsat til imorgen, så håber ikke at det får nogle følgevirkninger på vores afgang. I bedste SAS-IT (CSC) stil, så er der ingensteder i systemet det kan håndteres med sådan en udsættelse og ændring af flightnumber til SK6973. På sas.dk eksisterer SK973 slet ikke. På CPH.dk er den bare cancelled (selvom den egentligt bare er udsat til kl. 8 med nyt flightnumber) og på Wideroe.no står SK973 stadig opgivet som afgang til tiden, selvom det er længe siden den skulle være lettet.

Så altså ingen steder at se nogen delay-kode eller lign.... Men, men det overrasker jo ikke når SAS IT er indblandet.

Krydser fingre for at vores afgang kommer afsted til tiden og at der er tre pladser samlet til os...

God nat til alle....

Polaris
09-11-2011, 01:39
Du får ta deg en tur på Kolsås-toppen, det er vel en geologisk perle tror jeg. Står hvertfall mange skilt om mye lava-stein og bergarter m.v. når man går opp dit. Fin utsikt også.

Var en tur innom Kolsåstoppen i 2009, på geologisk ekskursjon rundt oslo-feltet :) Skal nok dra mannebeinet oppover dit en gang, når det er lengre dagslys og bedre tid (for syvsovere som ligger til 12:00++ (meg) :colgate: )

Hjemme i Tromsø var man også, SK4438 og LN-BRX bragte meg trygt hjem. Men disse SAS-kapteinene må slutte å lyve om forventa flytid, hmpf. Under to uker til neste tur sørover. Godt man har SAS, uansett hvor lang flytiden er...